Met de hoover soundsquote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef Ezechielk het volgende:
Viro, heb je ook Dominator, het originele nummer van Human Resource?
Ken je klassiekers, jwzquote:
ff zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef Ezechielk het volgende:
Viro, heb je ook Dominator, het originele nummer van Human Resource?
*Kijkt met zijn mooie blauwe ogen*quote:
quote:
Ja, lekker, op het weer na niets te klagen eigenlijk!quote:
Best lekker heb nu de HTC One, kek toestel.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, lekker, op het weer na niets te klagen eigenlijk!
Met u?
Weet wat je vraagt aan deze gekke Surinamerquote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik doe je een huwelijksaanzoek als je ook de Promo mix van G-Shock - Demons draait
Ok, wacht, doe dan Omkara Techichi - Twisted Defiance!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet wat je vraagt aan deze gekke Surinamer![]()
Die heb ik nietquote:Op zondag 19 mei 2013 02:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok, wacht, doe dan Omkara Techichi - Twisted Defiance!
Vanmiddag ook gehaald.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best lekker heb nu de HTC One, kek toestel.
Mag nog ff niet werken want ze zijn zijn bang dat ik Clostridium difficile heb.
Bummer.quote:
Hmmm, jammer. Nu moet ik even denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
sry ook niet, heb niet veel boink boink muziekjes
Ik kan kijken of ik ze heb dan gooi ik ze erin voor de top 2000quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef Ezechielk het volgende:
Dan stop ik ook met verzoekjes. Thnx voor alles man!
Nah, ik luister Ophidian nog even en dan gaat het geluid hier ook uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan kijken of ik ze heb dan gooi ik ze erin voor de top 2000
okidokiequote:Op zondag 19 mei 2013 02:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik luister Ophidian nog even en dan gaat het geluid hier ook uit.
Ook goedemorgen. Ik dacht ik zal eens opstaan, het zal wel half 10 of zo zijn, want ze zijn hier al een tijdje de jaarmarkt op aan het bouwen. Is het pas net 7 uur geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 06:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut Hardcore gasten![]()
De bedoeling was om om 5 uur uiterlijk thuis te zijn.. Juist ja.. Stap net pas binnen
Ja, en vannacht weer zo'n berg van die herrieschoppers halenquote:Op zondag 19 mei 2013 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Ik dacht ik zal eens opstaan, het zal wel half 10 of zo zijn, want ze zijn hier al een tijdje de jaarmarkt op aan het bouwen. Is het pas net 7 uur geweest.
Dank je welquote:Op zondag 19 mei 2013 10:25 schreef Melting het volgende:
Helemaal vergeten.Lola, van harte gefeliciteerd.
quote:
Dan doe ik dat wel. Ben al lang genoeg wakker:quote:Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef Kally het volgende:
Whehe, ik ging net zingen voor Lola, alleen dat is in de ochtend een wat minder goed plan
Ik deed het lekker tegen Lola zelfquote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doe ik dat wel. Ben al lang genoeg wakker:
ER IS ER ÉÉN JARIG, HOERA, HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ....... DAT VINDEN WIJ ALLEEN ZO PRETTIG JAJA, EN DAAROM ZINGEN WE BLIJ...... ZE LEVE LANG, HOERA, HOERA, ZE LEVE LANG HOERA......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |