abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126715037
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.
Leuk voor die kinderen.
Zeg jij, ik wil ze niet missen. Maar gelukkig zijn er slimmere mensen dat ik.
pi_126715038
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef moeke1 het volgende:

Daar heb ik er 2 van ;) 1 pdd nos ;) Zou ze voor geen goud willen missen :*
Ik wilde net zeggen: ja duh, je eigen kinderen vind je altijd leuk :')
Maar toen bedacht ik me in welk topic dit was :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126715041
@tomatenboer
Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de twee broertjes, wat wilde je hier komen vertellen? De spullen die gisteren zijn gevonden hadden (helaas?)niets met de zaak te maken.
pi_126715050
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef rever het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!
Ja, moet ook altijd wel lachen om ze in POL idd. :D.
I´m back.
pi_126715054
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef klipper het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, homo of vrouw?
Hetero, man. :).
I´m back.
pi_126715068
Er schijnt met pinksteren op diverse plaatsen gezocht te worden. Vandaag en morgen.
pi_126715078
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien wel te verwachten, maar toch offtopic wat mij betreft.
Dat hoeft niet. Het kan ook voor bepaalde inzichten zorgen. Er kwam bijvoorbeeld een vraag over waarom de moeder toch 2 kinderen met Jeroen heeft genomen. Waarom ze niet eerder had gezien dat hij het type was wat zo kon ontsporen. Dan kan een verhaal van iemand die zoiets heeft meegemaakt verduidelijking geven.
pi_126715097
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.
Leuk voor die kinderen.
Doe ff normaal zeg, een beetje dollen is leuk maar ik vind dit te ver gaan.
  zondag 19 mei 2013 @ 10:25:16 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126715112
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef rever het volgende:
@tomatenboer
Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de twee broertjes, wat wilde je hier komen vertellen? De spullen die gisteren zijn gevonden hadden (helaas?)niets met de zaak te maken.
Dat was te verwachten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126715114
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef rever het volgende:
@tomatenboer
Wat spullen vinden betreft zullen ze heus nog wel veel meer vinden wat totaal niet relevant is.
Het is misschien een kleine groep van de mensen die gewoon van alles dumpen, maar ze maken een teringzooi alsof het een hele grote groep is.
Laats ook zie ik zo vier schoenen uit een auto gegooid worden 8)7
  zondag 19 mei 2013 @ 10:26:16 #236
228921 poepa
Nergens vies van
pi_126715128
Normale mensen bestaan niet.
Daar sta je dan.
pi_126715130
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:25 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat spullen vinden betreft zullen ze heus nog wel veel meer vinden wat totaal niet relevant is.
Het is misschien een kleine groep van de mensen die gewoon van alles dumpen, maar ze maken een teringzooi alsof het een hele grote groep is.
Laats ook zie ik zo vier schoenen uit een auto gegooid worden 8)7
Ja, en op Schiphol werd ooit een kunstbeen gevonden in pier C idd. 8)7 .
I´m back.
pi_126715144
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat was te verwachten.
Ja eigenlijk wel, maar na zolang behoorlijk uitgebreid zoeken hoop je toch dat er ergens een aanwijzing gevonden wordt. Maar gisteren haalde ik Marion en Romy aan, dat heeft ook heel lang geduurd en is uiteindelijk pas opgelost na een tip van een medeplichtige (meen ik).
pi_126715146
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef rever het volgende:

[..]

Doe ff normaal zeg, een beetje dollen is leuk maar ik vind dit te ver gaan.
Slachtoffer rol is prima, maar dat ze er zelf een groot aandeel in hebben gaat opeens te ver :?
pi_126715162
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnen :? . Bij de 2e een ijsklomp naast me. Inmiddels werd duidelijk dat de eerste autisme had en veel herkenningspunten met de vader had. De derde en vierde waren niet gepland, omdat we eigenlijk geen kinderen meer konden krijgen. Dus wel. Maar in het hele traject werd er voor de oudste hulpverlening ingezet en hoopte ik dat het beter werd. Als er maar hulp komt dacht ik. De 4e is geboren met klompvoetjes. Eigenlijk toonde mijn ex totaal geen inlevend vermogen, en stond ik overal alleen voor, maar door hulp hoop je gewoon op verbetering. Dit was helaas niet het geval. Hij had losse handjes tov de kinderen , zeikte ze af, gaf ze geen aandacht. Toen was eigenlijk de maat vol, en zag ik in dat het huwelijk geen zin meer had. Er kwam geen verbetering alleen maar verslechtering. Ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen, je hebt kinderen en wilt het huwelijk niet zomaar weggooien. Toen ik de voorlopige voorzieningen had aangevraagd werd het alleen maar erger. Ipv rust, kwam ik in een hele nachtmerrie terecht waar ik nu nog steeds inzit.
Jezus, dat je één kind samen krijgt: ok. Maar vier kinderen????
Dat klinkt onaardig, maar na de eerste zag je toch al dat het helemaal mis was?
pi_126715171
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:26 schreef poepa het volgende:
Normale mensen bestaan niet.
Eensch :) maar vervelende mensen wel, dus edit: @ klipper: Doe niet zo vervelend!
pi_126715181
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan dit niet in een ander topic of zelfs via DM/PM
pi_126715185
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef klipper het volgende:

[..]

Slachtoffer rol is prima, maar dat ze er zelf een groot aandeel in hebben gaat opeens te ver :?
Dat was niet hoe je het bracht.....
pi_126715189
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kind nummer_zoveel idd... ik snap het ook niet idd.
Overigens valt het me al enkele jaren op dat er geen normale kinderen meer zijn...
I´m back.
pi_126715206
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kind nummer_zoveel idd... ik snap het ook niet idd.
Overigens valt het me al enkele jaren op dat er geen normale kinderen meer zijn...
Nee, ze hebben ook allemaal adhd, asperger, pdd-nos, en hebben ze dat niet zijn het wel 'nieuwetijdskinderen'

Maar jij bent 50+ met oudere kinderen?
pi_126715213
Dat komt door de medicijnenlobby.
pi_126715223
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, ze hebben ook allemaal adhd, asperger, pdd-nos, en hebben ze dat niet zijn het wel 'nieuwetijdskinderen'

Maar jij bent 50+ met oudere kinderen?
50+ met een jonger normaal kind... ;).
I´m back.
pi_126715232
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:31 schreef rever het volgende:
Dat komt door de medicijnenlobby.
Lambiekje, waar ben je mien jong...
I´m back.
pi_126715241
Het is bijvoorbeeld heel normaal dat jongetjes op een bepaalde leeftijd bewegelijker zijn (dan meisjes) en moeilijk kunnen stilzitten. Sterker nog, door te bewegen leren ze beter! Maar dat heet dan direct ADHD.... Maar dat is wel OT.
  zondag 19 mei 2013 @ 10:33:26 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126715244
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:23 schreef rever het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Het kan ook voor bepaalde inzichten zorgen. Er kwam bijvoorbeeld een vraag over waarom de moeder toch 2 kinderen met Jeroen heeft genomen. Waarom ze niet eerder had gezien dat hij het type was wat zo kon ontsporen. Dan kan een verhaal van iemand die zoiets heeft meegemaakt verduidelijking geven.
Ja. Maar daarom kan persoonlijke ellende nog wel off topic zijn wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')