I beg to differ.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja al gezien man
ik heb alle goede series al gezien die ooit zijn gemaakt
Hoe issie?quote:
nee is sk nuquote:
Wel redelijk, beetje een katertje. Ik kan echt niet tegen drank.quote:
Trouwens,als we weer een weekend een keer gaan chillen kom ik wel naar jou toe.quote:
Echt hoofdpijn en alles of alleen brak?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel redelijk, beetje een katertje. Ik kan echt niet tegen drank.Ik word zo moe van mezelf soms. Verder gaat het goed! En met jou?
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Trouwens,als we weer een weekend een keer gaan chillen kom ik wel naar jou toe.
Is eigenlijk wel chiller dan bij mij.
lekkerquote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh zelfde kaft natuurlijkoke
kan je dit al?
Gaat wel goed, beetje moe. Lazy sunday haha. Beetje te veel gedronken ja? Niet zo handig hequote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel redelijk, beetje een katertje. Ik kan echt niet tegen drank.Ik word zo moe van mezelf soms. Verder gaat het goed! En met jou?
Voornamelijk misselijk en ook wel hoofdpijn. Ik ben niet helemaal kapot ofzo maar heb me wel eens beter gevoeld ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt hoofdpijn en alles of alleen brak?
Naar mijn idee viel het hard mee. Toen ik daar was en op de fiets naar huis ging het echt prima, geen geslinger of rare dingen ofzo. Eenmaal in bed begon het te draaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gaat wel goed, beetje moe. Lazy sunday haha. Beetje te veel gedronken ja? Niet zo handig he.
Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn. Zwak voel ik me altijd welquote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Voornamelijk misselijk en ook wel hoofdpijn. Ik ben niet helemaal kapot ofzo maar heb me wel eens beter gevoeld ja.Daarom ook geen kater maar een katertje.
Die ziet er goed uit hooirquote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan een hoekbank twv 1800 overnemen voor 300eu
http://www.marktplaats.nl(...)bank-met-hocker.html
Vrijdag was ik in een anti-kraak school in Amsterdam.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja gister flinke pure doorheen gejast![]()
en een vriend heeft de helft van de tijd geslapen
Hij lijkt superzachtquote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en oh wat lijkt hij comfortabel
Nee ik eigenlijk ook bijna nooit, maar vandaag wel. :/ maar ik heb maar heel weinig water gedronken vandaag dus ik denk dat het daar door komt. Even mn vochtniveau weer op peil brengen dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn. Zwak voel ik me altijd wel
of die standaard strakke harde moderne dingenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij lijkt superzacht
Altijd beter dan (nep)leer
Is dat een hint?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij lijkt superzacht
Altijd beter dan (nep)leer
Ja dat zei je laatst. Dat je allemaal doosjes hebt op je kamer waar je ze in ving als ze op je kamer kwamen...quote:
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of die standaard strakke harde moderne dingen
jij gaat straks lekker wegzakken in mijn kamerquote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja![]()
Lekker wegzakken is wat ik wil
Dat was supersof geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja dat zei je laatst. Dat je allemaal doosjes hebt op je kamer waar je ze in ving als ze op je kamer kwamen...
Dat durf ik echt niet hoor.
Hehe nee hoor. Maar stoffen bekleding vind ik lekkerderquote:
Dealquote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij gaat straks lekker wegzakken in mijn kamer
Meerdere bluntsquote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrijdag was ik in een anti-kraak school in Amsterdam.
Basketballen in de gymzaal,steppen door de gangen
Gewoon blunt dus?
Dat is veel GBquote:Op zondag 19 mei 2013 14:55 schreef nodig het volgende:
Even 10kg muziek downloaden, KPN is vast blij met mij
Ohja klopt dat doe ik inderdaad goed bedacht!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja dat zei je laatst. Dat je allemaal doosjes hebt op je kamer waar je ze in ving als ze op je kamer kwamen...
Dat durf ik echt niet hoor.
Het was tegelijk met dat ze op bed lag en de hond hoorde omdat haar vader nog niet thuis was en die dus niet uit had gelaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |