Ik luister naar vliegverkeer van Schiphol en op Twitter stond ook al dat de 05 richting Utrecht ging.quote:
Ah, ok. Handig dat je hier bent om te bevestigen of ontkennenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik luister naar vliegverkeer van Schiphol en op Twitter stond ook al dat de 05 richting Utrecht ging.
Ik heb iets met helikopters
Ik herken 2 wielen.. en daar houdt het bij mij mee op...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef SamanthaC93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees hier al een tijdje mee en heb net een account aangemaakt omdat ik de foto wat bewerkt heb met kleuren. Als ik zo kijk lijkt het net alsof er iemand op de passagiersstoel voorover zit. Achter 'het' ding zie je de hoofdsteun van de stoel.
Misschien zie ik dingen die ik wil zien maar ik wou het toch even delen.
Die lichte band op de achterruit lijkt me idd een spiegeling te zijn, die je later, groter, ook heel duidelijk ziet...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het lijkt idd heel hard op n menselijke vorm, ook ik wil dit heel graag zien... Maar ik denk dat we het eens zijn dat op de acheruit een spiegeling is...bij de vooruit is dat hetzelfde soort wit... Dus ik denk ook dat dat n spiegeling is
Met enige fantasie kan ik er nog wel een Getz van maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik herken 2 wielen.. en daar houdt het bij mij mee op...
Foto van analyseren beeldentwitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:50:16#vermistebroertjes Analyse beeldmat: TacticalAirReconnaissanceCentre(TARC) op aanwezigheid van verstoringen. :MinDef http://t.co/bikqJv6DXf reageer retweet
Ja, tenslotte mag niemand om hem rouwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ik erger me kapot aan zielige condoleance sites voor Jeroen Denis. Wat een lafbek is die vent zeg. Losse handjes en dan met leugens de kinderen mee lokken, de moeder haar kinderen afnemen, die kinderen niks gunnen... Wat ben je dan een zielige, laffe egoist.
In stukken snijden en aan de varkens voeren die schoft.
Voor zijn nabestaanden lijkt me dat wel zinvol, zij hebben er ook niet om gevraagd he....quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ik erger me kapot aan zielige condoleance sites voor Jeroen Denis. Wat een lafbek is die vent zeg. Losse handjes en dan met leugens de kinderen mee lokken, de moeder haar kinderen afnemen, die kinderen niks gunnen... Wat ben je dan een zielige, laffe egoist.
Mag ik vragen wat jou zo aantrekt tot deze zaak? Je lijkt een beetje obsessief.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Foto van analyseren beeldentwitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:50:16#vermistebroertjes Analyse beeldmat: TacticalAirReconnaissanceCentre(TARC) op aanwezigheid van verstoringen. :MinDef http://t.co/bikqJv6DXf reageer retweet
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Op deze foto zie ik wel "iets"twitter:aaaannnjja twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:58:20Foto na bewerking 'rode ogen'....... Alleen op dat punt bewerkt het programma..... Bizar?!#vermistebroertjes http://t.co/PoGQ8e6y6Q reageer retweet
Mja, ook op de voorruit...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Op deze foto zie ik wel "iets"twitter:aaaannnjja twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:58:20Foto na bewerking 'rode ogen'....... Alleen op dat punt bewerkt het programma..... Bizar?!#vermistebroertjes http://t.co/PoGQ8e6y6Q reageer retweet
Zijn ouders zijn ook hun zoon en hun kleinkinderen verloren. Een dooie kan je niet condoleren... de nabestaanden wel...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ja nog meer vervorming.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Ja, nouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Heldquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jeroen Denis is een PSYCHOPAAT!!! HIJ MOET DOOD!!! DEAUD ZEG IK JE!!!
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat op ufo filmpjes lijken... die zijn ook nooit duidelijk en hele groepen denken dat ze wat zien.
Je bent te negatief Swets, wel een beetje meeleven.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat op ufo filmpjes lijken... die zijn ook nooit duidelijk en hele groepen denken dat ze wat zien.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:05:43@Tom_zulu1 De politieheli de police 05 is gestopt met de hulp bij de zoekactie vermiste jongens en gaat retour Schiphol. #vermistebroertjes reageer retweet
Ow ja... en 600 manieren bedenken hoe je 2 kleine kinderen om het leven kan brengen en die vooral ook posten met een "jeetje" en "gossie" erbij. Daarna m'n rubber laarzen uit de kast en even lekker met mijn 3 kinderen gewapend met prikstokken het bos in op zoek naar de lijkjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent te negatief Swets, wel een beetje meeleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |