WAT IS DEZE?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet weten hoe groot het Spangas topic is
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van me was Deens. Niet dat ze nu niet meer leeft of zo maar het is een egocentrisch rotmens gebleken dus we negeren elkaar. Vandaar Denemarken![]()
Ik heb het ook niet over het land.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]Denemarken is een enorm mooi land
![]()
Alleen dat het weer er (meestal) wat minder is.
Ja, in TV, elke werkdag om 19.00 staan we paraat.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is daar een topic van?Zou je wel leuk over kunnen praten, omdat het allemaal zo maatschappelijk correct is.
Heh, ik ook ongeveer op die leeftijdquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Strani het volgende:
Toen ik acht was ben ik met m'n ouders naar Denemarken geweest. Behalve die negen uur in de auto (en terug) vond ik het een geweldige vakantie. Mooi land, veel te zien en ja, legoland dus.
6 maanden in Denemarken gezeten, en: Eens.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Strani het volgende:
Toen ik acht was ben ik met m'n ouders naar Denemarken geweest. Behalve die negen uur in de auto (en terug) vond ik het een geweldige vakantie. Mooi land, veel te zien en ja, legoland dus.
Dezelfde als die toen Zweden won in 1999, denk ik. Ook nooit begrepen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hèWat was toen in godsnaam de competitie?
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, in TV, elke werkdag om 19.00 staan we paraat.
Hetzelfde als bij 2 breezers waarschijnlijk.quote:
3J'S niveauquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hèWat was toen in godsnaam de competitie?
1. Dat mens uit Denemarken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Denemarken![]()
" gaat over Finland ofzo dus?
Haha, hoe komt een Arubaan in vredesnaam in Estland terechtquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Estland 2001.En waarom zit er een Arubaan tussen?
Yep, maar Charlie zit nog steeds in de bovenbouwquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef OverRated het volgende:
[..]Ik vanaf nu ook
Alleen sinds de laatste keer dat ik dat programma zag (lang geleden) zijn waarschijnlijk alle acteurs zowat vervangen of niet?
Ja, ik heb even in de OP gekeken. Allemaal andere mensenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef OverRated het volgende:
[..]Ik vanaf nu ook
Alleen sinds de laatste keer dat ik dat programma zag (lang geleden) zijn waarschijnlijk alle acteurs zowat vervangen of niet?
Oooowwwh zo. Ja, dat kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Cee het volgende:
[..]
1. Dat mens uit Denemarken.
2. Het lied van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |