abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146872967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef Beauke het volgende:

[..]

Hij gooide in zijn onmacht met een stoel, niet met een granaat ofzo. :')
Als die stoel raak was dan had die Mevrouw een probleem.
pi_146873140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja klopt, die man is blij.

Waar slaat dit nu weer op?
Dat dit wel een niveautje dieper zit dan 'verdrietig'. Maar goed, jij schijnt niet de meest emotioneel onderlegde user te zijn, dus je snapt vast niet dat zoiets als dit voor die vader wel wát erger is dan 'verdrietig'.
pi_146873165
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als die stoel raak was dan had die Mevrouw een probleem.
Als als als als als m'n moeder een plassertje had was het m'n vader HAHA

Godverdomme zeg, wat kan jij dom lullen.
pi_146873175
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat dit wel een niveautje dieper zit dan 'verdrietig'. Maar goed, jij schijnt niet de meest emotioneel onderlegde user te zijn, dus je snapt vast niet dat zoiets als dit voor die vader wel wát erger is dan 'verdrietig'.
Je mag ook een ander synoniem gebruiken hoor.
pi_146873182
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als als als als als m'n moeder een plassertje had was het m'n vader HAHA

Godverdomme zeg, wat kan jij dom lullen.
Bedankt Henk.
pi_146873207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bedankt Henk.
Asjeblieft Ingrid.
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:04:44 #232
66083 Platina
78th Element
pi_146873233
quote:
overtreding van artikel 5 Wegenverkeerswet 1994 en zij veroordeelt verdachte tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor de duur van één jaar met een proeftijd van twee jaren.
Even de discussie over de taakstraf ter zijde leggend is het toch van de zotte dat de ontzegging van de rijbevoegheid én maar één jaar is én maar voor een proeftijd van twee jaar geldt.

Die proeftijd moet sowieso levenslang gelden en de ontzetting van de rijbevoegdheid moet wat mij betreft niet voorwaardelijk en daar bovenop nog een voorwaardelijke van 10 jaar of wel langer.
pi_146873238
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:46 schreef maan_man het volgende:

[..]

Die "straf" is werkelijk weer zum kotzen. Begrijpelijke reactie als je ziet dat zo'n idioot zo enorm makkelijk wegkomt met het doden van drie van je familieleden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_146873286
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

wat bewezen is, is dat de dader 3 mensen heeft doodgereden. Dat alleen zou al meer moeten opleveren dan 120 dagen plantsoendienst. Juist omdat de auto in ord was.

Het is al een paar jaar geleden, maar toen ik nog studeerde had strafrecht 3 doelen:
Reintegratie van de dader
Straf voor de daad
Genoegdoening voor de maatschappij.

Op z'n best scoren ze hier 1 uit 3
En jij scoorde destijds 1 uit 10?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146873292
Ja belachelijk lage 'straf'.... 3 mensen dood en dan 120 uur taakstraf. Je zou je toch doodschamen in dit land ook he :{
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:08:45 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146873329
Voor de gebeurtenissen die je meneer Pool wel kunt verwijten moet mijns inziens wel zwaarder gestraft worden, in zijn algemeenheid. I'll be damned wanneer mijn leven ooit wordt beëindigd door een proleet in een GTI'tje met donkergetinte ramen die maar iets doet achter het stuur.

Kees is het met mij eens.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146873339
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

wat bewezen is, is dat de dader 3 mensen heeft doodgereden. Dat alleen zou al meer moeten opleveren dan 120 dagen plantsoendienst. Juist omdat de auto in ord was.
Nee. Ongelukken gebeuren. Je moet niet altijd maar met strafrecht proberen zo veel mogelijk schade aan te richten.

Natuurlijk is dit verschrikkelijk tragisch. Voor alle betrokkenen. Los je daarmee wat op door iemand op te sluiten waarvan bewezen is dat hij nauwelijks iets fout deed?
pi_146873423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee. Ongelukken gebeuren. Je moet niet altijd maar met strafrecht proberen zo veel mogelijk schade aan te richten.

Natuurlijk is dit verschrikkelijk tragisch. Voor alle betrokkenen. Los je daarmee wat op door iemand op te sluiten waarvan bewezen is dat hij nauwelijks iets fout deed?
Had ie uberhaupt wel een rijbewijs dan? Ik heb de helft niet meegekregen, alleen dat er een stoel gegooid werd... was net op de radio. En terecht lijkt me... vuur met vuur bestrijden })
pi_146873695
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:11 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Had ie uberhaupt wel een rijbewijs dan? Ik heb de helft niet meegekregen, alleen dat er een stoel gegooid werd... was net op de radio. En terecht lijkt me... vuur met vuur bestrijden })
Je hebt de helft niet meegekregen maar gaat wel zoiets lopen roepen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:07 schreef empa1010 het volgende:
Ja belachelijk lage 'straf'.... 3 mensen dood en dan 120 uur taakstraf. Je zou je toch doodschamen in dit land ook he :{
Daar zou ik me meer voor schamen.
pi_146873741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je hebt de helft niet meegekregen maar gaat wel zoiets lopen roepen:

[..]

Daar zou ik me meer voor schamen.
Aah ja ik wist het. Laat maar w/ :W
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:28:53 #241
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146873846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is het idee van straffen dat je iets oplost? Of van preventie dat mensen het doen en wraking?
Ik kots op je koppie thee en foei toch dat mag niet houding tov dit soort hufters.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:29:59 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146873881
Zou me trouwens niets verbazen dat de stoelgooier strenger bestraft wordt dan de doodrijder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146873941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen dat de stoelgooier strenger bestraft wordt dan de doodrijder
Mij ook niet. Je verbaasd je nergens meer over in dit land. 'to be continued...'
Vraag me af of ze bij die Pool wel gelijk een blaastest hadden gedaan, maar ik zal het eens terug gaan lezen, indien niet dan krijg ik natuurlijk van Tchock ongenadig op m'n donder :)
pi_146873947
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is het idee van straffen dat je iets oplost? Of van preventie dat mensen het doen en wraking?
Ik kots op je koppie thee en foei toch dat mag niet houding tov dit soort hufters.
Waarom is iemand die de macht over het stuur verliest meteen een hufter? Als hij gedronken had of belde of te hard reed ben ik het volledig met je eens. En ook ten opzichte van de preventie, trouwens.

Maar dit was een ongeluk. Je kunt niet iets voorkomen dat geheel per ongeluk gaat.
pi_146873956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:32 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Mij ook niet. Je verbaasd je nergens meer over in dit land. 'to be continued...'
Vraag me af of ze bij die Pool wel gelijk een blaastest hadden gedaan, maar ik zal het eens terug gaan lezen, indien niet dan krijg ik natuurlijk van Tchock ongenadig op m'n donder :)
Hier, hoef je niet meer af te vragen:
quote:
Verdachte is kort na het ongeval onderworpen aan een ademonderzoek. Volgens deze ademanalyse heeft verdachte geen alcoholhoudende drank gebruikt. Uit bloed- en urineonderzoek werd geen gebruik van verdovende middelen of medicijnen aangetoond.
Uit onderzoek van de historische verkeersgegevens van de mobiele telefoon van verdachte bleek voorts dat verdachte ten tijde van het ongeval niet heeft getelefoneerd.
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:33:35 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146873964
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:32 schreef empa1010 het volgende:

[..]

quote:
Onderzoek alcohol/drugsgebruik en telecommunicatie
Verdachte is kort na het ongeval onderworpen aan een ademonderzoek. Volgens deze ademanalyse heeft verdachte geen alcoholhoudende drank gebruikt. Uit bloed- en urineonderzoek werd geen gebruik van verdovende middelen of medicijnen aangetoond.
Uit onderzoek van de historische verkeersgegevens van de mobiele telefoon van verdachte bleek voorts dat verdachte ten tijde van het ongeval niet heeft getelefoneerd.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_146873978
Dank
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:34:45 #248
434604 Pietertjuh
Jij kan echt niet fokken he
pi_146873986
Begrijpelijke reactie, zit mezelf namelijk al op te winden als ik die uitspraak hoor. Smerige kut Pool. We zijn onderhand het land van de buitenlanders aan het worden, 120 uur taakstraf voor zo'n grafpool die ff je kind en je ouders doodrijd. Politie heeft bewijs dat hij te hard reed maar de rechter doet er niks mee. Jammer dat ze die stoel niet tegen dr kop kreeg, teef.

Wat een kut land is dit.
pi_146874029
Enige waar ze 'm dan op zouden kunnen pakken is dat ie 120 reed waar het 80 was.
Op de Telegraaf is men ook al lekker bezig, meer dan 150 reacties die allemaal duidelijk zijn. Het gaat er bij mij ook niet in dat dit een ongeluk is, alleen al het te hard rijden is een teken van roekeloosheid.
Dat jongetje wat vorig jaar doodgereden werd in Den Haag, dat was een zelfde geval bij mijn weten.
pi_146874038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:34 schreef Pietertjuh het volgende:
Begrijpelijke reactie, zit mezelf namelijk al op te winden als ik die uitspraak hoor. Smerige kut Pool. We zijn onderhand het land van de buitenlanders aan het worden, 120 uur taakstraf voor zo'n grafpool die ff je kind en je ouders doodrijd. Politie heeft bewijs dat hij te hard reed maar de rechter doet er niks mee. Jammer dat ze die stoel niet tegen dr kop kreeg, teef.

Wat een kut land is dit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:36 schreef empa1010 het volgende:
Enige waar ze 'm dan op zouden kunnen pakken is dat ie 120 reed waar het 80 was.
Op de Telegraaf is men ook al lekker bezig, meer dan 150 reacties die allemaal duidelijk zijn. Het gaat er bij mij ook niet in dat dit een ongeluk is, alleen al het te hard rijden is een teken van roekeloosheid.
Dat jongetje wat vorig jaar doodgereden werd in Den Haag, dat was een zelfde geval bij mijn weten.
Het enige bewijs wat er is zijn mensen die in tegengestelde richting reden en op grote afstand van het ongeluk waren. Hoe kun je dan snelheid schatten? Het te hard rijden kon niet worden bewezen. Als dat wel zo was geweest was er een zware gevangenisstraf uitgerold.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')