abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126806860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:19 schreef Platina het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel duidelijk van de rijbaan gescheiden en als fietspad herkenbaar. Kijk anders het filmpje op L1.
Misschien is de autoweg te smal? Je hebt daar van die wegen waar net twee auto's naast elkaar op passen.
pi_126806884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:16 schreef Perrin het volgende:

Gecorrigeerd.. en hoe vlieg je nuchter in hemelsnaam daar de bocht uit? :(
Kan van alles zijn natuurlijk. Daar zal wel onderzoek naar gedaan worden lijkt mij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:20:58 #128
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_126806893
Die weg is breed zat om op de poolse manier met 3 auto's in te halen :{w
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_126806970
Staan er duidelijke blauwe borden 'fietspad' die ook vanuit de auto te zien zijn? Of heb je vanuit de auto het idee dat er niets naast de weg is?
Polen zijn niet gewend dat er overal gefietst wordt.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:25:10 #130
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126807085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Loekie1 het volgende:
Staan er duidelijke blauwe borden 'fietspad' die ook vanuit de auto te zien zijn? Of heb je vanuit de auto het idee dat er niets naast de weg is?
Je ziet het fietspad lopen, er staan lage bosjes tussen de weg en het fietspad:
google maps
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_126807321
Tja, ik vind de weg toch wat smalletjes, naast de witte streep aan de rechterkant heb je nog een centimeter asfalt en dan beginnen de minieme bosjes al en daarna het fietspad in precies dezelfde kleur.
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,286.17,0,6.45,
Als je de weg af loopt met het mannetje van Googlemaps en je komt voor de flauwe bocht, zie je hoe smal het lijkt.

Wat ze zouden moeten doen is voor de flauwe bocht een waarschuwingsbord neerzetten om de snelheid af te remmen. Of een fikse drempel aanleggen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:35:57 #132
38496 Perrin
pi_126807514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Loekie1 het volgende:

Of een fikse drempel aanleggen.
Ja zoiets.. het is wel een mooie rechte racebaan zo.
pi_126807525
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat betekent dus heel cynisch gezegd dat als het groot nieuws is heel Nederland je steunt en er verschillende condoleanceregisters geopend worden. Maar iets dat minimaal net zo erg is, in een klap je ouders en je kind kwijt, daar staan we niet bij stil met steunbetuigingen en bossen rozen en kaarsen op Facebook.
Alsjeblieft zeg :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:04:22 #134
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126808612
Hij was niet onder invloed hoor ik net op het nieuws, zijn we daar ook weer vanaf. Kunnen we nu over op de rijvaardigheid van Polen, maar vlak de Bulgaren ook niet uit.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:14:18 #135
38496 Perrin
pi_126808994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Bayswater het volgende:
Hij was niet onder invloed hoor ik net op het nieuws, zijn we daar ook weer vanaf. Kunnen we nu over op de rijvaardigheid van Polen, maar vlak de Bulgaren ook niet uit.
Niet dronken of niet onder invloed (bloedtest moet dat laatste uitwijzen)?
pi_126814042
quote:
Tja, ik vind de weg toch wat smalletjes, naast de witte streep aan de rechterkant heb je nog een centimeter asfalt en dan beginnen de minieme bosjes al en daarna het fietspad in precies dezelfde kleur.
Als je de weg af loopt met het mannetje van Googlemaps en je komt voor de flauwe bocht, zie je hoe smal het lijkt.

Wat ze zouden moeten doen is voor de flauwe bocht een waarschuwingsbord neerzetten om de snelheid af te remmen. Of een fikse drempel aanleggen.
Als je voor die bocht een bordje neer moet zetten met bv adiessnelheid huppeldepup dan kan je bij elke bocht een bord neer gaan zetten.

Ik ben er vaker langsgereden en dat is een bocht van niks. Kan je met gemak met 120 nemen met 1 vinger aan het stuur.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:53:02 #137
66083 Platina
78th Element
pi_126818982
quote:

Wat maakt het uit dat het fietspad in dezelfde kleur is? Ik mag toch hopen dat iedere automobilist dat als zodanig een fietspad herkend. En aan het begin van de weg staan volgens mij ook fietspadborden.
pi_126819755
quote:

Als je dat een smalle weg vind mag ik toch hopen dat je geen rijbewijs hebt?

Het is een weg waar je prima kunt rijden alleen word het vaak als crossbaan gebruikt.
Als je gewoon aan de snelheid houd is er ook niks aan de hand.
mama van 3 kids!
pi_126857381
"Het is voor hem net zo'n grote puzzel wat er gebeurd is. Hij had niet gedronken en reed netjes, maar ineens deed de auto niet meer wat hij wilde" aldus de advocaat van de 32 jarige Pool
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:56:35 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126857560
quote:
15s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef eight het volgende:
"Het is voor hem net zo'n grote puzzel wat er gebeurd is. Hij had niet gedronken en reed netjes, maar ineens deed de auto niet meer wat hij wilde" aldus de advocaat van de 32 jarige Pool
Heb je een linkje naar de bron?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126857722
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar de bron?
Heb het ook in het Limburgs Dagblad gelezen ja.
Lijkt me toch sterk dat als je zelfs niet te hard reed drie mensen in een klap doodrijdt. Maximaal 50 had ie dan toch maar gemogen he?

Maar ja, advocaten verzinnen van alles. Misschien gaan ze bmw aanklagen (van dat merk was de auto toch?)
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:06:12 #142
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126863724
quote:
15s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef eight het volgende:
Laat me raden :
Het gaspedaal werd *zomaar * tot de vloer ingedrukt ? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:46:00 #143
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_126865580
misschien was de sigaret gevallen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_126868772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

Lijkt me toch sterk dat als je zelfs niet te hard reed drie mensen in een klap doodrijdt. Maximaal 50 had ie dan toch maar gemogen he?

Met 50 km/u kun je wel 3 fietsers doodrijden hoor. Kwestie van hoe je ze raakt en hoe kwetsbaar ze zijn (bejaarden en kinderen zijn nu eenmaal kwetsbaarder). Dus an sich is het niet onmogelijk dat hij niet te hard heeft gereden (daar zal ook gewoon onderzoek naar worden gedaan).

En dat de auto niet meer doet wat hij wilde... ja, er zitten wel eens een paar barrels tussen, dus wie weet. Maar ook dat zal wel blijken uit het onderzoek.

Kortom, laten we rustig afwachten.

(maar ik sluit ook bepaald niet uit dat hij als een bezetene heeft gereden, want er zitten er bij die rijden alsof ze liever gisteren dan vandaag dood zijn)
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:09:19 #145
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_126869021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ja, advocaten verzinnen van alles. Misschien gaan ze bmw aanklagen (van dat merk was de auto toch?)
nope, dit stuk is nog net 80, en als je normaal 80 rijdt is dat ook prima te doen, stukje verderop begint de bebouwde kom van Meijel.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_126869549
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
misschien was de sigaret gevallen
Of een blikje bier vast tussen zijn rem pedaal.

Arme zielige meisje. Krijg er nog de kippenvel van toen ik een foto van het meisje zag. Bijna net zo oud als mijn jongste :'( Dit is toch een hel voor die mensen.
mama van 3 kids!
pi_126870907
Ik hoor in de wandelgangen hier dat die moeder er nota bene bij uitgekomen is.

Schijnbaar aan het hardlopen en dat ongeluk was gebeurd vlak voordat zij daar voorbij kwam.

:X

Of het waar is weet ik overigens niet, maar al via meerdere onafhankelijke bronnen vernomen.

Zieke shit. Je zal het maar mee maken :X

[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 22-05-2013 20:14:45 ]
vosss is de naam,
pi_126872935
Lang geleden in het dorp waar ik opgroeide stond iemand voor het stoplicht te wachten en zag hij zijn zoon doodgereden worden door een van de andere kant komende auto...

Volgens mij ben je dan wel klaar.
pi_126873045
Dan ben je redelijk klaar voor het RIAGG ja.

:X

Ik moet er niet aan denken.
vosss is de naam,
pi_146871107
quote:
Woedende vader gooit stoel naar rechter

De vader van het 2-jarige kind dat vorig jaar in Meijel werd doodgereden, is in de rechtszaal volledig door het lint gegaan. De man werd woedend nadat de rechter de straf uitsprak tegen de Pool die het ongeluk veroorzaakte.
120 uur taakstraf

De bestuurder kreeg een taakstraf van 120 uur voor het doodrijden van het 2-jarige kind en haar 67-jarige opa en 64-jarige oma. Er was 15 maanden cel geëist. De drie werden geschept toen de auto van de Pool uit de bocht vloog. Getuigen zeggen dat hij te hard reed.
De vader gooide na de uitspraak een stoel naar de rechter. Daarna werd de man door de politie uit de rechtszaal gezet.

'Leven kapot'
De ouders van het 2-jarige slachtoffer kunnen niet verkroppen dat de man alleen een taakstraf krijgt. "Ons leven is kapot, maar hij kan gewoon verder", zei de moeder na het incident.

Bron: http://www.1limburg.nl/wo(...)ter?context=topstory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')