om 9:00 gaan er hier geheid weer kinderen rondlopenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga echt slapen, om 9u wordt mijn kamergenootje wakker denk ik
Weet je wat een herrie een vogel kan maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij daarmee te maken? Of draait hij dan altijd hardstyle met bijbehorend behoorlijk akoestisch vermogen?
Oh ja die massage, bijna vergetenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, ik moet heel veel doen morgen
Vooral pauwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een herrie een vogel kan maken?
Niets dat glaswol niet kan fixen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een herrie een vogel kan maken?
Mijn kamergenootje is een papegaaitje van ongeveer 20cm en het akoestisch vermogen van een hardstyle feest, zeker als hij 's ochtends zijn verse groente salade niet aantreftquote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij daarmee te maken? Of draait hij dan altijd hardstyle met bijbehorend behoorlijk akoestisch vermogen?
quote:
Jaquote:
Koop een arduino en programmeer iets in elkaar dat hij standaard zijn salade krijgt.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn kamergenootje is een papegaaitje van ongeveer 20cm en het akoestisch vermogen van een hardstyle feest, zeker als hij 's ochtends zijn verse groente salade niet aantreft
Ik slaap denk ik eerder door een Bieber-concert heen dan het gegil van dat beest.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja
Die stonden hier vlakbij in de kinderboerderij
Of het waren tienermeisjes
Niet die sletjes die ooit bij ons in de speeltuin stonden te hangen, ik snap dat gillen nog steeds nietquote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik eerder door een Bieber-concert heen dan het gegil van dat beest.
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop een arduino en programmeer iets in elkaar dat hij standaard zijn salade krijgt.
Wakker worden door Bieber is dan ook meteen traumatischquote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik eerder door een Bieber-concert heen dan het gegil van dat beest.
Ja dat is waar *ril*quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker worden door Bieber is dan ook meteen traumatisch
Je bent té goed voor animate objects.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik fix morgen die salade en ga mijn bed weer in, als ie eet gilt ie niet
Je wordt niet wakker door Bieber, maar door alle gillende pubers.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker worden door Bieber is dan ook meteen traumatisch
Hij is ook heel lief dus dat mag best.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent té goed voor animate objects.
Nou wakker worden en het hoofd van Bieber zien, kan niet goed zijn voor je geestelijke en lichamelijke gezondheidquote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je wordt niet wakker door Bieber, maar door alle gillende pubers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |