Als je deze zomer al een kamer hebt bbq'en bij jouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke ik overdreef misschien
[..]
heel herkenbaar
alleen is die van ons een weber
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je deze zomer al een kamer hebt bbq'en bij jou
Heb je al gezegd dat je t wilt hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzodat gaat nie lukken nie
Past een kogelbbq opquote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzodat gaat nie lukken nie
ja, had gisteravond berichtje gestuurd maar heb nog niks terugquote:
Wanneer kan je er dan in zitten?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, had gisteravond berichtje gestuurd maar heb nog niks terug
als ik vanavond nog niks heb ga ik even bellen
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel inquote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kan je er dan in zitten?
Ah dan heb je meer geld natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel in
of iig na pinkpop
Dan is t hopen dat de huisbaas akkoord is, want als die iemand anders vindt die per 1 juni in wilt, is dat een maand extra huur voor hem.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel in
of iig na pinkpop
nouja heb nu ook wel geld, moet sowieso m'n extra rekening open zetten van de weekquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah dan heb je meer geld natuurlijk
ja heb je gelijk inquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is t hopen dat de huisbaas akkoord is, want als die iemand anders vindt die per 1 juni in wilt, is dat een maand extra huur voor hem.
Waarom niet? Hij staat nu leeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in
meh
1 juni zou wel kunnen opzich
wel snel.. dat doen ze toch niet?
ojee nou dan zeg ik maar dat ik er zo snel mogelijk in wil en dan hopen dat hij zegt dat dat pas per 1 juli kanquote:
Je zou kunnen vragen of t per 1 juli kan en kijken hoe die reageert.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ojee nou dan zeg ik maar dat ik er zo snel mogelijk in wil en dan hopen dat hij zegt dat dat pas per 1 juli kan
Ikeaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja heb nu ook wel geld, moet sowieso m'n extra rekening open zetten van de week
even kijken hoeveel daar op staat en dan kan ik rondkijken bij de ikea en lijstjes maken van wat ik nodig heb en wat ik kan kopen
Kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
of ik zou gewoon 1 juni de sleutel kunnen krijgen en ondertussen de boel opknappen en verven en na pinkpop beginnen met verhuizen
van wat ik heb begrepen hoeft er niet veel gedaan te wordenquote:
Als je een keer hulp nodig hebt en ik heb een dagje vrij, wil ik best een keer helpen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
of ik zou gewoon 1 juni de sleutel kunnen krijgen en ondertussen de boel opknappen en verven en na pinkpop beginnen met verhuizen
le flirt face XDquote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een keer hulp nodig hebt en ik heb een dagje vrij, wil ik best een keer helpen hoor
En schoonmaken. Weet niet hoe vies het is, maar hier was ik 3 dagen mee bezig.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van wat ik heb begrepen hoeft er niet veel gedaan te worden
ik reken op de kozijnen opnieuw verven en ik wil sowieso de muren een cappucino kleur geven en dan ombre effect toepassen op 1 muur
dus beneden donker en boven licht
toptop, ik zou wel hulp nodig hebben met verven en dingen dragen enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een keer hulp nodig hebt en ik heb een dagje vrij, wil ik best een keer helpen hoor
Ik probeer DV niet te hosselen, wanneer is dat nou eens duidelijkquote:
Oh god ik word pakezelquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toptop, ik zou wel hulp nodig hebben met verven en dingen dragen enzo
is een schoon huis, dus moet met anderhalfuur wel klaar zijn en er ligt vloerbedekkingquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En schoonmaken. Weet niet hoe vies het is, maar hier was ik 3 dagen mee bezig.
Zet t erop. En als je weer weggaat, haal je t weg. Klaar is Kees.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is een schoon huis, dus moet met anderhalfuur wel klaar zijn en er ligt vloerbedekking
wat mij stoort trouwensik wil wit laminaat verdorie
nouja ik dacht erover een verhuiswagen te hurenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Etsu het volgende:
Trouwens DV, als je vervoermiddel nodig hebt, kan ik m'n auto wel n keertje meenemen naar Groningen en voor je verhuizen. Maar ti's een mini autootje, dus grote meubels enzo kunnen er niet in.
kan je echt laminaat over vloerbedekking gooien?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet t erop. En als je weer weggaat, haal je t weg. Klaar is Kees.
Ook goed. Dan help ik wel met dragen enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja ik dacht erover een verhuiswagen te huren
is in totaal 100 euro ( studentenpakket ) is even een uitgave maar dan heb ik alles op plek en alles binnen
100 euro is niet duur, hoeveel is het en hoe ver moet het?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja ik dacht erover een verhuiswagen te huren
is in totaal 100 euro ( studentenpakket ) is even een uitgave maar dan heb ik alles op plek en alles binnen
Ja, precies. Je hoeft niet meteen te verhuizen zodra je de sleutel hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen idee.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan je echt laminaat over vloerbedekking gooien?
isgoedquote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed. Dan help ik wel met dragen enzo.
Verven kan ik niet.
Denk het niet, te zacht ondergrond, dan kan je het zowat indrukken en dat lijkt niet de bedoelingquote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan je echt laminaat over vloerbedekking gooien?
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
isgoed
hahah straks stuur ik jou, net als je moeder, ook naar huis
het is 50 euro voor de wagen en 1 verhuizerquote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
100 euro is niet duur, hoeveel is het en hoe ver moet het?
Die kasten maken het al de moeite waard denk ik ;pquote:Op zondag 19 mei 2013 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is 50 euro voor de wagen en 1 verhuizer
en de rest is voor de afstand
ik gok op ongeveer 7/8 grote dozen, paar kasten en een matras
ja daarom, en die 7/8 dozen ookquote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die kasten maken het al de moeite waard denk ik ;p
Voor die dozen zou je nog een aanhanger kunnen regelen maar met die kasten is een verhuizer met wagen de beste oplossing lijkt me.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja daarom, en die 7/8 dozen ook
er passen maar 5 in onze auto en dan moeten we zo vaak op en neerhet is 30 km
als de vloerbedekking er niet uit mag zit ik opgescheept met donker blauw school achtige vloerbedekking gatverquote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet, te zacht ondergrond, dan kan je het zowat indrukken en dat lijkt niet de bedoeling
dat zou betekenen dat ik ook een auto met een aanhangding aan de achterkant zou moeten regelenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor die dozen zou je nog een aanhanger kunnen regelen maar met die kasten is een verhuizer met wagen de beste oplossing lijkt me.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als de vloerbedekking er niet uit mag zit ik opgescheept met donker blauw school achtige vloerbedekking gatver
Je kan het je buren proberen te vragen, grootste deel van de autos heeft een trekhaak. Zijn ook genoeg mensen met een aanhanger. Hoe hoog je is je appartement? Vaak sjouwen die verhuizers de boel ook omhoog enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ik ook een auto met een aanhangding aan de achterkant zou moeten regelenonze auto heeft dat niet
dus een verhuiswagen is de beste optie tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |