Misschien is de autoweg te smal? Je hebt daar van die wegen waar net twee auto's naast elkaar op passen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:19 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel duidelijk van de rijbaan gescheiden en als fietspad herkenbaar. Kijk anders het filmpje op L1.
Kan van alles zijn natuurlijk. Daar zal wel onderzoek naar gedaan worden lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:16 schreef Perrin het volgende:
Gecorrigeerd.. en hoe vlieg je nuchter in hemelsnaam daar de bocht uit?
Je ziet het fietspad lopen, er staan lage bosjes tussen de weg en het fietspad:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Loekie1 het volgende:
Staan er duidelijke blauwe borden 'fietspad' die ook vanuit de auto te zien zijn? Of heb je vanuit de auto het idee dat er niets naast de weg is?
Ja zoiets.. het is wel een mooie rechte racebaan zo.quote:
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat betekent dus heel cynisch gezegd dat als het groot nieuws is heel Nederland je steunt en er verschillende condoleanceregisters geopend worden. Maar iets dat minimaal net zo erg is, in een klap je ouders en je kind kwijt, daar staan we niet bij stil met steunbetuigingen en bossen rozen en kaarsen op Facebook.
Niet dronken of niet onder invloed (bloedtest moet dat laatste uitwijzen)?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:04 schreef Bayswater het volgende:
Hij was niet onder invloed hoor ik net op het nieuws, zijn we daar ook weer vanaf. Kunnen we nu over op de rijvaardigheid van Polen, maar vlak de Bulgaren ook niet uit.
Als je voor die bocht een bordje neer moet zetten met bv adiessnelheid huppeldepup dan kan je bij elke bocht een bord neer gaan zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Loekie1 het volgende:
Tja, ik vind de weg toch wat smalletjes, naast de witte streep aan de rechterkant heb je nog een centimeter asfalt en dan beginnen de minieme bosjes al en daarna het fietspad in precies dezelfde kleur.
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,286.17,0,6.45,
Als je de weg af loopt met het mannetje van Googlemaps en je komt voor de flauwe bocht, zie je hoe smal het lijkt.
Wat ze zouden moeten doen is voor de flauwe bocht een waarschuwingsbord neerzetten om de snelheid af te remmen. Of een fikse drempel aanleggen.
Wat maakt het uit dat het fietspad in dezelfde kleur is? Ik mag toch hopen dat iedere automobilist dat als zodanig een fietspad herkend. En aan het begin van de weg staan volgens mij ook fietspadborden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Loekie1 het volgende:
Tja, ik vind de weg toch wat smalletjes, naast de witte streep aan de rechterkant heb je nog een centimeter asfalt en dan beginnen de minieme bosjes al en daarna het fietspad in precies dezelfde kleur.
Als je de weg af loopt met het mannetje van Googlemaps en je komt voor de flauwe bocht, zie je hoe smal het lijkt.
Wat ze zouden moeten doen is voor de flauwe bocht een waarschuwingsbord neerzetten om de snelheid af te remmen. Of een fikse drempel aanleggen.
Als je dat een smalle weg vind mag ik toch hopen dat je geen rijbewijs hebt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:30 schreef Loekie1 het volgende:
Heb je een linkje naar de bron?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef eight het volgende:
"Het is voor hem net zo'n grote puzzel wat er gebeurd is. Hij had niet gedronken en reed netjes, maar ineens deed de auto niet meer wat hij wilde" aldus de advocaat van de 32 jarige Pool
Heb het ook in het Limburgs Dagblad gelezen ja.quote:
Laat me raden :quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef eight het volgende:
"Het is voor hem net zo'n grote puzzel wat er gebeurd is. Hij had niet gedronken en reed netjes, maar ineens deed de auto niet meer wat hij wilde" aldus de advocaat van de 32 jarige Pool
Met 50 km/u kun je wel 3 fietsers doodrijden hoor. Kwestie van hoe je ze raakt en hoe kwetsbaar ze zijn (bejaarden en kinderen zijn nu eenmaal kwetsbaarder). Dus an sich is het niet onmogelijk dat hij niet te hard heeft gereden (daar zal ook gewoon onderzoek naar worden gedaan).quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb het ook in het Limburgs Dagblad gelezen ja.
Lijkt me toch sterk dat als je zelfs niet te hard reed drie mensen in een klap doodrijdt. Maximaal 50 had ie dan toch maar gemogen he?
nope, dit stuk is nog net 80, en als je normaal 80 rijdt is dat ook prima te doen, stukje verderop begint de bebouwde kom van Meijel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb het ook in het Limburgs Dagblad gelezen ja.
Lijkt me toch sterk dat als je zelfs niet te hard reed drie mensen in een klap doodrijdt. Maximaal 50 had ie dan toch maar gemogen he?
Maar ja, advocaten verzinnen van alles. Misschien gaan ze bmw aanklagen (van dat merk was de auto toch?)
Of een blikje bier vast tussen zijn rem pedaal.quote:
quote:Woedende vader gooit stoel naar rechter
De vader van het 2-jarige kind dat vorig jaar in Meijel werd doodgereden, is in de rechtszaal volledig door het lint gegaan. De man werd woedend nadat de rechter de straf uitsprak tegen de Pool die het ongeluk veroorzaakte.
120 uur taakstraf
De bestuurder kreeg een taakstraf van 120 uur voor het doodrijden van het 2-jarige kind en haar 67-jarige opa en 64-jarige oma. Er was 15 maanden cel geëist. De drie werden geschept toen de auto van de Pool uit de bocht vloog. Getuigen zeggen dat hij te hard reed.
De vader gooide na de uitspraak een stoel naar de rechter. Daarna werd de man door de politie uit de rechtszaal gezet.
'Leven kapot'
De ouders van het 2-jarige slachtoffer kunnen niet verkroppen dat de man alleen een taakstraf krijgt. "Ons leven is kapot, maar hij kan gewoon verder", zei de moeder na het incident.
Bron: http://www.1limburg.nl/wo(...)ter?context=topstory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |