3 mensen dood = 120 uur schoffelen.quote:
Ik snap het wel, heb er alleen totaal geen begrip voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
3 mensen dood = 120 uur schoffelen.
Ik snap die vader wel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap het wel, heb er alleen totaal geen begrip voor.
Je hebt de uitspraak van de rechter gewoon te accepteren. Je gaat toch niet als een of andere idioot zonder zelfbeheersing met een stoel gooien.
Vast wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef MPC60 het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel die zelfbeheersing zou hebben op een vergelijkbaar moment.
Idem.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef MPC60 het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel die zelfbeheersing zou hebben op een vergelijkbaar moment.
Idd. Dat je grootouders en je kind dood zijn (en de dader voor straf slechts een paar weekjes moet schoffelen) is tot daar aan toe, maar mijn god man, hou je zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt de uitspraak van de rechter gewoon te accepteren. Je gaat toch niet als een of andere idioot zonder zelfbeheersing met een stoel gooien.
Gristus man hoe kun je daar nou geen begrip voor hebben? "Idioot zonder zelfbeheersing". Gast ik mag hopen dat je je ooit in eenzelfde positie zult bevinden als deze vader, die niet alleen zijn kind maar ook zijn ouders heeft verloren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Dat je grootouders en je kind dood zijn (en de dader voor straf slechts een paar weekjes moet schoffelen) is tot daar aan toe, maar mijn god man, hou je zelfbeheersing.
Iedereen weet dat ten allen tijde je zelfbeheersing houden het allerbelangrijkst is.![]()
Laat die man zijn woede kwijt kunnen man, hij heeft niks meer, (schoon)ouders en kind kwijt en dan 120 uur taakstraf voor de dader. Dit is echt het schoolvoorbeeld van NL en zijn te lage straffen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik was sarcastischquote:
Rip, maar en nu?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef myShizzle het volgende:
Tokkie. Mwoah. Hier spreekt iemand wiens vriendin is doodgereden door een dronken klootzak. Op een B-weggetje, met 140 km/u, van achteren terwijl ze op een fiets reed. Resultante: 240u werkstraf.
Nabestaanden deden dat ook bij dat jochie Danny (geloof ik) dat werd doodgereden, dat heeft wel zin gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Anders het mijne wel, ik snap niet hoe dit soort doodrijders met een paar weken taakstraf wegkomen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef myShizzle het volgende:
Hmmm ok Perrin, mijn excuusMijn bloed pompt bij dergelijke berichten en dan klap ik er al snel iets uit.
En daarom hoop je dat ik in dezelfde situatie kom enkel en alleen omdat ik van mening ben dat deze man weinig zelfbeheersing heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef myShizzle het volgende:
Nu niks, behalve van mijn kant enorm veel onbegrip voor rechters die dit met een taakstraf afhandelen.
Hopelijk dat dat dit keer niet het geval is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Beauke het volgende:
[..]
Nabestaanden deden dat ook bij dat jochie Danny (geloof ik) dat werd doodgereden, dat heeft wel zin gehad geloof ik.
Als daar 3 weekjes schoffelen voor staat is dat zeker het overwegen waard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je kan hem beter per ongeluk dood rijden
Hoelang en erg moet je jezelf laten naaien voor je je zelfbeheersing wel mag verliezen volgens jou?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Woede uitbarstingen zijn nooit goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoelang en erg moet je jezelf laten naaien voor je je zelfbeheersing wel mag verliezen volgens jou?
Dan was het vast een Nederlander.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef myShizzle het volgende:
Tokkie. Mwoah. Hier spreekt iemand wiens vriendin is doodgereden door een dronken klootzak. Op een B-weggetje, met 140 km/u, van achteren terwijl ze op een fiets reed. Resultante: 240u werkstraf.
Vind het best een menselijke reactie als je de wanhoop nabij bent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Woede uitbarstingen zijn nooit goed.
Alles wat wij mensen doen is menselijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:23 schreef Beauke het volgende:
[..]
Vind het best een menselijke reactie als je de wanhoop nabij bent.
Ik bedoelde begrijpelijk. Type heel wat anders neer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles wat wij mensen doen is menselijk.
Terecht, want je hebt geen empathie voor hoe machteloos zo iemand zich voelt en loopt vanuit je ivoren torentje beetje interessant te doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En daarom hoop je dat ik in dezelfde situatie kom enkel en alleen omdat ik van mening ben dat deze man weinig zelfbeheersing heeft.
Sympathiek wel.
Ik begrijp de reactie ook wel, heb er alleen geen begrip voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:27 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik bedoelde begrijpelijk. Type heel wat anders neer.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
Terecht, want je hebt geen empathie voor hoe machteloos zo iemand zich voelt en loopt vanuit je ivoren torentje beetje interessant te doen.
Zucht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie ook wel, heb er alleen geen begrip voor.
Huh? Je spreekt jezelf een beetje tegen, vindt je niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie ook wel, heb er alleen geen begrip voor.
Te lastig? ik begrijp het ook wanneer iemand seks heeft met een kind (dat doet die waarschijnlijk omdat hij een seksuele aantrekkingskracht tot dat kind voelde), ik heb er alleen geen begrip voor.quote:
ik zou toch begonnen zijn met die pool zijn nek te brekenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:30 schreef Beauke het volgende:
[..]
Huh? Je spreekt jezelf een beetje tegen, vindt je niet?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Te lastig? ik begrijp het ook wanneer iemand seks heeft met een kind (dat doet die waarschijnlijk omdat hij een seksuele aantrekkingskracht tot dat kind voelde), ik heb er alleen geen begrip voor.
Hetzelfde hier: ik snap dat hij kwaad was om de lage straf, maar ik heb geen begrip voor het feit dat hij zijn woede moest tonen door een stoel naar de rechter te gooien.quote:
lolquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Te lastig? ik begrijp het ook wanneer iemand seks heeft met een kind (dat doet die waarschijnlijk omdat hij een seksuele aantrekkingskracht tot dat kind voelde), ik heb er alleen geen begrip voor.
Poging tot moord op een ambtenaar in functie, 15 jaar !11!1!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:34 schreef Bill_E het volgende:
Jammer dat hij niet raak gooide, ik snap zijn reactie volledig. Maar waarschijnlijk krijgt hij meer celstraf dan die pool..
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:34 schreef Bill_E het volgende:
Jammer dat hij niet raak gooide, ik snap zijn reactie volledig. Maar waarschijnlijk krijgt hij meer straf dan die pool..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |