Shingeki no Kyojin:quote:Op zondag 19 mei 2013 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik zat meer te denken aan GoT, breaking bad, mad men... in die sferen.
Ja. Overigens is het wel zo, dat we nog nooit een volledige act echt goed neer hebben kunnen zetten. Zelfs bij Anouk zag de staging van de achtergrondzangers er een beetje raar uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha ja... maar dat gevoel had ik vandaag ook bij al die dansclubjes die overal omheen zaten te springen.
Is inmiddels zo duidelijk dat er geen namen meer genoemd hoeven worden.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:19 schreef tochweerhenk het volgende:
De impact van Zlatan Ibrahimovic was wel immens deze finale. En van wie heeft Ibracadabra nou toevallig deze superieure filosofie doorgekregen? Precies.
Uiteraard, zal hij zelf graag nog wel willen benoemen. Al is het maar voor de zekerheid dat we het weten.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is inmiddels zo duidelijk dat er geen namen meer genoemd hoeven worden.
Nooit? Mwah, de afgelopen 10 jaar misschien. Ruth Jacott was bijv. wel top. Zie ook het in-video commentaar van de Britse uploader van dit filmpje.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:41 schreef Redefine het volgende:
Ja. Overigens is het wel zo, dat we nog nooit een volledige act echt goed neer hebben kunnen zetten. Zelfs bij Anouk zag de staging van de achtergrondzangers er een beetje raar uit.
Nooit klopt ook niet, want bij Edsilisa 98 klopte het ook. Ook bij Marlayne was het nog wel in orde. Ik bedoel eigenlijk sinds de moderne ESF en dus, sinds het totaalpakket echt van belang is.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Nooit? Mwah, de afgelopen 10 jaar misschien. Ruth Jacott was bijv. wel top. Zie ook het in-video commentaar van de Britse uploader van dit filmpje.
Ik heb Zlatan niet eens gezien omdat ik een paar seconden niet naar de tv keek.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:48 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel sullig dat de hele hype die eromheen was, dat hij er zo zijn, en dat hij even kort op een schermpje te zien is.
Het leek meer alsof het een soort: I'm Zlatan and I approve this message was
Mede dankzij Fokkers die haar tijdens het National Songfestival gillend naar Bakoe hebben gestuurdquote:
Ik heb het wel gezien, maar dacht daarna steeds of ik misschien niet een halve minuut gemist had, want dit alleen kon het toch niet zijn na al die heisa?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb Zlatan niet eens gezien omdat ik een paar seconden niet naar de tv keek.
er was dat jaar ook niks beters. John de Mol bedanktquote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mede dankzij Fokkers die haar tijdens het National Songfestival gillend naar Bakoe hebben gestuurd.
Ik besta pas sinds februari, dus aan mij heeft het niet gelegen...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mede dankzij Fokkers die haar tijdens het National Songfestival gillend naar Bakoe hebben gestuurd.
Inderdaad. Ja er komt een open inzending, iedereen mag meedoen. Toevallig komen vijf van de zes uit mijn eigen stal en de zesde uit de Tros stal. Heel toevallig hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
er was dat jaar ook niks beters. John de Mol bedankt
Nou het slijmnummer van Kim de Boer was veel beter.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
er was dat jaar ook niks beters. John de Mol bedankt
Veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef Redefine het volgende:
Ik heb het NSF toen niet eens gezien, schiet me nu opeens weer te binnen
Ja, later wel gehoord dat dat niet best was. Al is het voordeel van haar sturen weer wel dat je iemand hebt die wel op een podium durft te staan en een opvallende verschijning.quote:
Zo sadistisch ben ik niet ingesteldquote:Op zondag 19 mei 2013 03:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Veel plezier
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241815
quote:5,9 miljoen mensen zagen Anouk
Gisteravond hebben gemiddeld 5,9 miljoen mensen naar het Songfestival gekeken. Het programma op Nederland 1 bereikte een marktaandeel van 65,1 procent.
Het hoogtepunt werd bereikt tijdens het optreden van Anouk, om 22.09 uur. Toen zaten er 5,9 miljoen mensen voor de buis. Bij het begin van het festival, om 21.00 uur, keken er al 2,4 miljoen mensen, en in het uur daarna liep het aantal kijkers snel en gestaag op.
Tijdens de telling van de stemmen, tussen 23.45 uur en 00.30 uur, keken er ook heel veel mensen: 5,4 miljoen.
Bron: nos.nl
Maar wel hoe ze er uit ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:00 schreef miep63 het volgende:
Ik zal echt niet meer weten hoe het winnende liedje uit Denemarken gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |