Oh, ik ook niet. Ik euh... ik roep m'n moeder om 'm buiten te zetten. En als die niet wil dan pak ik de stofzuiger.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zoDan is het wel een ander verhaal.
Alsnog, als ik een spin zie zet ik hem gewoon op een stukje papier en zet ze gelijk buiten. Of ik laat ze gewoon zitten waar ze zaten (op de muur ofzo), niet eerst laten creperen in een doosje.
Klinkt bekendquote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja familiegrapje, blijft erin zitten
maar is niet zo leuk meer want we bbq'en wel 1 keer per maand ongven in de zomer bijna iedere week
en ik blijf me afvragen waar al de extra's reserves vandaan komen
Teringquote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je met een fanatieke bbq pa en een dure bbq ten grote van mijn bed in de tuin
Wij hebben ook een aardige bbq:quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je met een fanatieke bbq pa en een dure bbq ten grote van mijn bed in de tuin
oke ik overdreef misschienquote:
heel herkenbaarquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aardige bbq:
[ afbeelding ]
Mijn ouders gaan dan heel fanatiek biefstukken marineren, masterchef gebeuren in de achtertuin bij ons
Ah zo ken ik je weerquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke ik overdreef misschien
[..]
heel herkenbaar
alleen is die van ons een weber
Als je deze zomer al een kamer hebt bbq'en bij jouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke ik overdreef misschien
[..]
heel herkenbaar
alleen is die van ons een weber
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je deze zomer al een kamer hebt bbq'en bij jou
Heb je al gezegd dat je t wilt hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzodat gaat nie lukken nie
Past een kogelbbq opquote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik deze kamer krijg heb ik een balkon van 1,20 breed en 2 meter lang ofzodat gaat nie lukken nie
ja, had gisteravond berichtje gestuurd maar heb nog niks terugquote:
Wanneer kan je er dan in zitten?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, had gisteravond berichtje gestuurd maar heb nog niks terug
als ik vanavond nog niks heb ga ik even bellen
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel inquote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kan je er dan in zitten?
Ah dan heb je meer geld natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel in
of iig na pinkpop
Dan is t hopen dat de huisbaas akkoord is, want als die iemand anders vindt die per 1 juni in wilt, is dat een maand extra huur voor hem.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de kamer staat al sinds de 13e officieel leeg maar wil er 1 juli pas officieel in
of iig na pinkpop
nouja heb nu ook wel geld, moet sowieso m'n extra rekening open zetten van de weekquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah dan heb je meer geld natuurlijk
ja heb je gelijk inquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is t hopen dat de huisbaas akkoord is, want als die iemand anders vindt die per 1 juni in wilt, is dat een maand extra huur voor hem.
Waarom niet? Hij staat nu leeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in
meh
1 juni zou wel kunnen opzich
wel snel.. dat doen ze toch niet?
ojee nou dan zeg ik maar dat ik er zo snel mogelijk in wil en dan hopen dat hij zegt dat dat pas per 1 juli kanquote:
Je zou kunnen vragen of t per 1 juli kan en kijken hoe die reageert.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ojee nou dan zeg ik maar dat ik er zo snel mogelijk in wil en dan hopen dat hij zegt dat dat pas per 1 juli kan
Ikeaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja heb nu ook wel geld, moet sowieso m'n extra rekening open zetten van de week
even kijken hoeveel daar op staat en dan kan ik rondkijken bij de ikea en lijstjes maken van wat ik nodig heb en wat ik kan kopen
Kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
of ik zou gewoon 1 juni de sleutel kunnen krijgen en ondertussen de boel opknappen en verven en na pinkpop beginnen met verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |