Oké, dan heb je pech bij mijquote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hehe nee hoor. Maar stoffen bekleding vind ik lekkerder
Dan was het inderdaad iemand anders. Sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
Ik haat honden, ben bang voor spinnen, en mn vader is nooit thuis. Dus helaas.
*proest*quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij hoekbank heette
Dat was supersof ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het was tegelijk met dat ze op bed lag en de hond hoorde omdat haar vader nog niet thuis was en die dus niet uit had gelaten.
Als ik dan toch in het noorden ben ga ik daarna wel even langs jouquote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan heb je pech bij mij. Ga maar naar DV dan
.
Hoe bedenk je het.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad iemand anders. Sorry.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:
Nou, ik heb wel weer ruimte. Maar jij ging zeuren over dat ik m'n microfoon aan moest doen en toen had ik niet zo veel zin meerquote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat was supersof ja.
Doe je straks mee l4d2?
we hebben het over sof nuquote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het.Dat is echt het meest psychopatische wat ik ooit heb gehoord, zijn er serieus mensen die dat doen?
Zolang je maar geen eisen gaat stellen wat kleding betreftquote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dan toch in het noorden ben ga ik daarna wel even langs jou
Wil je even niet voor mij praten?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godver nog niet ontbeten.
Eventjes er bij ingeschoten
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar geen eisen gaat stellen wat kleding betreft. Dan ben je hier gewoon welkom.
quote:
Ja om ze later buiten vrij te laten neem ik aan? Slimmerdquote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het.Dat is echt het meest psychopatische wat ik ooit heb gehoord, zijn er serieus mensen die dat doen?
O..quote:
Alleen gaat mijn hardeschijf van 70kg zo vol rakenquote:
Ik hoef echt geen spinnen op m'n kamer hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef msacras het volgende:
[..]
O..
Dan blijf ik het echt ziek vinden. Spinnen zijn ook maar gewoon beestjes, waarom zou je die in godsnaam in een doosje opsluiten. Laat ze tenminste hun werk (muggen eten) gewoon doen.
Oh zoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja om ze later buiten vrij te laten neem ik aan? Slimmerd.
wij hebben gister gebarbeknoeit HAquote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga over een paar uur gourmetten blijkbaar
19 MEI DAMMN
gewoon meteen platstampen die handelquote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zoDan is het wel een ander verhaal.
Alsnog, als ik een spin zie zet ik hem gewoon op een stukje papier en zet ze gelijk buiten. Of ik laat ze gewoon zitten waar ze zaten (op de muur ofzo), niet eerst laten creperen in een doosje.
filmpjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef Etsu het volgende:
Omg DV ik ben benieuwd wat je van m'n kamer vindt. M'n ouders gaan zo weg, dan ga ik foto's en filmpje maken omg
Jaloersquote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij hebben gister gebarbeknoeit HA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaloersja familiegrapje, blijft erin zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is niet zo leuk meer want we bbq'en wel 1 keer per maand ongven in de zomer bijna iedere week
en ik blijf me afvragen waar al de extra's reserves vandaan komen
Dat is pittig veelquote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja familiegrapje, blijft erin zitten
maar is niet zo leuk meer want we bbq'en wel 1 keer per maand ongven in de zomer bijna iedere week
Oh, ik ook niet. Ik euh... ik roep m'n moeder om 'm buiten te zetten. En als die niet wil dan pak ik de stofzuiger.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zoDan is het wel een ander verhaal.
Alsnog, als ik een spin zie zet ik hem gewoon op een stukje papier en zet ze gelijk buiten. Of ik laat ze gewoon zitten waar ze zaten (op de muur ofzo), niet eerst laten creperen in een doosje.
Klinkt bekendquote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja familiegrapje, blijft erin zitten
en ik blijf me afvragen waar al de extra's reserves vandaan komen
Teringquote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je met een fanatieke bbq pa en een dure bbq ten grote van mijn bed in de tuin
Wij hebben ook een aardige bbq:quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je met een fanatieke bbq pa en een dure bbq ten grote van mijn bed in de tuin
oke ik overdreef misschienquote:
heel herkenbaarquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aardige bbq:
[ afbeelding ]
Mijn ouders gaan dan heel fanatiek biefstukken marineren, masterchef gebeuren in de achtertuin bij ons
Ah zo ken ik je weerquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke ik overdreef misschien
[..]
heel herkenbaar
alleen is die van ons een weber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |