Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobankquote:
Dat was de intentiequote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobank
Ik vrees dat we nog en km of 3 moeten wachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Kelderman haalt hem nog wel terug, een solo waar De Vlaeminck jaloers op zou zijn!
Louis was ook maar een matig spelertje bij Sparta die de ballen moest inleveren bij Gijp, en nu komen alle wereldleiders langs bij Fuhrer van Gaal voor advies. Dus ik voorzie dezelfde rol in de toekomst voor Jantje buutenblad van Bovenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Mourinho is ook nooit een goede voetballer geweest.
Dit is net zoiets. Over 10 jaar denken we bij 'The special one' aan Jan Boven.
Mischien omdat de Rabobank sponsor was van de raboploeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ok José, bedankt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef TheArt het volgende:
Als het van iemand moet komen, dan is het van Wilco.
wint er toch nog ooit eens een rabo.quote:
Denk het niet, andere ploeg en Weening is op.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen Kelderman bij Weening als het goed is. Dan kunnen ze samen nog wel wat misschien.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kelderman is al gepakt door Zoldervrouwamai dat is een straffe uitspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok José, bedankt.
Maar ik geloof er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |