Ik luister naar vliegverkeer van Schiphol en op Twitter stond ook al dat de 05 richting Utrecht ging.quote:
Ah, ok. Handig dat je hier bent om te bevestigen of ontkennenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik luister naar vliegverkeer van Schiphol en op Twitter stond ook al dat de 05 richting Utrecht ging.
Ik heb iets met helikopters
Ik herken 2 wielen.. en daar houdt het bij mij mee op...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef SamanthaC93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees hier al een tijdje mee en heb net een account aangemaakt omdat ik de foto wat bewerkt heb met kleuren. Als ik zo kijk lijkt het net alsof er iemand op de passagiersstoel voorover zit. Achter 'het' ding zie je de hoofdsteun van de stoel.
Misschien zie ik dingen die ik wil zien maar ik wou het toch even delen.
Die lichte band op de achterruit lijkt me idd een spiegeling te zijn, die je later, groter, ook heel duidelijk ziet...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het lijkt idd heel hard op n menselijke vorm, ook ik wil dit heel graag zien... Maar ik denk dat we het eens zijn dat op de acheruit een spiegeling is...bij de vooruit is dat hetzelfde soort wit... Dus ik denk ook dat dat n spiegeling is
Met enige fantasie kan ik er nog wel een Getz van maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik herken 2 wielen.. en daar houdt het bij mij mee op...
Foto van analyseren beeldentwitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:50:16#vermistebroertjes Analyse beeldmat: TacticalAirReconnaissanceCentre(TARC) op aanwezigheid van verstoringen. :MinDef http://t.co/bikqJv6DXf reageer retweet
Ja, tenslotte mag niemand om hem rouwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ik erger me kapot aan zielige condoleance sites voor Jeroen Denis. Wat een lafbek is die vent zeg. Losse handjes en dan met leugens de kinderen mee lokken, de moeder haar kinderen afnemen, die kinderen niks gunnen... Wat ben je dan een zielige, laffe egoist.
In stukken snijden en aan de varkens voeren die schoft.
Voor zijn nabestaanden lijkt me dat wel zinvol, zij hebben er ook niet om gevraagd he....quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ik erger me kapot aan zielige condoleance sites voor Jeroen Denis. Wat een lafbek is die vent zeg. Losse handjes en dan met leugens de kinderen mee lokken, de moeder haar kinderen afnemen, die kinderen niks gunnen... Wat ben je dan een zielige, laffe egoist.
Mag ik vragen wat jou zo aantrekt tot deze zaak? Je lijkt een beetje obsessief.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Foto van analyseren beeldentwitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:50:16#vermistebroertjes Analyse beeldmat: TacticalAirReconnaissanceCentre(TARC) op aanwezigheid van verstoringen. :MinDef http://t.co/bikqJv6DXf reageer retweet
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Op deze foto zie ik wel "iets"twitter:aaaannnjja twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:58:20Foto na bewerking 'rode ogen'....... Alleen op dat punt bewerkt het programma..... Bizar?!#vermistebroertjes http://t.co/PoGQ8e6y6Q reageer retweet
Mja, ook op de voorruit...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Op deze foto zie ik wel "iets"twitter:aaaannnjja twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:58:20Foto na bewerking 'rode ogen'....... Alleen op dat punt bewerkt het programma..... Bizar?!#vermistebroertjes http://t.co/PoGQ8e6y6Q reageer retweet
Zijn ouders zijn ook hun zoon en hun kleinkinderen verloren. Een dooie kan je niet condoleren... de nabestaanden wel...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ja nog meer vervorming.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Ja, nouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Heldquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jeroen Denis is een PSYCHOPAAT!!! HIJ MOET DOOD!!! DEAUD ZEG IK JE!!!
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat op ufo filmpjes lijken... die zijn ook nooit duidelijk en hele groepen denken dat ze wat zien.
Je bent te negatief Swets, wel een beetje meeleven.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat op ufo filmpjes lijken... die zijn ook nooit duidelijk en hele groepen denken dat ze wat zien.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:05:43@Tom_zulu1 De politieheli de police 05 is gestopt met de hulp bij de zoekactie vermiste jongens en gaat retour Schiphol. #vermistebroertjes reageer retweet
Ow ja... en 600 manieren bedenken hoe je 2 kleine kinderen om het leven kan brengen en die vooral ook posten met een "jeetje" en "gossie" erbij. Daarna m'n rubber laarzen uit de kast en even lekker met mijn 3 kinderen gewapend met prikstokken het bos in op zoek naar de lijkjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent te negatief Swets, wel een beetje meeleven.
twitter:Newscollector1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:07:14Wooesvoerder is weer lekker het is niet 100% zeker de auto van de vader. #vermistebroertjes reageer retweet
Het zou mooier geweest zijn als het pasen wasquote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja... en 600 manieren bedenken hoe je 2 kleine kinderen om het leven kan brengen en die vooral ook posten met een "jeetje" en "gossie" erbij. Daarna m'n rubber laarzen uit de kast en even lekker met mijn 3 kinderen gewapend met prikstokken het bos in op zoek naar de lijkjes.
Het is tenslotte pinksteren.
HET VOLK WIL WETEN WAAR HET AAN TOE IS!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:09 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me echt af of het naar buiten brengen van al die info wel zo'n geweldig idee was
lekker vaag weer!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:Newscollector1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:07:14Wooesvoerder is weer lekker het is niet 100% zeker de auto van de vader. #vermistebroertjes reageer retweet
nee doh er zijn bar weinig dingen in het leven die men zeker weetquote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze weten in feite heel erg weinig en hopen juist op info van het publiek.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:09 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me echt af of het naar buiten brengen van al die info wel zo'n geweldig idee was
ze willen dus gewoon dat het publiek zich weer gaat bemoeien met de beelden omdat het publiek blijkbaar sneller ziet of het wel of niet de auto isquote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
ja? gebeurt zo vaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Copycat het volgende:
NWS / Britse vader doodt zijn kinderen in Frankrijk
Dat bedoel ik.quote:
Hij had het dus niet zo goed geplant.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Copycat het volgende:
NWS / Britse vader doodt zijn kinderen in Frankrijk
Ze zijn een schoft verloren. Lekker boeiend. Lot van die jongetjes is belangrijker dan die schoft van een Jeroen Denis.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn ook hun zoon en hun kleinkinderen verloren. Een dooie kan je niet condoleren... de nabestaanden wel...
Hans is er zeker van ,maar.... ¿wie is Hans Bouweriks?twitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:17:03#vermistebroertjes net nieuwe beelde gezien van de auto , maar dit is niet de goede auto sorry hoor 2e fout !!!!!!!! reageer retweet
twitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:17:03#vermistebroertjes net nieuwe beelde gezien van de auto , maar dit is niet de goede auto sorry hoor 2e fout !!!!!!!! reageer retweet
Sorry, foutje!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef Rachilda het volgende:
ik weet niet wie Hans is, en of hij een "grapje" maakt of de boel wil opruien, maar Hans beweert dat het niet de goede auto istwitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:17:03#vermistebroertjes net nieuwe beelde gezien van de auto , maar dit is niet de goede auto sorry hoor 2e fout !!!!!!!! reageer retweet
twitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:54:45@ester_judit We wachten af ,het kan bijna niet anders ,er is nog iemand bij betrokken !!!!!!! reageer retweet
En die zwarte streep die over de auto loopt toch ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik herken 2 wielen.. en daar houdt het bij mij mee op...
Ik zie er een hond in, lekker naast z'n baas.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef rever het volgende:
Omg Het lijkt idd alsof er een kind voorin zit dat net boven het dichte deel van de deur uitkomt met zijn hoofd?
haha, ja, kom op Ireth, die zie je toch wel..??quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die zwarte streep die over de auto loopt toch ook wel
ik zag ook een hondje eerstquote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie er een hond in, lekker naast z'n baas.
Godskolere
OMG ik zie een kind, whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii rondjes rent
Dan zit er niets anders op dan vannacht met de Getz langs die camera te rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef Rachilda het volgende:
ik weet niet wie Hans is, en of hij een "grapje" maakt of de boel wil opruien, maar Hans beweert dat het niet de goede auto istwitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:17:03#vermistebroertjes net nieuwe beelde gezien van de auto , maar dit is niet de goede auto sorry hoor 2e fout !!!!!!!! reageer retweet
Je ziet dingen die je wil zien. Probeer het eens op het vivaforum. Misschien dat je daar wat users mee krijgt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef SamanthaC93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees hier al een tijdje mee en heb net een account aangemaakt omdat ik de foto wat bewerkt heb met kleuren. Als ik zo kijk lijkt het net alsof er iemand op de passagiersstoel voorover zit. Achter 'het' ding zie je de hoofdsteun van de stoel.
Misschien zie ik dingen die ik wil zien maar ik wou het toch even delen.
Hans is al een poos stil na zijn bewering, hij roept maar wat denk ik, hij dacht zal vast wel weer fout zijn, ik roep het al vast, dan ben ik de eerste die het zagquote:Op zondag 19 mei 2013 16:36 schreef SanAnt het volgende:
Hans gaat voor TwitterFame
twitter:hansbouweriks twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:54:45@ester_judit We wachten af ,het kan bijna niet anders ,er is nog iemand bij betrokken !!!!!!! reageer retweet
twitter:ReneeWittens twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:35:34@hansbouweriks ik zou bij de politie gaan werken. reageer retweet
Heb je nog een goed boek dat ik moet lezen en is dit wat?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tenslotte mag niemand om hem rouwen.
Heb je nog wel geslapen na vannacht?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je nog een goed boek dat ik moet lezen en is dit wat?
Haven (TV Series 2010â ) - IMDb
Ja, offtopic, bite me. Kan best tussen alle aliens.
Op zich niet verkeerd, maar die serie wist mijn aandacht niet vast te houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haven was bagger. Ken je Glenn Cooper al? Series Q van Jussi Adler Olsen (redelijk ontopic, zijn namelijk cold case zaken).quote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
doe maar nietquote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat-ie lekker, jongens?
Of moet ik even pasten wat ik zelf aan het lezen ben?
Ik denk dat Hans dat verkeerd ziet eerlijk gezegd. Het is duidelijk wel een Getz 5 deurs, in de uitvoering zoals de vader die had.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef Rachilda het volgende:
Die kans is klein op die plek en dat tijdstip maar het kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Al kan het dan nog steeds iemand anders met hetzelfde type auto zijn overigens.
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:40:33@1miljoenfotos @Newscollector1 precies, is er nog wat bekend over mogelijke beelden mc Donalds of is dat een gerucht? #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:ceryl11 twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:50:07@zoekmee @1miljoenfotos @Newscollector1 was geen gerucht beelden zijn opgehaald maar weet niet of er iets gevonden is... reageer retweet
SerieQ is puik! Cooper ga ik kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Haven was bagger. Ken je Glenn Cooper al? Series Q van Jussi Adler Olsen (redelijk ontopic, zijn namelijk cold case zaken).
Ik neem aan dat dit om iets anders gaat??twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
twitter:Captn_Caveman twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:12:24Weet niet wat de lengte vd spanbanden is maar: http://t.co/l36IJ5U1ms Spoken of mogelijk? Neergeklapte bank natuurlijk #vermistebroertjes reageer retweet
Als ik jouw foto + beschrijving bekijk, Ja.. dan wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:16 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Captn_Caveman twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:12:24Weet niet wat de lengte vd spanbanden is maar: http://t.co/l36IJ5U1ms Spoken of mogelijk? Neergeklapte bank natuurlijk #vermistebroertjes reageer retweet
Zien jullie het ook??
Ja kijk eens een paar posts boven jequote:Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef hartloper het volgende:
GEVONDEN GEVONDEN WELLICHT
Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek.
Twitteraccount politie utrecht
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik neem aan dat dit om iets anders gaat??twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Ligt anders wel heel dicht bij Wijk..
Haha shit ik dacht dat ik de eerste was.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef hartloper het volgende:
GEVONDEN GEVONDEN WELLICHT
Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek.
Twitteraccount politie utrecht
Ja kijk eens een paar posts boven je
Zijn niet mijn foto´s maar van Captain Cavemanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef GurbbNL het volgende:
[..]
Als ik jouw foto + beschrijving bekijk, Ja.. dan wel.
Maar laten we daar niet vanuit gaan! Al weet je maar nooit.
Hoop dat de duikers wat vinden.. Ergens begraven in de grond is ook moeilijk te vinden, maar in het water vinden is ook niet leuk! Hoop eigenlijk dat ze ergens verstopt zitten met genoeg eten en drinken & ze nog leven.......
Nou. Er zijn 2 jongens vermist. En 2 lijken gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:21 schreef hartloper het volgende:
[..]
Haha shit ik dacht dat ik de eerste was.
Nu afwachten, maar dit zullen wel de knaapjes zijn vrees ik
Vlak bij Wijkquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou. Er zijn 2 jongens vermist. En 2 lijken gevonden.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:21:48Voor media: gevonden lichamen: informatie over persvak volgt, woordvoering via mediadesk politie in Utrecht. reageer retweet
Dat is voor voetbal.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad, zeer grote kans dat ze dit zijn.
ME utrecht is in twee peletonnen opgetrommeld.
Was dat niet voor de voetbal? Zag daar eerder berichten overquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad, zeer grote kans dat ze dit zijn.
ME utrecht is in twee peletonnen opgetrommeld.
Oei, oei, oei.. Dat lijkt er dan toch heel erg op datquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef SanAnt het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:21:48Voor media: gevonden lichamen: informatie over persvak volgt, woordvoering via mediadesk politie in Utrecht. reageer retweet
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Ja het zijn nu 2 lichamen...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, oei, oei.. Dat lijkt er dan toch heel erg op dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |