Echt als sommige van hier nou eens zichzelf nuttig maken en o.a. ook hun licht over de dood van Nicky Verstappen laten schijnen.Wordt dat tenminste ook een x opgelost.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee mensen die denken dat ze er kennis van hebben
Huh, want?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mag hier niks zeggen over de staat van de lichamen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Gelieve even een bordje FOK! vasthouden en zwaaien als je live op de camera komt
Sorry maar dat soort sites vertrouw ik nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.slachtoffersju(...)-kinderen-en-vaders/
O zo, ik dacht voor je werk ofzo. Nee, die websites ken ik ook. En toch blijven kijken hè.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Genoeg gore gezien op het internet, ja.
Het is ook lange tijd droog geweest. Afgelopen dagen is het wel flink gaan regenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Twee weken in water = geen gedag meer zeggen voor familie en vrienden. Ik zal verder geen details geven.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Als het gaat over lijken in het water, ik weet het nou eenmaal niet. Het lijkt mij dat de huid enigszins verrimpeld ofzo. Maar verder.
Jij mag hier wel reageren?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Echt als sommige van hier nou eens zichzelf nuttig maken en o.a. ook hun licht over de dood van Nicku Verstappen laten schijnen.Wordt dat tenminste ook een x opgelost.
Ik walg echt van een aantal reacties hier.
Dat is dikke nonsens van een site gelieerd aan die van Kat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, een rechtspsycholoog begeleidt mij na de zomer tijdens mijn stage. Weet wel ongeveer hoe het er aan toe gaat in dat soort zaken.
Ze zijn IN EEN SLOOT gevonden...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Het is ook lange tijd droog geweest. Afgelopen dagen is het wel flink gaan regenen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Messina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vreselijk zeg.
Sloot of niet, het is onderhand al twee weken geloof ik..quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze zijn IN EEN SLOOT gevonden...
Ik weet natuurlijk niet of die sloot normaliter droog staat..
Dat is ook dikke nonsens van een site gelieerd aan die van Kat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks, misschien was hij wel ontzettend manipulatief. Ik vond het wel veelzeggend dat de moeder niet wilde dat instanties werden ingeschakeld omdat ze bang was voor een familiedrama, want daar dreigde hij altijd mee.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ze lagen IN het waterquote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Het is ook lange tijd droog geweest. Afgelopen dagen is het wel flink gaan regenen.
Op google maps lijkt het geen sloot die snel droog staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Voor de familie en vrienden vooral. Geen afscheid meer kunnen nemen. Godverdomme.
Ik heb inhoudelijk geen klinkklare onzin verkondigd hoor. Ik lees hier dat de moeder de schuld krijgt maar op basis waarvan men dat hier concludeert weet ik niet.quote:
in een duiker toch?quote:
Helaas genoeg mensen die zulke onzinsites gelovenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook dikke nonsens van een site gelieerd aan die van Kat.
Ze hadden al 5 jaar een 50/50 co-ouderschap.
Ofcourse, maar lijken in water gaan er veel sneller vreselijk uitzien dan lijken die 'droog' liggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sloot of niet, het is onderhand al twee weken geloof ik..
Nee, was nog niet versobert.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef eight het volgende:
[..]
niet meer. regeling was sinds enkele weken versoberd.
Goede kans dat dit de laatste druppel was..
Dat zijn gekkies. Niet op ingaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Toekito het volgende:
Ik heb inhoudelijk geen klinkklare onzin verkondigd hoor. Ik lees hier dat de moeder de schuld krijgt maar op basis waarvan men dat hier concludeert weet ik niet.
Heb je die nog open staan toevallig?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op google maps lijkt het geen sloot die snel droog staat.
Twee weken in het water maakt niet meteen dat ze zijn vergaan. In het water gaat inderdaad sneller ja, maar duurt het alsnog gemiddeld zes maanden tot alleen het skelet over is (even opgezocht).quote:
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Door wie zijn ze gevonden? Een wandelaar?
Eerlijk: ik wist niet wat een duiker was.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een duiker toch?
edit: ow die ligt in het water?
In ieder geval waar politie/mariniers intens hebben gezocht...De kans is dus groot dat ze het zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Re het volgende:
ligt deze vindplaats eigenlijk op de mogelijke route?
Nee, ik zei dat waar 2 kijven 2 schuld hebben. En de suggestie van kindermishandeling door haar en de twijfels die hun huisarts daarbij heeft niets met speculatie te maken maar zijn feitelijk gemeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hele verhaal over die moeder die hem zou tiranniseren of het leven zuur maken was eigenlijk al een aanname maar nu ga je nog een stap verder door te beweren dat zij haar schoonvader opdracht zou hebben gegeven daar in te participeren.
Zou kunnen. Ze lagen ca. 10 km onder de punten waar het laatste signaal van zijn telefoon afkwam en waar ruim 3 uur tussenzatquote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Re het volgende:
ligt deze vindplaats eigenlijk op de mogelijke route?
In een duikerquote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze zijn IN EEN SLOOT gevonden...
Ik weet natuurlijk niet of die sloot normaliter droog staat..
Een wandelaar zag ze.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Door wie zijn ze gevonden? Een wandelaar?
Ik wist ook niet wat een duiker wasquote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Eerlijk: ik wist niet wat een duiker was.
Slimme dame he.
Vlgs mij laat de huid zelfs los al na twee weken...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Als het gaat over lijken in het water, ik weet het nou eenmaal niet. Het lijkt mij dat de huid enigszins verrimpeld ofzo. Maar verder.
Inderdaad, mensen zijn mij wat te simpel. We willen een bevestiging dat alleen een psychopaat dit kan doen, maar elk normaal mens kan tot dit soort wanhoopsdaden worden gedreven als je hem maar in een hoekje drijft. Daarmee praten we het niet goed, maar er moet wel wat gedaan worden met dit stukje kennis. Net weer in Lyon een man die zijn 2 kinderen heeft gedood. Misschien moet het wel Europees worden geregeld. Want het speelt niet alleen in NL.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat waar 2 kijven 2 schuld hebben. En de suggestie van kindermishandeling door haar en de twijfels die hun huisarts daarbij heeft niets met speculatie te maken maar zijn feitelijk gemeld.
Maar blijven ontkennen dat het gezinsrecht in de westerse wereld soms monsters kan creëren is natuurlijk beter voor ieders nachtrust. "Het was een psychopaat, nothing to see here, move on".
Wat een onzin. Wie zegt dat die vrouw geen rol heeft hierin? Ik geef haar niet de schuld, maar jij sluit het bij voorbaat al uit. Zeer naïef.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Dat zijn gekkies. Niet op ingaan.
Soms vechten twee maar heeft de ander echt geen schuld, soms is één iemand simpelweg gek.
quote:Politie licht moeder in over vondst lichamen
UTRECHT -
De politie heeft de moeder van de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zondag aan het eind van de middag ingelicht dat er twee lichamen zijn gevonden in het water bij Cothen in Utrecht. Forensisch onderzoek moet zondagavond aantonen of het haar kinderen zijn.
Dat heeft een woordvoerder van de politie zondagavond laten weten. Er is volgens hem nog geen enkele zekerheid dat de gevonden lichamen van de sinds twee weken vermiste broertjes zijn.
Die zal niet zo snel droog staan inderdaad...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |