Ik woon op 5 minuten auto, aan de overkant van het kanaal licht schalkwijk, het ligt tussen cothen en schalkwijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het belachelijk dat het Jeugdjournaal zoiets doet.
Laat het over aan de politie!
Daarmee bedoel ik dus dat 'als' zij hem tot wanhoop heeft gedreven, het een logisch gevolg is dat ze nu de vermoorde onschuld zou spelen. Ik zeg niet 'dat' het zo isquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Geen idee wat deze man heeft gedreven om zoiets naars te doen. Jouw uitspraak dat de moeder de vermoorde onschuld speelt terwijl dit overduidelijk niet zo is, is ook al respectloos. Breng het in ieder geval niet als een feit.
Nou dat worden heel wat dode kindertjes in Nederland dan.... als het, zoals sommige zeggen, begrijpelijk is.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 x in de veertien dagen een weekend, meen ik...
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbieKammeijer twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:52:24Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Nee, wel nu U vandaag (rtv Utrecht)quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is er ergens nog een live update te volgen? Ik rijd er wel even heen, ik vind dit te spannend.
Respect voor de regen,anders waren ze nog steeds niet gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
Rare gedachtenkronkel: misschien zijn ze door de regen van de afgelopen dagen zichtbaar geworden.
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.
Op nu.nl jij.Maar wist niet of ik dat hier mocht plaatsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, arme vrouw....
Maar waar heb je dat gelezen?
Meestal is dat een normale omgangsregeling idd...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef rever het volgende:
[..]
Nou dat worden heel wat dode kindertjes in Nederland dan.... als het, zoals sommige zeggen, begrijpelijk is.
Waarom dacht je dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Dus toch wijk bij duurstede, had er al zo'n gevoel overhoop dat er snel uitsluitsel gegeven wordt!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is er ergens nog een live update te volgen? Ik rijd er wel even heen, ik vind dit te spannend.
Kunnen ze niet door de stroming in die duiker terecht zijn gekomen? (Misschien domme vraag, heb er geen verstand van)quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
Rare gedachtenkronkel: misschien zijn ze door de regen van de afgelopen dagen zichtbaar geworden.
Ik heb ook ogen, dank je.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbieKammeijer twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:52:24Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Ga je toch wel een keer ruiken met al dat water.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Wessell het volgende:
[..]
Respect voor de regen,anders waren ze nog steeds niet gevonden
Ja weet het niet, toen ik hoorde dat hij uit Wijk kwam (en ik ook) kon dat me niet meer loslaten. Het werd daardoor erg dichtbij zeg maar.quote:
Ja en?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |