Nee. Ik ga de heeeeeeele dag gamen en anime kijken.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Ja en dat slaapfeestje was ook wel een beetje flauw van mij.
Nee, ik loop niet in mijn blote kont buitenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend. Lijkt me ook best wel koud om zonder jas te moeten rond dit tijdstip. Jouw voordeel is dan nog dat jij waarschijnlijk geen kort shirtjes zoals mij draagt waardoor niet je halve onderrug en billen bevroren zijn als je buiten op de ophaalpersoon zit te wachten
.
Otakuquote:Op zondag 19 mei 2013 03:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee. Ik ga de heeeeeeele dag gamen en anime kijken.Morgen is mijn rustdag.
Ben bezig met One Piece, zit op episode 530, nog 65 te gaan, en dan kan ik de manga gaan lezen want die loopt iets voor.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Otaku.
Nee grapje, welke anime kijk je?
Haha nee zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 19 mei 2013 03:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet in mijn blote kont buiten
Wat is er nou zo leuk aan anime? Mijn ex was er ook gek op maar ik snap het nietquote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben bezig met One Piece, zit op episode 530, nog 65 te gaan, en dan kan ik de manga gaan lezen want die loopt iets voor.
Nee dat heb ik nooit, ik ben de dunste niet en ik ben een man dus dat zou niet zo verstandig zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha nee zo bedoelde ik het niet.
Maar gewoon m'n onderrug is weleens bloot met korte shirtjes enzo/
Oh, One Piece is niet echt iets voor me. Doe mij maar gewoon slice of life anime.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben bezig met One Piece, zit op episode 530, nog 65 te gaan, en dan kan ik de manga gaan lezen want die loopt iets voor.
Haha, je hebt het nog echt gedaan ookquote:
Geen idee eigenlijk, je hebt zo veel verschillende ''genre's''. En ik kijk al zo lang anime, sinds mijn 12e of 13e ben ik echt anime gaan volgen, maar daarvoor keek ik al Dragonball Z enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan anime? Mijn ex was er ook gek op maar ik snap het niet
Wat voor genre vindt jij leuk dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je hebt zo veel verschillende ''genre's''. En ik kijk al zo lang anime, sinds mijn 12e of 13e ben ik echt anime gaan volgen, maar daarvoor keek ik al Dragonball Z enzo.
Kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 03:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, je hebt het nog echt gedaan ook.
Volgens mij zijn jullie echt onder de invloed van iets.
Schooldays, slice of life met wat extra slice, if you know what I mean.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, One Piece is niet echt iets voor me. Doe mij maar gewoon slice of life anime.
Haha nee inderdaad. Dat valt bij jou dan weer meequote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit, ik ben de dunste niet en ik ben een man dus dat zou niet zo verstandig zijn.
Die heb ik wel ergens, maar ik heb die serie nog niet gezien. Dus nee, ik weet niet wat je bedoelt met extra slicequote:Op zondag 19 mei 2013 03:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Schooldays, slice of life met wat extra slice, if you know what I mean.
Oh, maar jij bent een vrouw/meisje, Er is altijd wel een jongen die je zou willen opwarmen denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 03:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad. Dat valt bij jou dan weer mee.
Ik zit dan gewoon echt te rillen, maar dat heb ik zelfs met jas aan als het zo koud is.
Dragonball Z is gewoon een anime, Pokemon ook, al geef ik je wel gelijk dat Pokemon niet echt een anime is nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor genre vindt jij leuk dan?Ja Dragonball Z en Pokemon vind ik nou niet echt anime
Haha als je hem ooit gaat kijken, zul je hem snappen, en dan denk je ''jezus wat flauw''.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heb ik wel ergens, maar ik heb die serie nog niet gezien. Dus nee, ik weet niet wat je bedoelt met extra slice.
Ik heb ooit 1 aflevering van Death Note ofzo gekekenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dragonball Z is gewoon een anime, Pokemon ook, al geef ik je wel gelijk dat Pokemon niet echt een anime is nee.![]()
Ik kijk verschillende genre's. Fantasy, horror, action, slice of life.
[..]
Haha als je hem ooit gaat kijken, zul hem snappen, en dan denk je ''jezus wat flauw''.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 aflevering van Death Note ofzo gekeken
Kijk je ook normale films/series?quote:
Ja, dat is dan weer wel makkelijk. Of zijn jas lenenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, maar jij bent een vrouw/meisje, Er is altijd wel een jongen die je zou willen opwarmen denk ik
Ook wel ja, How I met your mother, the big bang theory enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je ook normale films/series?
Nouja niet dat anime niet normaal is
Anime is puur de tekenstijl dus dan is het gewoon anime. Net zoals Alfred J. Kwak.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dragonball Z is gewoon een anime, Pokemon ook, al geef ik je wel gelijk dat Pokemon niet echt een anime is nee.![]()
Ik kijk verschillende genre's. Fantasy, horror, action, slice of life.
[..]
Haha als je hem ooit gaat kijken, zul je hem snappen, en dan denk je ''jezus wat flauw''.
Sitcoms zijn wel leuk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 03:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook wel ja, How I met your mother, the big bang theory enzo.
Dat snap ik, maar sommige mensen denken ook dat Avatar een anime is, terwijl dat niet zo is. Digimon, Yu-Gi-Oh, Shaman King. Allemaal anime die vroeger op Nederlandse tv waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Anime is puur de tekenstijl dus dan is het gewoon anime. Net zoals Alfred J. Kwak.
Het komt ook gewoon uit Japan, al is Alfred J. Kwak dan oorspronkelijk Nederlands ontwerp wat geanimeerd is in Japanse animatiestudio's in opdracht van een Nederlands productiebedrijf.
Klopt.quote:
Brum Brum, Dommel, Boes Boes, Budgy de Helikopter, Alfred J. Kwak.quote:
Dommelquote:Op zondag 19 mei 2013 03:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Brum Brum, Dommel, Boes Boes, Budgy de Helikopter, Alfred J. Kwak.
Ja oké, dat is waar. En Totally Spies is dan weer geen Anime. Dat is wanname (wannabe anime) door een Amerikaans/Frans productiebedrijf.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar sommige mensen denken ook dat Avatar een anime is, terwijl dat niet zo is. Digimon, Yu-Gi-Oh, Shaman King. Allemaal anime die vroeger op Nederlandse tv waren.
Death notequote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 aflevering van Death Note ofzo gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |