PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberenquote:
Pletikosaquote:Op zondag 19 mei 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt geen enkele was het geld waard eigenlijk..al is je landgenoot wel een bazige IF silver keeperquote:Op zondag 19 mei 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij met enkele Silver IF's gespeeld die echt ziek goed zijn ? Wil namelijk TOTS Koke proberen
quote:Op zondag 19 mei 2013 04:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt geen enkele was het geld waard eigenlijk..al is je landgenoot wel een bazige IF silver keeper
Benteke, Lukaku en Aliadiere zijn wel goed maar overpriced
Jaaaaquote:
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het is me ook wat, al die kankerpatienten die gewoon werken. Ontslaan, die profiteurs.
Mee eens, hij formuleerde het alleen wat ongelukkig. Barcelona kan hem beter een andere functie geven binnen de club, een functie waar hij ook af en toe gemist kan worden zodat hij zich op zijn ziekte kan focussen. Al is het voor zijn eigen bestwil.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens, hij formuleerde het alleen wat ongelukkig. Barcelona kan hem beter een andere functie geven binnen de club, een functie waar hij ook af en toe gemist kan worden zodat hij zich op zijn ziekte kan focussen. Al is het voor zijn eigen bestwil.
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
toch moet ik hem een beetje gelijk geven. Hij kan zo totaal geen continuiteit opbouwen. Ontslaan gaat misschien ver, maar zet hem dan op non actief en zoek een vervanger.
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.
Hij zit ook gewoon in Amerika voor zijn genezing en dus niet bij Barca volgens mij en dat vindt Djeetje het probleem.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.
Hij is voor elke positie te klein en te zwak, maar ik denk dat wide-CAM dan nog wel de beste optie is.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het verstandig om Elton als CAM in 4222 te gebruiken, of functioneert hij beter in een andere formatie/positie?
Als Djeetje het zo had verwoord kwam het wat beter over.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hoeft geen enkele club een full time coach in dienst te nemen. Op zich kun je je afvragen in welke mate het verantwoordelijk is om een kankerpatient zo'n gigantische druk te laten ondergaan voor wat betreft zijn werk. Om hem veel lange, en vermoeiende reizen te laten maken, om op plaats van bestemming een topprestatie te moeten leveren. Het vergt wel erg veel van een mens, en al die energie die hij daaraan besteedt, besteedt hij niet aan zijn genezingsproces.
Wat een kletsquote:Op zondag 19 mei 2013 10:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit ook gewoon in Amerika voor zijn genezing en dus niet bij Barca volgens mij en dat vindt Djeetje het probleem.
Tegenwoordig lopen bij die grote clubs meer begeleiders dan spelers zo'n beetje. De hoofdcoach is meer de manager die het allemaal een beetje moet regelen lijkt me. Analyse van tegenstanders gebeurt door analisten, training wordt vaak door assistenten verzorgd, voor het mentale deel kan je beter mentalcoaches nemen etc. Lijkt me sterk dat je een coach niet kan missen, vooral als je spelers hebt die al zolang bij de club zijn.
Dat wel ja, maar met aan de andere kant Adryan lijkt hij me erg goed!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is voor elke positie te klein en te zwak, maar ik denk dat wide-CAM dan nog wel de beste optie is.
Wat is dan eerlijk gezegd het nut dan om hem aan te houden?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat een hele technische staf omheen die de taken gewoon over kan nemen.
Als jouw hele organisatie uit elkaar valt als iemand tijdelijk afwezig is (terwijl zijn functie dus wordt overgenomen door zijn rechterhand) lijkt me het geen sterke organisatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kletsZo kan je elke leidinggevende wel missen, in welke sector dan ook.
Ja, barca heeft het zeer goed gedaan de laatste tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jouw hele organisatie uit elkaar valt als iemand tijdelijk afwezig is (terwijl zijn functie dus wordt overgenomen door zijn rechterhand) lijkt me het geen sterke organisatie.
nice! Misschien nog Leite ipv Danilinho als de workrates niet fijn blijkenquote:
En als de coach er wel was geweest dan hadden ze de CL gewonnen, de beker en de titel, natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 11:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, barca heeft het zeer goed gedaan de laatste tijd.
Eder van Sampdoria is ook goedquote:Op zondag 19 mei 2013 11:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar met aan de andere kant Adryan lijkt hij me erg goed!
Had ik ook inderdaad naar zitten kijken, maar ik wil sowieso Adryan en Elton erin, dus dan zou hij in de spits moeten.. deze baas gaat op CAMquote:
Ik had het wat anders moeten verwoorden ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Djeetje het zo had verwoord kwam het wat beter over.
Bij de posts van gisteren leek het net of kankerpatienten niet mogen werken en dus gelijk ontslagen mogen worden.
Geen idee, kan je beter aan je moeder vragen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
De tv in het gesticht loopt een beetje achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |