Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verschil is dat dat intern in een wedstrijd situatie ontstaat, voor hetzelfde geld waren ze gepakt en was het een groepsprint geworden of hadden er twee anderen weggereden.
Je moet eerst met twee voorop komen te zitten om de ander te kunnen beïnvloeden.
Een vooraf verkochte wedstrijd is geen wedstrijd, dit was wel gewoon een wedstrijd (tot misschien 3km voor de streep).
Jajaja daar is José.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Sasman het volgende:
Wacht...Ik schakel terug in. Waar is José...[ afbeelding ]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.
Hazen vind ik meer vergelijkbaar met team/stalorders.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?
Een alleenstaande koers (zoals OS London vorig jaar) verkopen doe je niet en dat is matchfixing, echter in een etappekoers waarbij de één tijdwinst pakt en de ander mag dan winnen vind ik geen matchfixing, ook niet als daar wat geld bij betrokken is. Wielrennen is nu eenmaal samenwerken met ploegmaten maar ook met renners van andere ploegen. Dat maakt wielrennen ook zo mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.
Match fixing niet maar wel enigszins beinvloeden van de wedstrijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Match fixing niet maar wel enigszins beinvloeden van de wedstrijd.
Mee eens, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een alleenstaande koers (zoals OS London vorig jaar) verkopen doe je niet en dat is matchfixing, echter in een etappekoers waarbij de één tijdwinst pakt en de ander mag dan winnen vind ik geen matchfixing, ook niet als daar wat geld bij betrokken is. Wielrennen is nu eenmaal samenwerken met ploegmaten maar ook met renners van andere ploegen. Dat maakt wielrennen ook zo mooi.
Na halftijd ja.quote:
Wielrennen is een teamsport, atletiek niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.
Terug naar eurosport jijquote:
Inderdaad, mecanicien die je een nieuwe fiets geeft ook...als je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.
Hazen zijn geen vorm van matchfixing, het doel in wedstrijden met hazen is een zo snel mogelijke tijd. Daar zijn hazen voor nodig. Heeft niks te maken met omkoping of voordeel geven aan 1 bepaalde atleet ofzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is een teamsport, atletiek niet.
Met dat groepje erachter lijkt me dat ook een goed idee.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef MarijeH het volgende:
Slim van weening om te wachten op het groepje achter hem. Zendt de nos deze rit ook uit?
nee, Giro is te romantischquote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef MarijeH het volgende:
Slim van weening om te wachten op het groepje achter hem. Zendt de nos deze rit ook uit?
Geen hoofdactquote:
Hockeyquote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef MarijeH het volgende:
NOS zend alleen de 2 grote rondes uit die echt belangrijk zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat de Giro vooral te duur is. De Vuelta zenden ze in het weekend wel uit.
Inderdaad, liever de halve finales van de playofs waterpolo voor vrouwen integraal uitzenden.quote:
Hoezo zou de Vuelta belangrijker zijn dan de Giro?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NOS zend alleen de 2 grote rondes uit die echt belangrijk zijn.
Maar serieus. Ik denk dat NOS niks live van de Giro uitzend omdat in mei een aantal Nederlandse competities beslist worden en men geeft die voorrang.
Service hequote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef danos het volgende:
[..]
Inderdaad, liever de halve finales van de playofs waterpolo voor vrouwen integraal uitzenden.
Keuzes maken
Beenpinnen warmen daar beter op.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoezo zou de Vuelta belangrijker zijn dan de Giro?
Vrouwensport sowiesoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Mannenhockey zenden ze uit
Vrouwenhockey
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef Zelva het volgende:
Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beenpinnen warmen daar beter op.
Uit persbericht van de NOS:quote:Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
quote:In de praktijk betekent de nieuwe koers dat de NOS dit kalenderjaar nog uitsluitend rechtstreeks aandacht besteedt aan de ‘hoofdacts’, zoals de grote voor- en najaarsklassiekers die binnen de World Tour vallen, de Ronde van Frankrijk, de Ronde van Spanje en het WK op de Weg. De overige wedstrijden en bijvoorbeeld ook de Giro komen in samenvatting aan bod.
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:24:58Assistant DS Julian Dean reports that no horns are allowed in the race caravan today for fear of causing an avalanche. #Giro reageer retweet
KOEKOEK JAJAquote:
Not sure if serious...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef marcodej het volgende:
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:24:58Assistant DS Julian Dean reports that no horns are allowed in the race caravan today for fear of causing an avalanche. #Giro reageer retweet
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:
Nee, dit is het tennistopic.quote:
op het vlakke jaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef groenen het volgende:
Volgens de wet van Herbert. 1 minuut per 10 kilometer gaat Pietertje het redden!
Dan ga ik jou filmen Maarten!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik eet een stuk tapijt op als weening het niet haalt
Ultimo Kilometro!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
"Front of the race"
Ik mis de Italiaanse teksten in beeld.
Moet wel beter zijn dan onderstaand, neppe gedoequote:
Motogp?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet wel beter zijn dan onderstaand, neppe gedoe
http://files.fok.nl/sport/iconsSport/motogp.jpg
Ik ga alvast Rennie voor je halen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik eet een stuk tapijt op als weening het niet haalt
foute c/pquote:
Was wel een geniale finish met Gesink die de vroege aanvaller Atapuma nog net bijhaalde en bijna de laatste bocht uitvloogquote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef marcodej het volgende:
Atapuma op 10 minuutjes in het jongerenklassement. Gesink heeft die toch maar mooi nipt verslagen in Californië.
Sporza opperde al iets van straftrainingquote:
Die weg was niet op de hoge snelheid van Gesink berekend.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was wel een geniale finish met Gesink die de vroege aanvaller Atapuma nog net bijhaalde en bijna de laatste bocht uitvloog
Tja, voor geld danst den beer.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, Lotto, de ploeg die nooit gaten dicht kreeg toen ze voor Evans reden en nu met een samengeraapt hoopje overschotjes probleemloos minuten dichtknalt.
Terwijl het gemiddelde niveau van de ploeg toen een heel stuk hoger lag. Typisch zo'n verschil.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, Lotto, de ploeg die nooit gaten dicht kreeg toen ze voor Evans reden en nu met een samengeraapt hoopje overschotjes probleemloos minuten dichtknalt.
Ziet er niet echt overtuigend uit inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef franklop het volgende:
rijdt er nou niet echt heel makkelijk heen...
Ook hoe hij bij die twee aansloot.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
De Gees rijdt dat gaatje dicht op een manier waarvan je denkt...
Pushbericht. Kan niet anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef Redefine het volgende:
De Greef in de aanval in beeld. Bel de krant![]()
Gesink glipt gewoon mee, dat lijkt me toch wel teletekst pagina 101 in hoofdletters waardig!
Moet je vaker doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef heywoodu het volgende:
He wat ik keek even iets anders en Gesink valt aan?![]()
Dit is op zijn Zoetemelks aansluiten bij de kopgroepquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
De Gees rijdt dat gaatje dicht op een manier waarvan je denkt...
Mijn fout.quote:
Met 6 minuten voorsprong omdat hij tempo zo verschrikkelijk hoog was.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef marcodej het volgende:
Gesink rijdt zo naar Weening waarna ze na een koppeltijdrit 1 en 2 worden.
De Greef schrok toen die hoorde dat die bij de eerste tien reedquote:
ja om vervolgens bij de eerste de beste tegenaanval gelost te wordenquote:
dikke halve minuutquote:
Omdat ie er geen klote van kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef danos het volgende:
Waarom zit kruiswijk niet in het wiel van henao
Bedankt!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
http://88.80.5.80/w00t/20(...)88102382-572970.html
Ik snap niet dat Kruiswijk die Nibali niet gewoon ff op 10 minuten zet.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef danos het volgende:
Waarom zit kruiswijk niet in het wiel van henao
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef IbanMayo het volgende:
Wat een kansloze aanval van Geesing, waardeloze renner
Op hoeveel minuten staat ie nu eigenlijk ook alweer?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Ach, al blaast hij zich op en valt ie zo 10 minuten terug (hopelijk niet natuurlijk), dan heeft hij zich dit keer gewoon laten zien en het geprobeerd, waarvoor respect
Daarom is hij zo Uberbaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef IbanMayo het volgende:
Wat een kansloze aanval van Geesing, waardeloze renner
Kruijswijk, Kelderman en Garate er nog bij idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Blanco nog goed vertegenwoordigd in de 1e groep.
Precies.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Ach, al blaast hij zich op en valt ie zo 10 minuten terug (hopelijk niet natuurlijk), dan heeft hij zich dit keer gewoon laten zien en het geprobeerd, waarvoor respect
Slecht geprepareerd..quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Kruiswijk die Nibali niet gewoon ff op 10 minuten zet.
En nog 25 km tot de finish, zie je niet vaak.quote:
Ach je kent de huidige wielrenners toch. Wachten, wachten, wachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vraag me af waarom Uran of Evans eens niet proberen om nu al te gaan, waarom altijd wachten tot de slotkilometers.
en op het eind wint Nibaliquote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nog 25 km tot de finish zie je niet vaak.
Of het bier van Landis geprobeerd?quote:
Dat zou wel humor zijn als die ineens achter een boom vandaan komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Ricco nog ergens klaarstaan om te helpen?
Kunnen gewoon De Greef zowaar eens ergens voor bedankenquote:
Maar dan hebben we tenminste nog een mooie rit gezien. Dit kan veel goed makkelijk van het gebrek aan beelden van gisteren.quote:
Tis ook niet alsof die Belgen er veel van bakken deze Giro. Dan worden die twee opeens toch halve Nederlandersquote:Op zondag 19 mei 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Renaat en Jose zijn zich wel bewust dat er veel Nederlanders kijken. Nu gaan ze zelfs Rob Ruigh noemen
wegens warm.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom rijdt Gesink altijd met zijn shirt open?
Ze hebben alleen De Greef voor het klassement.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Tis ook niet alsof die Belgen er veel van bakken deze Giro. Dan worden die twee opeens toch halve Nederlanders
Drie maal is scheepsrecht.quote:
Vanwege sexyquote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom rijdt Gesink altijd met zijn shirt open?
ja was ook wel te verwachten natuurlijkquote:
Net hadden ze 50 seconden, dus zou kunnen kloppen idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:44 schreef TheArt het volgende:
Groep Gesink heeft al een minuut op het peloton?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:45 schreef Slobeend het volgende:
De Nederlanders hebben gisteravond collectief besloten om toch weer doping te nemen?
Jepquote:Op zondag 19 mei 2013 16:45 schreef IbanMayo het volgende:
ff offtopic rijdt Quintana de Tour dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |