PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberenquote:
Pletikosaquote:Op zondag 19 mei 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt geen enkele was het geld waard eigenlijk..al is je landgenoot wel een bazige IF silver keeperquote:Op zondag 19 mei 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberen
quote:Op zondag 19 mei 2013 04:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt geen enkele was het geld waard eigenlijk..al is je landgenoot wel een bazige IF silver keeper
Benteke, Lukaku en Aliadiere zijn wel goed maar overpriced
Jaaaaquote:
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het is me ook wat, al die kankerpatienten die gewoon werken. Ontslaan, die profiteurs.
Mee eens, hij formuleerde het alleen wat ongelukkig. Barcelona kan hem beter een andere functie geven binnen de club, een functie waar hij ook af en toe gemist kan worden zodat hij zich op zijn ziekte kan focussen. Al is het voor zijn eigen bestwil.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens, hij formuleerde het alleen wat ongelukkig. Barcelona kan hem beter een andere functie geven binnen de club, een functie waar hij ook af en toe gemist kan worden zodat hij zich op zijn ziekte kan focussen. Al is het voor zijn eigen bestwil.
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.
Hij zit ook gewoon in Amerika voor zijn genezing en dus niet bij Barca volgens mij en dat vindt Djeetje het probleem.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.
Hij is voor elke positie te klein en te zwak, maar ik denk dat wide-CAM dan nog wel de beste optie is.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het verstandig om Elton als CAM in 4222 te gebruiken, of functioneert hij beter in een andere formatie/positie?
Als Djeetje het zo had verwoord kwam het wat beter over.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.
Wat een kletsquote:Op zondag 19 mei 2013 10:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit ook gewoon in Amerika voor zijn genezing en dus niet bij Barca volgens mij en dat vindt Djeetje het probleem.
Tegenwoordig lopen bij die grote clubs meer begeleiders dan spelers zo'n beetje. De hoofdcoach is meer de manager die het allemaal een beetje moet regelen lijkt me. Analyse van tegenstanders gebeurt door analisten, training wordt vaak door assistenten verzorgd, voor het mentale deel kan je beter mentalcoaches nemen etc. Lijkt me sterk dat je een coach niet kan missen, vooral als je spelers hebt die al zolang bij de club zijn.
Dat wel ja, maar met aan de andere kant Adryan lijkt hij me erg goed!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is voor elke positie te klein en te zwak, maar ik denk dat wide-CAM dan nog wel de beste optie is.
Wat is dan eerlijk gezegd het nut dan om hem aan te houden?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.
Als jouw hele organisatie uit elkaar valt als iemand tijdelijk afwezig is (terwijl zijn functie dus wordt overgenomen door zijn rechterhand) lijkt me het geen sterke organisatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kletsZo kan je elke leidinggevende wel missen, in welke sector dan ook.
Ja, barca heeft het zeer goed gedaan de laatste tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jouw hele organisatie uit elkaar valt als iemand tijdelijk afwezig is (terwijl zijn functie dus wordt overgenomen door zijn rechterhand) lijkt me het geen sterke organisatie.
nice! Misschien nog Leite ipv Danilinho als de workrates niet fijn blijkenquote:
En als de coach er wel was geweest dan hadden ze de CL gewonnen, de beker en de titel, natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 11:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, barca heeft het zeer goed gedaan de laatste tijd.
Eder van Sampdoria is ook goedquote:Op zondag 19 mei 2013 11:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar met aan de andere kant Adryan lijkt hij me erg goed!
Had ik ook inderdaad naar zitten kijken, maar ik wil sowieso Adryan en Elton erin, dus dan zou hij in de spits moeten.. deze baas gaat op CAMquote:
Ik had het wat anders moeten verwoorden ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Djeetje het zo had verwoord kwam het wat beter over.
Bij de posts van gisteren leek het net of kankerpatienten niet mogen werken en dus gelijk ontslagen mogen worden.
Geen idee, kan je beter aan je moeder vragen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
De tv in het gesticht loopt een beetje achter.
Eerst welquote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaanGoedemorgen trouwens.
Moet je gister ook niet zo veel biertjes drinken Kevinho. Daar kan je helemaal niet tegen.quote:
Als jij het kon betalen zou je het ook doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef Rijst het volgende:
jullie zijn echt Fuszy om voor +300k een 81 rated spits te kopen
Check die stats dan. Dat is heul geen 81rated waard.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef Rijst het volgende:
Kijken naar een ratingquote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef Rijst het volgende:
Kon vanochtend Cazorla voor 400k open bid kopen maar ik twijfelde, dus maar niet gedaan. Stonden er ook nog voor 410 en 420k bin.quote:
Ik zie het ja. Ik heb zelf 400k ook al een paar keer laten lopen (Bin en Bid)gisteravond . Ik denk dat ie nog goedkoper wordtquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kon vanochtend Cazorla voor 400k open bid kopen maar ik twijfelde, dus maar niet gedaan. Stonden er ook nog voor 410 en 420k bin.
Morgen![]()
E: Nu stuk of 6 voor 420k bin.
Ga je nou voor een volledig Arsenal team of een hybrid?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kon vanochtend Cazorla voor 400k open bid kopen maar ik twijfelde, dus maar niet gedaan. Stonden er ook nog voor 410 en 420k bin.
Morgen![]()
E: Nu stuk of 6 voor 420k bin.
Oke dat is waar.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als jij het kon betalen zou je het ook doen.
Ik ben het wel met je eens (als je dat bedoelt iig ) dat de kans er dik in zit dat hij over een maand nog maar de helft waard isquote:
ach ik drink tenminste gezellig een biertje mee, jij niet want je moet leren om 9 uurquote:Op zondag 19 mei 2013 11:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet je gister ook niet zo veel biertjes drinken Kevinho. Daar kan je helemaal niet tegen.
Mijn zus had een keer 9 uur lang geleerd op een dagquote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach ik drink tenminste gezellig een biertje mee, jij niet want je moet leren om 9 uur
Ja. Bij goedkopere spelers kan dat wel zoals bijvoorbeeld Damjamovic die is bijna discard maar dat is maar 10k verlies.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
n het wel met je eens (als je dat bedoelt iig ) dat de kans er dik in zit dat hij over een maand nog maar de helft waard is
Ga jij dan maar niet naar de Uniquote:Op zondag 19 mei 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn zus had een keer 9 uur lang geleerd op een dag
Nou de meeste TOTS spelers worden alleen maar meer waard, want beter komt er toch niet meer dus mensen moeten iets met de coins. Maar omdat Benteke zo'n lage overall heeft zullen veel mensen hem toch niet kopen tegen 400k.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Bij goedkopere spelers kan dat wel zoals bijvoorbeeld Damjamovic die is bijna discard maar dat is maar 10k verlies.
of gewoon psychologie doenquote:
Een hybrid zou ik het niet noemen...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga je nou voor een volledig Arsenal team of een hybrid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een hybrid zou ik het niet noemen...
Wil voor deze 2 teams gaan handelenWaarom Nani en geen Bale en waarom Taarabt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Scoop turns.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom Nani en geen Bale en waarom Taarabt?
iets met skills en moves dan hequote:Op zondag 19 mei 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom Nani en geen Bale en waarom Taarabt?
[..]
Wil voor deze 2 teams gaan handelenIk zou dan wel Sif Handanovich doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuke teams, al denk ik dat een compleet Serie A team fijner speelt dan die 3 Bundesliga gasten erinDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
[..]
Wil voor deze 2 teams gaan handelenNice. Maggio moet even een IF krijgen ziet er iets beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel geniale teams op het oog, of ze zo spelen is altijd maar de vraag![]()
Ah oke, wel toffe teamsquote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scoop turns.
Bale kan misschien nog wel, maar Nani dit jaar nog niet gehad en Bale wel. Taarabt op CF was een van mijn favo spelers.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets met skills en moves dan he
zn bijnaam was toch ook scoop turn thorb?
quote:
En Candreva natuurlijk. SIF Handanovic inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Sif Handanovich doen![]()
Wel leuke teams, al denk ik dat een compleet Serie A team fijner speelt dan die 3 Bundesliga gasten erin
Dat is altijd de vraag jaquote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice. Maggio moet even een IF krijgen ziet er iets beter uit![]()
Wel geniale teams op het oog, of ze zo spelen is altijd maar de vraag
Hoeveel mensen kunnen hem betalen ? Juistquote:
Haha nee ik heb het opgegeven. Blijf maar lekker bij Maggioquote:Op zondag 19 mei 2013 12:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
En Candreva natuurlijk. SIF Handanovic inderdaadLinkerkant Serie A kan ook wel, maar dan kom ik weer bij Lulic uit en die heb ik wel vaak genoeg gehad
[..]
Dat is altijd de vraag ja
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat jij voor de 2e keer een mongool als ui heb
Dat kan ik wel, maar waarom zou ikquote:
City heeft toch geld genoegquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet City eerst geld aan A. Madrid betalen zodat die hem kopen en daarna verkopen.
Mja dezelfde site zet ook dit neer
[ afbeelding ]
Wayne Blueneyquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet City eerst geld aan A. Madrid betalen zodat die hem kopen en daarna verkopen.
Wayne Blue-ney![]()
[ afbeelding ]
voetbalzonequote:
Hoezo, Tevez en Mascherano waren dat toch ook?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbalzone
Falcao is van een third party en dat mag niet in de BPL, dus tenzij Man City die rechten koopt voor veel te veel kan ie niet naar de BPL
En daarna is het verbodenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo, Tevez en Mascherano waren dat toch ook?
Waarom speelt niemand met IF Pizarro?quote:
Omdat jij een nobody bent. Jij hebt hem toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom speelt niemand met IF Pizarro?
ja dat had ik gelezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbalzone
Falcao is van een third party en dat mag niet in de BPL, dus tenzij Man City die rechten koopt voor veel te veel kan ie niet naar de BPL
dat weet ik niet, maar dat zal niet weinig zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 12:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja dat had ik gelezen.
Maar om wat voor bedrag gaat dat dan ? geld bij Man City is geen probleem namelijk
Het hoofd van Rooney op het lichaam van Torresquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wayne Blue-ney![]()
[ afbeelding ]
Ik crossabuse dan ook niet. Crossen is sowieso voor homo's.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij een nobody bent. Jij hebt hem toch?
1.86 met 70 jumping is nou niet echt bijzonder.
Zonder Silva en Nasri spelen, yolo.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Navas word ook in verband gebracht en wil nu wel
Ik speel met hem , vind hem echt heel goed, en hij is helemaal niet traag, 84 acceleratie kan ik niet traag noemenquote:
Wat is dat? Dat third party..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbalzone
Een derde partij, een partij naast de clubs (investeringsmaatschappij)quote:
Lijkt me nou echt prutquote:Op zondag 19 mei 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12976
lijkt me wel eens leuk om te proberen
Lijkt mij inederdaad ook flink verkouden.quote:
in het echt was hij wel goedquote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk zijn technical stats dan. Hij kan helemaal niks
Vast wel. De SIF kon ook prima op CDMquote:Op zondag 19 mei 2013 12:58 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Michu als CDM, zou dat niet werken?
IF Strootquote:Op zondag 19 mei 2013 12:57 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb een oplossing voor de RM in mijn Chelsea team: TOTS Lens en dan CDM IF Stroot en RCB Donk (ja ik keek even naar Tim zijn team)
Dus dan is het een Chelsea PSV teamhiephoi
IF Braafheid, brace
Aduriz ernaast en je hebt een prachtig blokquote:Op zondag 19 mei 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vast wel. De SIF kon ook prima op CDM
Ja, een speler van 800c omvormen met positiekaarten van 15k.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Aduriz ernaast en je hebt een prachtig blok
Ach, je moet toch iets met je geld aan het einde van FIFAquote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, een speler van 800c omvormen met positiekaarten van 15k.
Dan het jij een slechte keeper.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:04 schreef Djeetje het volgende:
Tegenstander krijgt elke rebound en scoort daar nu 3x uit
Als Roda en VVV-fan zit je inderdaad echt op de nacompetitie te wachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Die fans van de clubs die nog in actie komen hebben het goed. Nog een paar keer extra naar je club kijken
Evenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:04 schreef Maver24 het volgende:
welke formatie kan ik het beste spelen met TOTS Michu en TOTS Cazorla, ik kom er even niet meer uit, ik wil van die 4231 af
Ja ze kunnen ook gelijk degraderenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als Roda en VVV-fan zit je inderdaad echt op de nacompetitie te wachten.
Gewoon een paar keer winnen. Voetbal is voor ons al afgelopen en het duurt nog te lang tot een nieuw seizoenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als Roda en VVV-fan zit je inderdaad echt op de nacompetitie te wachten.
Ooit is de seizoenskaart bij PSV daar 20 euro duurder voor geworden, zodat je daar ook heen kon (toen er ook nog CL playoffs warenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Die fans van de clubs die nog in actie komen hebben het goed. Nog een paar keer extra naar je club kijken
Cardozo dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:58 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Michu als CDM, zou dat niet werken?
Ja ik ook niet, maar dat vroeg je nietquote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
[..], ben niet zo'n fan van 451 eerlijk gezegd
Welke formaties liggen jou wel goed?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Maver24 het volgende:
[..], ben niet zo'n fan van 451 eerlijk gezegd
Er is ook nog een spaanse CF (zilver met 70+ shooting die ook maar iets van 69 rated is) die ook wel goed lijkt.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik postte gisteren een mogelijke hidden gem, hier is nog 1: http://wefut.nl/player/3562 en dan in 1 team met: http://wefut.nl/player/1509
Piti? Die heeft 71 overall maar wel 92 shot powerquote:Op zondag 19 mei 2013 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is ook nog een spaanse CF (zilver met 70+ shooting die ook maar iets van 69 rated is) die ook wel goed lijkt.
Bij Heerenveen ook, twee jaar geledem ofzo. Durven ze nu niet meer en prijs van SK voor volgend seizoen is oook gelijk geblevenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
Bij RKC betaalde je vorig jaar gewoon voor die playoffs volgens mij. Die zaten niet inbegrepen bij je seizoenskaart. (weet t niet 100% zeker), maar was toen nog naar RKC - Twente gaan kijken.
Nee een ander met 2* skills volgens mijquote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Piti? Die heeft 71 overall maar wel 92 shot power
Dat is bij PSV ook, als 'gebaar' naar de trouwe supportersquote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Heerenveen ook, twee jaar geledem ofzo. Durven ze nu niet meer en prijs van SK voor volgend seizoen is oook gelijk gebleven
Gisteren net zo'n potje gehad en toen verloor ik met penalty'squote:Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
5-5 en in de laatste minuut nog de paal geraakt
[ afbeelding ]
Heerenveen verliest dit jaar echt veel seizoenskaarthouders, op deze manier proberen ze ons wat te paaien. Moest helaas/gelukkig donderdag werken dus toen niet heengeweest maar anders was ik wel gegaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is bij PSV ook, als 'gebaar' naar de trouwe supporters
Jij bent diegene met afstandsschoten vanaf de middenlijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef Djeetje het volgende:
5-5 en in de laatste minuut nog de paal geraakt
[ afbeelding ]
Gato dan: http://wefut.nl/player/2907 Die lijkt me eerlijk gezegd minder goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee een ander met 2* skills volgens mij
Die nieuwe nep vid weer..quote:Op zondag 19 mei 2013 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is ook nog een spaanse CF (zilver met 70+ shooting die ook maar iets van 69 rated is) die ook wel goed lijkt.
Die jaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gato dan: http://wefut.nl/player/2907 Die lijkt me eerlijk gezegd minder goed.
Die ik gisteren postte: Zuber5* WF, 81 long shots, 77 shot power. http://wefut.nl/player/6915
Ik kijk eerst even minecraftquote:
BBZL hierquote:
je weet wel dat ik uit die schoten 3 corners kreeg 2 goals en 1x op de paal daarvanquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent diegene met afstandsschoten vanaf de middenlijn?
Je gaat crossen als een gek?quote:
Waarom wachtte je niet gewoon op de Serie A totsquote:
Nee, dat wist hij niet. Hoe de fuck moest hij dat weten.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weet wel dat ik uit die schoten 3 corners kreeg 2 goals en 1x op de paal daarvan
Ja ik ga zeker gebruik maken van de kopkracht van mijn spitsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je gaat crossen als een gek?Anders zou je nog kunnen overwegen om de CAMs om te draaien.
Omdat ik niet denk dat het a.s. woensdag al komt en ik zo snel mogelijk wil spelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wachtte je niet gewoon op de Serie A tots
Ik wilde mn standaard grap over attribute kaartjes maken tot ik het zagquote:
Oke, goede uitlegquote:Op zondag 19 mei 2013 13:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat het a.s. woensdag al komt en ik zo snel mogelijk wil spelen.
Omdat hij beter is dan de meeste gold RB's, 185 cm en 78 strength. Anders moest ik voor Abate gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde mn standaard grap over attribute kaartjes maken tot ik het zagWaarom die RB trouwens?
Ik handel gewoon door op mijn trade-accounts.quote:
ja klopt en soms gaan ze er nog in ookquote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat wist hij niet. Hoe de fuck moest hij dat weten.
Iedere longshot levert wel een corner op in dit spel
Ik doe dat ook wel eens als ik zie dat de keeper ver naar voren staat en ik heb ook geniale longshot takersquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent diegene met afstandsschoten vanaf de middenlijn?
Precies ik schiet de laatste tijd vaak op de latquote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens als ik zie dat de keeper ver naar voren staat en ik heb ook geniale longshot takers
Moest laatst ook tegen iemand met Caroll in de spits, gelukkig had hij een hybrid met Robben op rechts, hoefde dus alleen maar de linkerkant te dekkenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde gisteren dus tegen I am French, die kerel die de in-game stats op FUThead post, hij had TOTS Cazorla op CAM maar daar kon hij niet zo veel mee. Kone en Caroll in de spits, hij ging alleen maar crossen en scoorde 5x met Carolldie kerel sprong overal boven uit
echt achterlijk, niet te verdedigen in de lucht
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop wel een beschermhoesje voor hem voor als jij FIFA speelt
quote:
Die raak ik ook vaak ja, de paal ook vrij regelmatig. Ik schiet er wel regelmatig één in van 30 meter of iets verder. Costa en Trochowskiquote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies ik schiet de laatste tijd vaak op de lat
Jaja kan ze ook goed er in leggenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die raak ik ook vaak ja, de paal ook vrij regelmatig. Ik schiet er wel regelmatig één in van 30 meter of iets verder. Costa en Trochowski
Als mensen het bij mij proberen komt het altijd een beetje over als wanhoopschoten.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens als ik zie dat de keeper ver naar voren staat en ik heb ook geniale longshot takers
Oh, ik schiet niet als ik in de verdrukking ben, ik schiet als er de ruimte is en de keeper te ver voor de goal staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als mensen het bij mij proberen komt het altijd een beetje over als wanhoopschoten.
Ga je alle topics teruglezen?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Even teruggelezen, moest hier hardop om lachen.
[..]
[..]
Heeft een slecht fifa pakje zo'n invloed op je leven?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfffff.... Ik haal een pakje zitten er 3! rare players in... 77 Cahill, 77 Corluka en 76 Dost. Volgens mij wordt dit niet mijn dag...
Maver heeft nooit pakjes met 3 rares. Maver heeft pakjes met 3 IF's en heeft dan dezelfde reactie als jij.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfffff.... Ik haal een pakje zitten er 3! rare players in... 77 Cahill, 77 Corluka en 76 Dost. Volgens mij wordt dit niet mijn dag...
Fifa is mijn leven.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heeft een slecht fifa pakje zo'n invloed op je leven?
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Kreeg zo'n quotemelding rechtsonderin voor dat topic.quote:
Waarom Mirallas?quote:
quote:
quote:
Weet niemand anders die goedkoop isquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch chill dat futhead dat volgende week heeft, kan ik lekker op traits zoeken daar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch chill dat futhead dat volgende week heeft, kan ik lekker op traits zoeken daar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet niemand anders die goedkoop is![]()
Adler is echt een drama keeper mensen
Daar ben ik het geheel mee eensquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet niemand anders die goedkoop is![]()
Adler is echt een drama keeper mensen
hij heeft nu in 2 wedstrijden 3 blunders gehadquote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]Beste budgetkeeper na Handanovic man
Waarom koop jij nou weer coinsquote:
Gaat het wel een beetje?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Djeetje het volgende:
soms vraag ik me wel eens af waarom ik met verdedigers speel als ze toch random weg lopen bij hen speler
Soms vraag ik me wel eens af of jij denkt dat dit je dagboek of twitter account isquote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Djeetje het volgende:
soms vraag ik me wel eens af waarom ik met verdedigers speel als ze toch random weg lopen bij hen speler
Maak dan een fail video.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee verlies al 2 dagen alles door blunders etc
Hier is het toppiequote:Op zondag 19 mei 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het zou vandaag mooi weer worden, daar is hier helemaal niks van te zien
post eens niet elk dingetje dat je dwars zit man. Zoals TT al zei, dit is geen twitterquote:Op zondag 19 mei 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
ik kan gewoon niet meer scoren alles wat ik schiet gaat mis weer 3x 1 op 1 gemist :s
sorry opaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
post eens niet elk dingetje dat je dwars zit man. Zoals TT al zei, dit is geen twitter
Hier is wel de zon aan het schijnenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier is het koud, het waait hard en er is geen zon.
Over een week is iedereen de winnaar alweer vergeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
kampioenswedstrijd van België over een half uur toch? Nummer 1 vs 2, 2 punten verschil.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
kampioenswedstrijd van België over een half uur toch? Nummer 1 vs 2, 2 punten verschil.
sowieso jaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over een week is iedereen de winnaar alweer vergeten.
Challenge acceptedquote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over een week is iedereen de winnaar alweer vergeten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
Die TOTS Michu is niet eens een hele slechte optie voor de CDM positie
Ik speelde gisteren tegen hem. Hij quitte na 20 minuten toen ik 4-0 voorstondquote:
Cool! Wat is zijn gamertag?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen hem. Hij quitte na 20 minuten toen ik 4-0 voorstond
Brb even opzoekenquote:
Maar kon die het wel een beetje ?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen hem. Hij quitte na 20 minuten toen ik 4-0 voorstond
okquote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Ik liet gisteren ook een mede-Feyenoorder quitten binnen 40 minuten. Ik sloopte hem echt heel erg hard, ik had 13 schoten en hij 0 toen hij gestopt was, het stond 5-0 voor mij
Stoerquote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Ik liet gisteren ook een mede-Feyenoorder quitten binnen 40 minuten. Ik sloopte hem echt heel erg hard, ik had 13 schoten en hij 0 toen hij gestopt was, het stond 5-0 voor mij
Ik heb nog wel meer verhalenquote:
Waarvoor mijn dankquote:
Hij is 1.90, strength 84, heeft nog 76+ standing tackle. Sliding tackles doe ik toch nooit. En heeft een goede pass om van achteruit op te bouwen. (long 79, short 89). Workrates med/med ook tip top in ordequote:
Twente heeft maar 80% balbezit iddquote:
Hahahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-werkelijkheid-15145
![]()
![]()
Teletekst zegt andersquote:
Ditmoet nep zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-werkelijkheid-15145
![]()
![]()
quote:
Ga voor TOTS Suarezquote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik voor TOTS Michu ga zal ik echt Ben moeten kopen
Ik wil nog coins overhouden voor de komende TOTS's. (goed meervoud van TOTS?) Afijn, Bale nu 75K, dat vind ik absurd. Alleen omdat hij nu niet in packs zit. Als hij gewoon weer 60K is koop ik hem.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga voor TOTS Suarez
Snap niet dat je geen Bale op LM hebt eigenlijk
eerder dezequote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
wie ben jij ik wil chille man kijk op zij
bron:
Mister sjeikzzzquote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
wie ben jij ik wil chille man kijk op zij
bron:
Echt te ziek..wil toch wel graag iets bouwen eigenlijk met hem en Cazorla, maar dan ben ik snel door mijn coins heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |