PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Is dat een mudkip in zijn haarquote:
Met Luizquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bale koop ik over een tijdje wel. Die is nu 75K ongeveer, omdat zijn NIF niet in packs zit. Aguero wacht ik eventjes af of ik m voor een mooi prijsje kan vindenBen alleen een beetje angstig voor de attacking workrates van Vertonghen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bale koop ik over een tijdje wel. Die is nu 75K ongeveer, omdat zijn NIF niet in packs zit. Aguero wacht ik eventjes af of ik m voor een mooi prijsje kan vindenBen alleen een beetje angstig voor de attacking workrates van Vertonghen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo. En als het goed is, is mede-Belg Fellaini beschikbaar om verdedigend werk op te knappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met Luiz![]()
![]()
is dat ook geen probleem, hopelijk met hem dan ook niet
Okee, dan kan ik met gerust hart slapenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij zijn NIF merk je amper wat van zijn workrates. Prima CB, lijkt me.
NEE NIET DOENquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit te maveren of ik toch niet gauw zo'n 25k pack zal kopen
Ja, dankjequote:
quote:
Waarom zakt hij zoveel en de rest niet. Alleen Fellaini 20kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
TOTS mata al weer bijna 500k, toch bijna 100k gezakt vandaag
Dat was het laatste zetjequote:
Deze is beter ja.quote:
Dit is nog een redelijk goed pack.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat was het laatste zetje![]()
[ afbeelding ]
Dat kon echt heel veel slechter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's n og best nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Da's n og best nice
Ik Ganso, Cassano en Blaszy..
Moet wel werken tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Andere spits ipv Tekkersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze is beter ja.
Alleen nog een andere spits in plaats van Tekkers en hij is perfect.
Ik vond het wel een mooie combi ja, de 2 Bennenquote:
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Andere spits ipv TekkersWaarom?
[..]
Ik vond het wel een mooie combi ja, de 2 Bennen
ah daarom speelde je met pelle die kon tenminste niet rennen en niet schietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.
Ik moet een clubs-afro in de spits hebben.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een tank die dom hard kan rennen en schieten. Daar kan ik niet mee spelen.
Ahja ik vind dat wel prettigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Perfect voor mij, want ik kan weer niet skillen. Ik hoop dat Benteke Kandji van vorig jaar kan benaderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met daarachter Wallyson, Palladino en Sau ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah daarom speelde je met pelle die kon tenminste niet rennen en niet schieten
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Perfect voor mij, want ik kan weer niet skillen. Ik hoop dat Benteke Kandji van vorig jaar kan benaderen.
Dit jaar is hij nog steedsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatie
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En Kandji was ook gewoon goed in skillen en dribbelen. De perfecte creatie
't Is nog best een leuke kattennaam ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenGa vd zomer maar eens een zieligerd uit het asiel halen die verstoten is door zijn/haar baasje ivm een verre vakantie
hahahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds als ik een kat neem, om hem Kandji te noemenGa vd zomer maar eens een zieligerd uit het asiel halen die verstoten is door zijn/haar baasje ivm een verre vakantie
Koop wel een beschermhoesje voor hem voor als jij FIFA speeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
't Is nog best een leuke kattennaam ook
Ik heb spijt jezusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop wel een beschermhoesje voor hem voor als jij FIFA speelt
316K. Stond gemiddeld voor 372K in UDB, dus vind 20% wel een mooie daling. Hoef er ook geen winst meer op te halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Maver24 het volgende:
geen idee wanneer ik nou TOTS vertonghen moet halen, hij is ook niet veel gedaald vandaag jammer genoeg. voor hoeveel hebben jullie em gehaald, wie em heeft natuurlijk
Wat de neukquote:
Vind je 63 pace genoeg voor een CB? Dan die laatste. Wie is de andere CB in dat team?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Al Muwallad of Kwak Twae als CB in 4222?
http://www.futhead.com/fifa/players/4637/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind je 63 pace genoeg voor een CB? Dan die laatste. Wie is de andere CB in dat team?
Al-Muwallad is dan toch beter. Overigens heb ik Kwak Tae Hwi er nu zelf op staan in 4-2-2-2quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/4637/
Andere CB word een Eredivisionist.
Iksboks?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al-Muwallad is dan toch beter. Overigens heb ik Kwak Tae Hwi er nu zelf op staan in 4-2-2-2
Dat is een vet idee, maar gaat waarschijnlijk heeeeeeeeeeeeel slecht wordenquote:
Michael Fassbender als Altair is wel echt een goede castingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is een vet idee, maar gaat waarschijnlijk heeeeeeeeeeeeel slecht worden
Ze zijn immidels terugquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Goffer, ik ben outbid:
[ afbeelding ]
Maar heb mijn coins niet teruggekregen.
Wie is Tie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Maver24 het volgende:
ik ga me team omgooien van 4231 naar 352 denk ik, RM komt dan Mirallas, LM dan toch maar Bale ook al vind ik em niet lekker spelen, Nani zou ook nog kunnen, misschien past tie beter bij mij
Een film over Ezio zou wel heel tof zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Michael Fassbender als Altair is wel echt een goede casting
vetttquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen eens een paar wedstrijden mee spelen
Ik heb er net meerdere (iets) goedkoper zien gaan. Maar voor nu een mooie prijs.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
Bazengame wordt dit, alle ps3ers halen imo
[..]
vettt
Misschien moet je eens een goedkoop team proberen, en de BPL heeft kut-LM's op Hazard en Bale na.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Maver24 het volgende:
ik ga me team omgooien van 4231 naar 352 denk ik, RM komt dan Mirallas, LM dan toch maar Bale ook al vind ik em niet lekker spelen, Nani zou ook nog kunnen, misschien past tie beter bij mij
Dat is een mooie prijs?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er net meerdere (iets) goedkoper zien gaan. Maar voor nu een mooie prijs.
[ afbeelding ]
op de xbox ?, ik loop al een uur te kijken maar zag em niet goedkoper dan 260kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er net meerdere (iets) goedkoper zien gaan. Maar voor nu een mooie prijs.
[ afbeelding ]
Op Ps3 is die stuk duurder..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox ?, ik loop al een uur te kijken maar zag em niet goedkoper dan 260k
Nee dat is Bentekequote:
Open bid net een voor 250 gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox ?, ik loop al een uur te kijken maar zag em niet goedkoper dan 260k
Auw. die zitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3 is alles duurder. Behalve de internet verbinding.
Poker4life heeft al meerdere keren op je gereageerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog één keer proberen, 200k PS3 coins gezocht.. Rabo
Gelukkig zijn er maar minimaal 10 kapers op de kustquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
ik ga proberen Benteke goedkoop te krijgen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar minimaal 10 kapers op de kust
Bedankt voor deze nuttige vooraankondiging.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
ik ga proberen Benteke goedkoop te krijgen
had het over zijn NIFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar minimaal 10 kapers op de kust
HIJ GAAT 100K ZAKKEN EN DAN GA JE FAILLIETquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:35 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel denken jullie dat Vertonghen nog zal zakken, heb het idee dat ik em dus nu te vroeg heb gekocht, weet het niet hoor
FAILLIET ZEG IK JE.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HIJ GAAT 100K ZAKKEN EN DAN GA JE FAILLIET
Dat failliet doet me denken aan een AZ - Ajax, toen gingen die flikkers in het uitvak dat zingen.quote:
Elke Tots die je nu koopt koop je wat te vroeg. Hoeveel die zal zakken is natuurlijk de vraag, ik denk elke TOTS minimaal 20kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:35 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel denken jullie dat Vertonghen nog zal zakken, heb het idee dat ik em dus nu te vroeg heb gekocht, weet het niet hoor
Serieus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Poker4life heeft al meerdere keren op je gereageerd
Ohquote:
ING volgens mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Serieus?heeft Poker4life ook Rabo
![]()
Die nog in packs zitten toch? Die van Most consistent but never IF zijn nu toch wel klaar met dalen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elke Tots die je nu koopt koop je wat te vroeg. Hoeveel die zal zakken is natuurlijk de vraag, ik denk elke TOTS minimaal 20k
Nee joh gekkie. nu is dat happy day gebeuren met die 25K packs. Prijzen gaan stijgen tot het volgende HH. Net als de prijzen stegen na de belachelijk lage openingsprijzen van woensdag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elke Tots die je nu koopt koop je wat te vroeg. Hoeveel die zal zakken is natuurlijk de vraag, ik denk elke TOTS minimaal 20k
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. nu is dat happy day gebeuren met die 25K packs. Prijzen gaan stijgen tot het volgende HH. Net als de prijzen stegen na de belachelijk lage openingsprijzen van woensdag.
Raboquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Serieus?heeft Poker4life ook Rabo
![]()
Nog kans dat ik Fellaini een paar potjes kan lenen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. nu is dat happy day gebeuren met die 25K packs. Prijzen gaan stijgen tot het volgende HH. Net als de prijzen stegen na de belachelijk lage openingsprijzen van woensdag.
Meh.. das jammer, aangezien het dan zo lang duurt. Maarja, ik neem aan dat er sowieso geen transacties worden gedaan in het weekend?quote:
Dit filmpje was het, daar was ik heen. En die topcomments ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verschilt per kaart, TOTS Benteke is flink gestegen, maar TOTS Mata is flink gedaald tov woensdagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
meerdere keren valt wel mee, zei alleen in het begin 12 per 100kHeb sowieso ing.
[..]
Nog kans dat ik Fellaini een paar potjes kan lenen?
Graag.quote:
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Djeetje het volgende:
Zal wel leuk zijn als ze volgend jaar een uitleen systeem in fut inbouwen
Ja natuurlijk die niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die nog in packs zitten toch? Die van Most consistent but never IF zijn nu toch wel klaar met dalen?
Nee man. Die happy day maakt niet zo veel uit. Flutpacks. Vorige week daalden ze ook door nadat ze vrijdag het hoogste punt hadden gehaald. Vanaf nu zijn er steeds minder mensen die ongeduldig zijn om die spelers te kopen en dus kunnen wachten op de HH. Verkopers gaan dan steeds lager om er toch al vanaf te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Heb 2 geweldige teams, en nog wat coins over. Verlies is geen ramp meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Verschilt per kaart, TOTS Benteke is flink gestegen, maar TOTS Mata is flink gedaald tov woensdag
Ze draait de hele act niet om dus je ziet haar kont nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst even op deze dame geilen zeker #songfestival
Daar gaat het ook om. Groot zal je verlies niet zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Heb 2 geweldige teams, en nog wat coins over. Verlies is geen ramp meer.
oei, winnaar is al bekend ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst even op deze dame geilen zeker #songfestival
half in het zij aanzichtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze draait de hele act niet om dus je ziet haar kont niet
Kan mijn serie A team nog voorzien van blauwe kaartjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om. Groot zal je verlies niet zijn.
Hoe goedkoper ik mijn TOTS spelers nu krijg hoe meer kans dat ik Vidal en Marchisio nog kan halen. Ik ben dus vrij huiverig met inkopen nu
chill, thx manquote:
Wat is je Serie A team nu ook al weer? Met Diamanti op Cam tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan mijn serie A team nog voorzien van blauwe kaartjes
Sukkel dagboek is toch geen meervoudquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga nu even douchen en dan ga ik weer FIFA spelen. Ik heb het gevoel dat ik vanavond divisie 1 ga winnen.
gr gr x jullie boy TBakkert
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is je Serie A team nu ook al weer? Met Diamanti op Cam toch?
Ik impliceer dat jullie je aangesproken voelen door mij als ik tegen mijn dagboek praat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sukkel dagboek is toch geen meervoud
Op maggio na heel tofquote:
Optyfen met je futheadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie ervan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie ervan?
Lol, zit al een half uur te kijken.. Ben even naar de wc en jahoor!quote:
Ik wilde net zeggen: inb4 UP Candreva op RM.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op maggio na heel tof![]()
Wij hebben wel dezelfde smaak teams, bijna 2 identieke teams![]()
Deze was na 40 seconden weg. De laagste BIN is nu 435k!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:52 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Lol, zit al een half uur te kijken.. Ben even naar de wc en jahoor!
Bij mij top iig, al weet ik niet of je dat boeitquote:
Alleen de RM hebben we dan meningsverschillen overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op maggio na heel tof![]()
Wij hebben wel dezelfde smaak teams, bijna 2 identieke teams![]()
met de keizersnee denk ik, want ze hebben geen vagina.quote:
Haha ja iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen de RM hebben we dan meningsverschillen over
Beetje veel Turkse invloeden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie ervan?
Ik ben van plan hem zo snel mogelijk te kopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef strakkeman het volgende:
Wie heeft hier al met tots mata gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |