Wij zijn nu onderweg naar de camping. Dus bereid jullie voor voor de bramspam in het gras enzo.quote:
Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef Phaidra het volgende:
Piekie ook veel plezier vandaag!
Wij hadden ook gepland om naar buiten te gaan, maar de mini kreeg vannacht koorts.
Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo.
Veel plezier Tico! Bramspam is altijd goed. Je gaat wel hard door je kleertjes heen zeg....
Ja is ook. Maar het plan was wandelen door de duinen, een rondje van minstens een uur. Lijkt me nu geen goed plan. Straks misschien even door de buurtquote:Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.
Oh dat vind ik ook zo lastig! Onze beide families wonen redelijk ver weg en als bezoek speciaal voor haar langskomt, vind ik dat ze ook het "recht" hebben om haar te zien en even te knuffelen, maar tegelijkertijd willen we haar niet storen als ze slaapt. Mijn moeder is daar ook erg in, die wil zelfs dat ik haar uit bed haal als ze diep in slaap is als zij er is. Dat vertik ik (zij woont dichtbij).quote:Op zondag 19 mei 2013 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.
Ik vond het wat minder toen ze hem daarvoor gingen wakker maken. Gelukkig is Bram zo enorm makkelijk.
Hier net hetzelfde! M. is veel drukte niet echt gewoon dus als we op bezoek gaan bij m'n (grote)schoonfamilie moet hij echt wel even acclimatiseren. Pas dan eventueel eens op schoot bij iemand anders maar doorgeven doen wij hier ook niet aan. M. vindt dat ook helemaal niet fijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo.
For what it's worth: Ik keek ook wel een beetje op tegen ons weekendje weg. Maar Pi heeft daar geslapen als een baby.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:45 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Kyara je wasmachine! Baaaaaaaaaaalen![]()
Ik maak L ook echt niet wakker, het slapen is al lastig genoeg hier. Wij gaan binnenkort n weekendje weg met schoonfamilie en ik wil L dan echt in zn ritme houden. Zie er best tegenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik draai me gewoon ff om ofzo. En de volgende keer zeg ik duidelijk niet wakker maken!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook zo lastig! Onze beide families wonen redelijk ver weg en als bezoek speciaal voor haar langskomt, vind ik dat ze ook het "recht" hebben om haar te zien en even te knuffelen, maar tegelijkertijd willen we haar niet storen als ze slaapt. Mijn moeder is daar ook erg in, die wil zelfs dat ik haar uit bed haal als ze diep in slaap is als zij er is. Dat vertik ik (zij woont dichtbij).
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Wat klinkt dat wandelen extra leuk zoquote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Mangostine het volgende:
Jemig Coco, hoe krijgt ze dat voor mekaar?![]()
Gelukkig geen ernstige kleerscheuren.
Hier ook lekker stukje gewandeld, ik was eindelijk ook weer op de been en fit to walk.
Af en toe even gestopt, grasjes en bloemetjes geplukt en M laten kijken, voelen en ruiken en daarna uit zijn mond trekken.Hij heeft de hele weg gekraaid/ gejodeld/ gegild etc van verrukking.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag haar al helemaal zitten met haar eigen frietje met en een softijsje toequote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Twinkle20 het volgende:
O maar het was een perenijsje als in: zelf peren schil eraf halen en blenderen en dan met een stokje de vriezer in. Zon perenihsje bedoel ik he. Nee niks geen toegevoegde suikers etc. En 1 frietje open gebeten. Heeft ze de binnenkant eruit gezogen. Maar toen was hrt ook klaar. En zeker geen zout idd!
Ben weer flink speelgoed aan het hamsteren voor Djen.. nieuwe hobby. De een koopt kleren.. de ander speelgoed
Mijn peuter eet het liefst nog steeds droog brood (en het plakje worst/kaas losquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye eet droog broodAls er iets op zit dan is het leuk speelgoed. Verder is tahin ook fijn voor op brood
Vlees krijgt ze trouwens ook nog niet.
van niet of weinig eten ook hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben al lang blij als ze weer wat eetEn droog brood wordt je ook prima groot van!
Dan ben ik denk ik een hele slechte moederquote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
M kreeg trouwens op brood: appelstroop, philedelphia en pindakaas. Inmiddels krijgt hij ook kipfilet en gewone kaas (sinds hij 1 jaar is). Smeerkaas alleen als het echt niet anders kan (bij anderen) en worst komt er sowieso niet in.
Ieder zijn ding toch? Leven en laten leven en zo. Een andere manier betekent niet per definitie een slechtere manier. Ik ben ook niet heel strikt hoor. Hoewel ik laatst wel even moest slikken toen iemand op het kdv wafels had getrakteerd en mijn 15 maander dus vrolijk een wafel weg zat te werken.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik een hele slechte moeder![]()
, want mijn kind krijgt alles. Maar dan wel gevarieerd. Hij eet niet zulke grote hoeveelheden. En sinds hij echt met de pot mee eet (dus niet zoutloos) geniet hij het meest van de sterke smaken.
Maar heb niet het idee dat hij het er slecht op doet.
Jaquote:
Geen idee. D gaat nu altijd in de doek ivm haar heupjes (dan mag het tuigje even af). Als ze uit het tuigje mag, kan J ook wat vaker in de doek.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:56 schreef As1981 het volgende:
Vind ze wandelen op geen enkele manier leuk Kyara? Ook niet in de draagdoek bv.
Oh das dan lastig inderdaad. En als jullie samen gaan wandelen wil je man dan niet ook dragen?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen idee. D gaat nu altijd in de doek ivm haar heupjes (dan mag het tuigje even af). Als ze uit het tuigje mag, kan J ook wat vaker in de doek.
nee, is niks voor hem. Maar de vorige keer in de doek vond ze het ook niks. Misschien komt het door het tijdstip of zo maar ja, we moeten nu met 3 kinderen rekening houden....quote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef As1981 het volgende:
[..]
Oh das dan lastig inderdaad. En als jullie samen gaan wandelen wil je man dan niet ook dragen?
Ja dat zal niet altijd even makkelijk zijn inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, is niks voor hem. Maar de vorige keer in de doek vond ze het ook niks. Misschien komt het door het tijdstip of zo maar ja, we moeten nu met 3 kinderen rekening houden....
Ik ben zelfs hartstikke verbrand.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef As1981 het volgende:
Was het gras bij jullie dus niet te nat? Ik had me hier echt verheugd op de picknick, maar dat werd dus aan een tafel
Jaaaa lachbabyquote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef danic het volgende:
Ik ga zo bijlezen. Maar omdat L0t zo aandrong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn crappy telefoon foto's, maar ach..
Happy camper!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef danic het volgende:
Ik ga zo bijlezen. Maar omdat L0t zo aandrong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn crappy telefoon foto's, maar ach..
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef Shandaly het volgende:
Zo langzamerhand zal ik me ook maar eens hier melden...
Mag ik jullie voorstellen aan mijn kleine meisje Femke?
[ afbeelding ]
Afgelopen woensdag geboren na een supersnelle bevalling, en in principe gaat alles perfect en volgens het boekje. Mijn herstel gaat best goed, heb amper last van de hechtingen, naweeën zijn er, maar zijn goed te hebben, baarmoeder krimpt netjes, borstvoeding komt goed op gang etc etc... Femke doet het geweldig, drinkt goed, slaapt goed, etc.. Alleen haar dag/nachtritme.. dát is nog volledig omgekeerd aan dat van ons. 's avonds en 's nachts wil ze gewoon niet (alleen) slapen, en lopen we dus heel de nacht te spoken. Sinds de nacht van dinsdag op woensdag heb ik niet meer langer dan hooguit anderhalf uur aan één stuk geslapen, en dat begint me toch behoorlijk op te breken...
Ik zal wat beter bijlezen en meeposten als ik een beetje meer energie heb... (Iemand tips?)
Dopen met pinksteren is ook gaafquote:Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef Piekie81 het volgende:
Freecell Mooie opdragingsdienst gehad gister?
Suiker Dopen van babies met pinksteren is bij ons niet heel gebruikelijk. In de ochtenddienst doen vaak jongeren belijdenis en als een van hen nog niet gedoopt is, wordt hij/zij dan gedoopt.
Wij hebben elke maand een ingeroosterde doopdienst, maar vanwege allerlei festiviteiten ging die deze maand niet door. Vandaar dat M gister in de middagdienst is gedoopt.
Het was een mooie dienst en hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Lekker geslapen bij opa op de arm/buik![]()
Na de dienst nog de directe familie hier thuis gehad om iets te eten. Dan verbaas ik me er elke keer weer over hoe mensen zonder kleine kindjes met een ukkie omgaan. Hij hoefde maar even een oogje half open te doen of er hingen drie hoofden boven hem. Gelukkig was iedereen op tijd weer weg en werd het overprikkelde mannetje langzaam aan weer rustig bij mij op en aan de borst.
Hier wachten we met bijvoeding tot 6maanden, helemaal nu M sterk reageert op koemelk en ei.
Met R hebben we dat ook gedaan en dat ging prima. Nou geeft dat natuurlijk geen garanties, maar wel vertrouwen
Yep, hangt hier ook uitgeprint aan het magneetbord in de keuken, echt handigquote:Op maandag 20 mei 2013 09:49 schreef Omentielvo het volgende:
Ik moet ook nog veel leren over bijvoeden. Is de lijst van Kleintjes dat schema op bostvoeding.nl? Ik wil wachten met bijvoeden totdat ze minstens 5,5 maanden is. Maar wil me nu wel alvast gaan inlezen over hoe en wat
Bram ligt minimaal 1x per week in het zwembad. Tegenwoordig hebben moderne zwembaden andere zuiveringstechnieken dat chloor.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef -Lise- het volgende:
[..]
Yep, hangt hier ook uitgeprint aan het magneetbord in de keuken, echt handig![]()
Oh, en zwemmenWilden we hier ook eens gauw doen met M. maar onlangs weer een nieuwsbericht dat chloor echt niet goed zou zijn voor baby's onder de 1 jaar (daarnaast ook infectiegevaar enz).
Hm, half juni gaan we naar Kreta en dan gaan we daar echt wel met M. in het zwembad hoor. Ik denk dan als je het maar niet overdrijft..
Veel plezier As!
Ja, hoewel ik dat dus ook heb gebruikt bij M en die kreeg fv.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:49 schreef Omentielvo het volgende:
Kwisted au
Ik moet ook nog veel leren over bijvoeden. Is de lijst van Kleintjes dat schema op bostvoeding.nl? Ik wil wachten met bijvoeden totdat ze minstens 5,5 maanden is. Maar wil me nu wel alvast gaan inlezen over hoe en wat
En As lachen met geluid is zo lief. Hier gebeurt dat ook al soms. Je smelt
Klopt, meeste hebben dat. Maar sommige kleine baden niet. Maar dat is heel makkelijk te herkennen (lees ruiken) echt 10x erger chloorlucht dan bij een gewoon zwembad. Zwemmen werd hier zeer gewaardeerd, en koppie onder was ook helemaal niet engquote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram ligt minimaal 1x per week in het zwembad. Tegenwoordig hebben moderne zwembaden andere zuiveringstechnieken dat chloor.
Erg leuk boek jaquote:Op maandag 20 mei 2013 08:52 schreef Fieder het volgende:
Jammer Omen, maar toch 3 maanden!
Tico jeee![]()
Danic dat is ook meteen wel een hele dikke vette lach![]()
Kyara gelukkig doet je wasmachine het weer
Kwisted au![]()
As veel plezier!!
Jullie hebben me wel aan het denken gezet zeg over het eten! Zout, suiker, zover had ik nog niet eens gedacht. Ik zat laatst ook zo'n schema te bekikjken dat je eerst één smaak aanbiedt. t Wordt nog n hele studie volgens mijHoudt Opperdepop daar rekening mee want die wilde ik kopen. Of is er een beter boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh enis hier een weekendje weg met vrienden, dus ik ben voor het eerst een aantal nachten alleen met mini. En dat met het eerste tandje, ik zag er m.n. vanwege het tandje erg tegen op. Mini was er echt heel boos over. Zo boos dat schoonouders met al twee kleinkinderen oppaservaring aan het eind van de middag onze belden wat ze moesten doen want hij had het niet meer
.
Maar goed man weg, mini weer rustig, het tandje is ook door. Dus hij heeft er ws gelukkig niet zoveel last van. Alleen heb ik iets minder tijd om te fokken.
Hij is nu op een leeftijd dat er toch wel wat meer in moet dan enkel flesvoeding dus ik zou niet weer compleet stoppen. Ik zou eerder kijken naar wat je hem geeft. Zoek uit wat laxerend en wat verstoppend werkt en kijk dan hoe het gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef L4cs4p het volgende:
Sorry dat ik binnenval, maar ik heb een dringende vraag.
Mijn baby van 8 maanden krijgt sinds 6 maanden bijvoeding, in het begin ging er niks in, maar nu sinds bijna 2 weken gaat het goed. Nu is mijn baby sinds gisteren behoorlijk veel aan het huilen en net zag ik hele dikke ontlasting in de luier. Kan ik doorgaan met de bijvoeding of is het verstandiger om voorlopig alleen melk te geven?
Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Hij is nu op een leeftijd dat er toch wel wat meer in moet dan enkel flesvoeding dus ik zou niet weer compleet stoppen. Ik zou eerder kijken naar wat je hem geeft. Zoek uit wat laxerend en wat verstoppend werkt en kijk dan hoe het gaat.
Veel vocht, extra water in de fles tijdelijk om het soepel te maken.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:24 schreef Kwisted het volgende:
F.leur heeft iets nieuws, en ik ben er niet blij meeze heeft de pincetgreep goed onder controle en ze wil me nu de hele tijd knijpen. Nee ze wil het vel van mijn hals, nek of bovenarmen rollen tussen haar duim en wijsvinger. En dat doet zeer!! Ik heb er zelf kleine bloeduitstortingen van.
Natuutlijk mag ze dit niet, dadelijk knijpt ze iedereen. Maar huilen datze deed, nee krijsen als ik t niet toeliet. Onelofelijk. En dat dus om 6u sochtends..
Ja hoor dat kan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Suikertante het volgende:
Hoi, ik kom even binnenvallen met een vraag die hier misschien niet eens echt past, maar ik wil toch heel graag een antwoord
Kan ik aambeienzalf ook gebruiken als ik nog hechtingen heb in dat gebied?
Hij drinkt nog erg veel melk, tussen de 700ML en 1000MLquote:Op maandag 20 mei 2013 14:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Veel vocht, extra water in de fles tijdelijk om het soepel te maken.
Als het zo naar blijft voor je uk zou ik bij een cb of huisarts advies vragen.
Hij is wat dit soort dingen betreft zo veel makkelijker. Hij gaat tenminste gewoon slapen. Mijn oudste was te nieuwsgierig en weigerde dat aan alle kanten. Dat betekend dat je ook eerder weg moet.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's As!
Fijn dat het goed gegaan is.
Is jouw dame gewoon alweer bijna jarigquote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Het gaat veel te snel, Faye is vandaag gewoon alweer 49 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dat je zo'n goede eter hebt! Dat is iets wat Faye wel echt nog moet lerenal gaat dat de laatste dagen wel weer wat beter
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Nu wordt het weer makkelijk om de weken bij te houdenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Het gaat veel te snel, Faye is vandaag gewoon alweer 49 weken![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef danic het volgende:
Whaaa Son! Je helpt me enorm! Ik was met het grote plan van fotoboeken maken begonnen, maar heb besloten eerst alles netjes te ordenen. Dus alle foto's van mijn telefoon afgehaald. Ook de what's app foto's.
Daar zat o.a. een foto bij van een meisje dat ik niet herkende. En nu zie ik dus dat het jouw kleine meisje is![]()
Enneh.....mooie foto's. Leuk dat contrast tussen pas geboren en heden.
Mijn intentie is vaak van alles te doen, en dan heb ik een plakpeuter en op de momenten dat hij even niet plakt een baby die wil drinken. Ik heb het huishouden losgelaten, wat gebeurt gebeurt en voor de rest is er altijd morgen (en het weekend, want dan is manlief thuis).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:10 schreef freecell het volgende:
Hier overdag ook alleen hazeslaapjes. En 's nachts gaat wisselend.
Ik doe hier soms juist heel veel in huis, dat geeft meer energie dan alleen het hoognodige doen, maar vandaag heb ik er echt de energie niet voor
Gisteravond hadden we oppas en zijn we samen naar de sauna geweest. Kom je helemaal relaxed terug, heb je er zo'n nacht achteraanWeg winst.
Wij hebben het de eerste maanden juist heel rustig gedaan om die reden, terwijl hij eigenlijk nergens last van (leek) te hebben. Het is juist iets van de laatste periode. Regelmaat is niet anders sindsdien, maar hij is het denk ik niet zo gewend om uit handen gegeven te wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola dat herken ik ook wel .. Dat je kindje van slag is na een drukke/andere dag. Nu niet meer zo erg .. maar in de eerste drie maanden was Djenna daar wel heel gevoelig voor. In die tijd probeerden we zo'n situatie zoveel mogelijk te vermijden. En mocht het toch voorkomen, zo gauw mogelijk thuis weer in het ritme. Daar vaarde ze het beste bij. Tegenwoordig gaat het makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, mijn dagen vliegen voorbij, helemaal niet leuk!! Heb al vijf weken bevallingsverlof gehad van de twaalf, oh nee! Het voelt niet meer alsof F echt mijn schema in de war schopt maar toch is er telkens weer een dag verdwenen![]()
Gingen jullie weer in (je eigen lig-)bad vijf weken na de zwangerschap?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
WOW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze poept soms ook een wk helemaal niet![]()
Hmm, dat is ook zo. Ik heb ook geen rode tennisballen gehad hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef Suikertante het volgende:
Ik weet niet zo goed of het vloeien wel een graadmeter is bij mij, want ze hebben met de hand mijn baarmoeder schoongeveegd. Ik heb maar een week of 2,5 gevloeid. Geen rode tennisballen voor Suikertante dusIk wil ook zo graag F meenemen
Maar hoe langer ik moet wachten, hoe leuker het is de eerste keer natuurlijk
Hij vindt badderen echt super, ook onder de douche en water in zijn gezicht vindt hij ook niet erg.
Snap wel dat je het leuk vindt trouwens hoor, het consultatiebureau. Heb ook leuke complimentjes in ontvangst mogen nemen(en gegeven uiteraard!)
Een geboortekistje vind ik ook een heel erg leuk idee. Ik heb o.a. de krant van F's geboortedag en zijn armbandje uit het ziekenhuis (daar staat X als voornaam opmaar ik heb hem toch bewaard
En het mutsje heb ik inderdaad ook nog
Ik dacht ook aan de whatsappjes die ik met een vriendin heb uitgewisseld tijdens de bevalling.
mijnes ging rond de 9 maanden tijgeren en kruipen, dus ik vind het snelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef freecell het volgende:
Valt mee toch? Overmorgen 7 maanden. Die maat 62 vertekent een beetje
Mijn oudste kon ook kruipen op 8 maanden. Ok. dit is iets eerder, maar hij komt nog niet erg vooruit
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder: Saartje is het er ook niet altijd mee eensDan gaat ze Heel Boos roepen
En dan laat ik haar heel bewust nog even zitten/liggen. Vertel ik wel hoe & wat: "Saartje, je moet nog even x minuutjes zelf spelen, want dit of dat". Dat vind ik dan, maar Saartje vindt soms van niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder: Saartje is het er ook niet altijd mee eensDan gaat ze Heel Boos roepen
En dan laat ik haar heel bewust nog even zitten/liggen. Vertel ik wel hoe & wat: "Saartje, je moet nog even x minuutjes zelf spelen, want dit of dat". Dat vind ik dan, maar Saartje vindt soms van niet![]()
![]()
Twink, ben benieuwd! Hopen dat de vordering gigantisch zijn
De hielprik-mevrouw kwam aan toen mijn man net boodschappen wilde gaan halen met Lars, dus hij heeft het niet meegekregenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:31 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Shandaly, Lars en zijn FeNke. Heel schattig! Hoe waren de prikjes gegaan?
[..]
Ja, ik ben ook steeds op zoekquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar zit de vind ik leuk knop? Kusjes .. lopen .. kunstjes!
Gebeurt idd heel veel deze periodequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef freecell het volgende:
Haha se, dat ziet er inderdaad niet uitwel super knap al joh! Ik vind de periode tussen 8 &10 altijd schokkend. Staan, zien, kruipen, langslopen... oef!
Jahoor, ze heeft zelfs een vrij strak ritme alleen ik merkte de laatste dagen dat ze wat langer wakker kon blijven. Maar nu lijkt ze nooit moe te wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Gulara het volgende:
Soesa, Pi heeft ook van die vreemde slaapsignalen soms. Hem helemaal afgepeigerd naar bed brengen. Dan slaapt ie vijf minuten om vervolgens te gaan huilen. Troosten en weer opnieuw naar bed lukt dan niet. En eenmaal in de woonkamer is meneer een en al gezelligheid.![]()
Heeft ze een beetje een ritme? Anders zou ik dat aanhouden.
Ik heb me zo vaak afgevraagd wat er in hemelsnaam zo interessant was aan een blinde muur, een verwarming, het gordijn, etc. ect.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef Kyara het volgende:
Onderschat (of overschat) niet wat een baby zoal boeiend vindt om naar te kijken hoor. M was heel gefascineerd door de blaadjes aan de bomen.
Bind een lintje om je fiets en het is al reuze interessant.
Wat fijn!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Soesa lijkt me lastig!
Hier goed nieuws. Spreidbroek twee keer per dag twee uur af. Die twee uur haalt ze alleen meestal niet haha. Freedom!
Breng je hem dans niet te blaast naar bed? Niet afgepeigerd gaan slapen is meestal langer kunnen slapen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Gulara het volgende:
Soesa, Pi heeft ook van die vreemde slaapsignalen soms. Hem helemaal afgepeigerd naar bed brengen. Dan slaapt ie vijf minuten om vervolgens te gaan huilen. Troosten en weer opnieuw naar bed lukt dan niet. En eenmaal in de woonkamer is meneer een en al gezelligheid.![]()
Heeft ze een beetje een ritme? Anders zou ik dat aanhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |