jip, dus zijn hoogstwaarschijnlijk de jongetjes, officiële gedeelte gaat nu inquote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Als het om 2 volwassenen ging had de politie het toch wel gezegd ? Ze moeten idd eerst idendificatie doen en de famlilie inlichten. Dat duurt wel effies...

Had eerst moeder ingelicht... Maar misschien viel het enorm op dat ze er waren??quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef hartloper het volgende:
Mama wordt nu geinformeerd komende uren en dan wordt het bekend gemaakt aan ons

ja, die zijn in Spanje vermistquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een of andere volleybalster en haar partner. Maar die zijn in Spanje vernist

Weten we toch niet of de moeder niet al ingelicht is?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had eerst moeder ingelicht... Maar misschien viel het enorm op dat ze er waren??

Als ze nog niet zijn geïndentificeerd....quote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Weten we toch niet of de moeder niet al ingelicht is?

maar ja, nu hoort ze het ook, ze weet het nu ook al helaasquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef hartloper het volgende:
Zou toch een flater zijn als moeder het hoort via de media

Hij is daar in ieder geval opgegroeid.quote:

lijkt me welquote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had eerst moeder ingelicht... Maar misschien viel het enorm op dat ze er waren??

F16's hebben er wel foto's genomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef Lutte het volgende:
Waren daar ook echt acties of is het alsnog 'per toeval'?

Een tunneltje waarmee ze 2 stukken water (kunnen sloten zijn) met elkaar verbinden.quote:

nee, maar ze ziet ook de heisa op twitter en bericht dat er lichamen zijn gevonden, weet ze ook genoeg natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Weten we toch niet of de moeder niet al ingelicht is?

En het persalarmquote:Op zondag 19 mei 2013 17:37 schreef GurbbNL het volgende:
Grote kans dat het dus om desbetreffende jongetjes gaat.... Gezien het feit dat de vader binnen een straal van 5 km van de plek gevonden is.. Grote kans dat het om de jongetjes gaat, al hoop ik dat ze nog levend gevonden worden.. Drama dus!

Ja, maar zou toch goed kunnen dat de politie de moeder al heeft ingelicht over het vinden van twee lichamen (met daarbij dat er nog geen identificatie is) voordat ze dat op twitter zetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee, maar ze ziet ook de heisa op twitter en bericht dat er lichamen zijn gevonden, weet ze ook genoeg natuurlijk

Idd. Wat een egoïstische lul!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb qua emotie nu wel ineens zeg maar een diepe afkeer van die vader, alsof ik eerder toch nog hoop had dat de jongens levend gevonden zouden worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |