Die wordt morgen wakker zoals in de reclame.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Evertjan het volgende:
en wat zou Anouk nu doen lekker een feestje vieren in Malmo?
Geen poep, Shirley.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Evertjan het volgende:
en je merkt dat als Nederland in de finale staat het ineens veel meer leeft in Nederland
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Die wordt morgen wakker zoals in de reclame.
Leuk meisje inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:51 schreef Forbry het volgende:
Nou ja, poppenkast als altijd, MAAR vond Denemarken inderdaad het leukste liedje (en leukste/mooiste zangeres, zeg ik als vrouw) hebben
shirslotquote:
Dan ben je slecht bij bewustzijnquote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef tralalala het volgende:
Nogmaals: Eindelijk weer eens in het linkerrijtje![]()
Heb ik nog nooit bewust meegemaakt en ik kom uit 1988
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft de beste succesvol troll ooit
Jammer dat Nederland De Tros hun fantasie niet verder reikt dat Gordon en zijn gayboys.
ben ik ook maar maar dan ben je nog maar 22 hoor??quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar Khaleesi van Noorwegen is van 1985.
Was best nog een leuk nummer ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft de beste succesvol troll ooit
Jammer dat Nederland hun fantasie niet verder reikt dat Gordon en zijn gayboys.
dit is Europa volgens de ITU (International Telecom Union)quote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef PG18 het volgende:
[..]
EBU wilt zich blijkbaar niet alleen tot Europa richten, dus vandaar dat die niet-Europese landen die wel bij de EBU aangesloten zijn ook mee mogen doen
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OneensNope, vind die Deense veel knapper. Die is au naturel ook nog knap denk ik. Dit is echt zo'n popje en zonder make-up/styling volgens mij niet zo bijzonder. Vind de uitstraling van die Deense ook veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |