1x in de 2 weken een weekendquote:

Ik denk dat ik ook helderziend ben!quote:

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik woon in de buurt, zal ik er even heenrijden en live verslag doen?

Dat ze daar gisteravond vlogen wisten we inderdaadquote:

Ja ik ook maar ik blijf lekker thuis. je hebt er niets te zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Lindstrøm. het volgende:

hij snapt dat het leven niet zo zwart-wit is als veel andere fokkers wel lijken te denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook niet helemaal een zuivere denkwijze. Waarom zou jij kunnen begrijpen als hij zijn ex-vrouw van het leven beroofd?

Nee. Genoeg verslaggevers ter plekkequote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Lindstrøm. het volgende:

Die F16 ging daar niet overheen toch? Dus die heli heeft dan niets gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze daar gisteravond vlogen wisten we inderdaad

WTF wil je op zo'n plek doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Lindstrøm. het volgende:

Verkeerde been uit bed gestapt? Doe eens normaal. Ik breng gewoon op een nette manier wat dingen naar voren. Geheel ontopic. Tuurlijk ligt het heel gevoelig, maar we kunnen onze ogen niet blijven sluiten voor bepaalde aspecten in soortgelijke zaken, met alle respect. Over een paar maanden hebben we weer een soortgelijke trieste zaak op deze manier.quote:

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is 'logischer' dat iemand hem in zijn beleving tot zijn daad heeft gebracht, dan dat hij dat 'zomaar' zou doen. Dat zijn ex-vrouw de vermoorde onschuld speelt is ook niet meer dan normaal. De vechtscheiding wijst er al op dat ze blijkbaar geen goede onderlinge relatie hadden, hoewel de details uiteraard niet bekend zijn
Wij weten niet wat er heeft plaatsgevonden. De uitspraak dat het wel te begrijpen zou zijn geweest als hij zijn ex-vrouw om het leven zou hebben gebracht, vind ik persoonlijk vreemd en ergens ook respectloos. Hoe kunnen wij weten wat er specifiek tussen die twee gaande was? Dat de ex-vrouw de vermoorde onschuld 'speelt' zie ik ook nergens terug, volgens mij zoekt zij de media niet op om de situatie uit te leggen of om te vertellen hoe vreselijk deze man was en hoe erg zij een slachtoffer is/was.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hij snapt dat het leven niet zo zwart-wit is als veel andere fokkers wel lijken te denken.

't is de vraag ook of ze door beton heen kunnen scannen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Die F16 ging daar niet overheen toch? Dus die heli heeft dan niets gevonden.

Nee, F16 ging over de bossen volgens mij (de open plekken dan)quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Die F16 ging daar niet overheen toch? Dus die heli heeft dan niets gevonden.

twitter:PSpithoven twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:14Het jeugdjournaal meld dat t bevestigt is door kennis van de moeder .. #vermistebroertjes reageer retweet

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is zijn interpretatie dan.
Niets te doen met haar.
 dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.
 dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.

1 x in de veertien dagen een weekend, meen ik...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat zou dat na de versobering worden?
Dat heb ik ff gemist.

Ja, misschien ligt er nog wel shampooquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Kijken waar hij zich gewassen heeft in de Rijn, en of daar nog een handdoek ligt?

Nee, wij weten niet wat er heeft plaatsgevonden, DUS is die man een gevaarlijke psychopaat die zijn kinderen zonder enige reden van het leven heeft beroofd. Dat is inderdaad een logischere gedachtengang.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er heeft plaatsgevonden. De uitspraak dat het wel te begrijpen zou zijn geweest als hij zijn ex-vrouw om het leven zou hebben gebracht, vind ik persoonlijk vreemd en ergens ook respectloos. Hoe kunnen wij weten wat er specifiek tussen die twee gaande was? Dat de ex-vrouw de vermoorde onschuld 'speelt' zie ik ook nergens terug, volgens mij zoekt zij de media niet op om de situatie uit te leggen of om te vertellen hoe vreselijk deze man was en hoe erg zij een slachtoffer is/was.

Het is de tijd van de maand, daarom zijn haar letters ook rood.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Doe eens normaal. Ik breng gewoon op een nette manier wat dingen naar voren. Geheel ontopic. Tuurlijk ligt het heel gevoelig, maar we kunnen onze ogen niet blijven sluiten voor bepaalde aspecten in soortgelijke zaken, met alle respect.

Je doet dit al topics lang. Er zijn vermoedelijk 2 kinderen vermoord, dát is belangrijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Doe eens normaal. Ik breng gewoon op een nette manier wat dingen naar voren. Geheel ontopic. Tuurlijk ligt het heel gevoelig, maar we kunnen onze ogen niet blijven sluiten voor bepaalde aspecten in soortgelijke zaken, met alle respect.

Ik vraag maar 5 euro per uur hoor. Goedkoper dan die Juicyhil.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik blijf lekker thuis. je hebt er niets te zoeken
quote:
Verslag doen, dat zeg ik.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |