Maar wie is Tally dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:55 schreef Tally het volgende:
Vetklep is speaking.
Topic niet leuk!
En dus....... SLOTJE!!!!
Oeh, spannend hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms wel ja
Maar alleen als je het echt hebt verdiend, of in de SM kelder
Ik ben mod. Van SEX en onzin. Heb je me nooit eerder gezien, dan heb je nooit goed gekekenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar wie is Tally dan?Waar komt zij opeens vandaan? Heb der nog nooit gezien in ONZ
Ooh...is me nooit opgevallenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben mod. Van SEX en onzin. Heb je me nooit eerder gezien, dan heb je nooit goed gekeken
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Furdinand het volgende:
Het inwijdingsritueel moet eerst nog voorbereid worden.Remlof is weer zwart dus die mag niet meer meedoen aan het inwijdingsritueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan neem ik het wel over.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Remlof is weer zwart dus die mag niet meer meedoen aan het inwijdingsritueel
Denk jij daar bekwaam genoeg voor te zijn?quote:
Ik ken weinig tot geen schaamte dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij daar bekwaam genoeg voor te zijn?
Daar scoor je inderdaad hoge ogen mee!!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ken weinig tot geen schaamte dus dat zit wel goed denk ik.
Oh, welke user is dat? Die ken ik nietquote:
Jij muts, heb je al knopjes? Ik ben ze kwijt: ONZ / Jongens, bedankt!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar scoor je inderdaad hoge ogen mee!!
[..]
Oh, welke user is dat? Die ken ik niet
KliBoquote:
Ik wil toch helemaal geen knopjes gekkie!!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij muts, heb je al knopjes? Ik ben ze kwijt: ONZ / Jongens, bedankt!
Niet dat jij dat nodig hebt maar inderdaadquote:
Je steelt mijn slimelinequote:
Jij hebt vast wel gesolliciteerd, of niet?quote:
Leugens!!quote:
Ja. Ik offer mij op voor the greater good. Aangezien LH weg is en dus een persoon uit N-H, en ik niet wist of iemand uit N-H zou solliciteren, heb ik maar gesolliciteerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel gesolliciteerd, of niet?
[..]
Leugens!!
Eens wel, maarja, dat zien ze dan weer als vriendjespolitiekquote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik offer mij op voor the greater good. Aangezien LH weg is en dus een persoon uit N-H, en ik niet wist of iemand uit N-H zou solliciteren, heb ik maar gesolliciteerd.
En mij geen kans geven is ook een vorm van vriendjespolitiekquote:Op maandag 20 mei 2013 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens wel, maarja, dat zien ze dan weer als vriendjespolitiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |