PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Is dat een mudkip in zijn haarquote:
Met Luizquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bale koop ik over een tijdje wel. Die is nu 75K ongeveer, omdat zijn NIF niet in packs zit. Aguero wacht ik eventjes af of ik m voor een mooi prijsje kan vindenBen alleen een beetje angstig voor de attacking workrates van Vertonghen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bale koop ik over een tijdje wel. Die is nu 75K ongeveer, omdat zijn NIF niet in packs zit. Aguero wacht ik eventjes af of ik m voor een mooi prijsje kan vindenBen alleen een beetje angstig voor de attacking workrates van Vertonghen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo. En als het goed is, is mede-Belg Fellaini beschikbaar om verdedigend werk op te knappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met Luiz![]()
![]()
is dat ook geen probleem, hopelijk met hem dan ook niet
Okee, dan kan ik met gerust hart slapenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij zijn NIF merk je amper wat van zijn workrates. Prima CB, lijkt me.
NEE NIET DOENquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit te maveren of ik toch niet gauw zo'n 25k pack zal kopen
Ja, dankjequote:
quote:
Waarom zakt hij zoveel en de rest niet. Alleen Fellaini 20kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
TOTS mata al weer bijna 500k, toch bijna 100k gezakt vandaag
Dat was het laatste zetjequote:
Deze is beter ja.quote:
Dit is nog een redelijk goed pack.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat was het laatste zetje![]()
[ afbeelding ]
Dat kon echt heel veel slechter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's n og best nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Da's n og best nice
Ik Ganso, Cassano en Blaszy..
Moet wel werken tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Andere spits ipv Tekkersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze is beter ja.
Alleen nog een andere spits in plaats van Tekkers en hij is perfect.
Ik vond het wel een mooie combi ja, de 2 Bennenquote:
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Andere spits ipv TekkersWaarom?
[..]
Ik vond het wel een mooie combi ja, de 2 Bennen
ah daarom speelde je met pelle die kon tenminste niet rennen en niet schietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.
Ik moet een clubs-afro in de spits hebben.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.
Ahja ik vind dat wel prettigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Perfect voor mij, want ik kan weer niet skillen. Ik hoop dat Benteke Kandji van vorig jaar kan benaderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met daarachter Wallyson, Palladino en Sau ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah daarom speelde je met pelle die kon tenminste niet rennen en niet schieten
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Perfect voor mij, want ik kan weer niet skillen. Ik hoop dat Benteke Kandji van vorig jaar kan benaderen.
Dit jaar is hij nog steedsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatie
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatie
't Is nog best een leuke kattennaam ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenGa vd zomer maar eens een zieligerd uit het asiel halen die verstoten is door zijn/haar baasje ivm een verre vakantie
hahahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenGa vd zomer maar eens een zieligerd uit het asiel halen die verstoten is door zijn/haar baasje ivm een verre vakantie
Koop wel een beschermhoesje voor hem voor als jij FIFA speeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
't Is nog best een leuke kattennaam ook
Ik heb spijt jezusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop wel een beschermhoesje voor hem voor als jij FIFA speelt
316K. Stond gemiddeld voor 372K in UDB, dus vind 20% wel een mooie daling. Hoef er ook geen winst meer op te halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Maver24 het volgende:
geen idee wanneer ik nou TOTS vertonghen moet halen, hij is ook niet veel gedaald vandaag jammer genoeg. voor hoeveel hebben jullie em gehaald, wie em heeft natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |