abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126700934
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_126702114
Nou, ik heb haar in een badje met olie gedaan en tepelzalf op de plekjes gesmeerd. Dus haar huidje is nu lekker vet.
Ik heb niet het idee dat het jeukt, want ze krabbelt of wrijft niet.
Denk dat ik alles maar weer met Neutral ga wassen en de kachel nou echt eens uit moet laten.

Vervelend zeg Kyara van je wasmachine!

Tof die pasfoto's as!

Lastig reageren in een nieuw topic, rest alweer vergeten:D
pi_126703893
Phaidra, wat grappig :D Die schoen! _O-

Leuke pasfoto's, As :Y

Saartje begint 'last' te krijgen van eenkennigheid :D Vanavond de verjaardag van mijn oma. Waren ook ooms en tantes die ze niet veel ziet. Je zag haar echt de onbekende gezichten lang bestuderen. En toen mijn oom haar vasthad, trok ze echt zo'n onderlip en begon ze te huilen :+ Bij mijn ouders en oma was het prima :D Benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen, want van begin af aan zetten we haar bij wijze van spreken bij iedereen op schoot, maar dat hoeft niet per se iets te betekenen, natuurlijk.
pi_126705557
Hopelijk helpt het Troeta, het scheelt in ieder geval dat ze er geen last van heeft.

Leuk die pasfoto's naast elkaar As, het zijn duidelijk broers maar idd heel verschillende ogen.

Wij zijn vandaag voor het eerst even zonder J. geweest. Schoonouders hebben een half uurtje met haar gewandeld. Voelde zo raar om even met z'n tweeën te zijn, sinds haar geboorte is altijd ten minste 1 van ons bij haar geweest.

En ze had vandaag een Name it broekje maat 62 aan :o. Maar van andere merken past ze nog maat 50, gelukkig ook nog een beetje klein O+
  zondag 19 mei 2013 @ 01:25:16 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126711380
Whoa L0t, al op de grens van een nieuwe maat! :D

Ik las ook over een lachende Rosalie en een smeltende danic! Ik doe met je mee hoor, mijn meisje trakteert me al regelmatig op lachjes, maar vanmiddag waren ze wel heel erg gericht!! O+ *O*

Verder vind ik het echt moeilijk om mobiel bij te lezen en dan alles te onthouden... maar de laptop is nu vaak lastig :')
pi_126714186
Ow, lachende baby's zijn zo leuk O+

Mijn baby wordt vandaag opgedragen :)

Vannacht toch bijna 5 uur geslapen ik. /koffie
pi_126714224
Freecell, bijzonder moment. Geniet van deze dag!

Coco, wij hebben ook een korte periode gehad. Dan was het huilen (met idd zo'n mooie pruillip) als iemand in een vreemd huis hem snel na binnenkomst oppakte. Na een half uurtje was het dan weer goed. Het duurde niet zo lang bij ons.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126714277
Phaidra leuke foto's. Onze baby ging en gaat nog steeds aan de vuilnisemmer staan ook.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126714421
Coco wij hebben het nu ook een beetje. Vooral inderdaad wat phaidra ook zegt, als een onbekende haar snel of onverwachts oppakt. Of als t ergens heel druk is.

Ik vind deze fase, bijna 8mnd, echt leuk! Ze kan nu echt spelen en ze brabbelt. En ik kan met haar stoeien en haar kietelen, en dan schatert ze <3. Ze gaat wel erg hard nu, ook in kledingmaten. Voor de lengte kan ze al 74 aan nu. Maar t meeste is nog steeds 62/68.
Ik heb zin om te shoppen in 74!

Wat zijn jullie pinksterplannen?

Oh en ik vind t leuk om te lezen hoe jullie dreumessen/peuters op babys reageren!
  zondag 19 mei 2013 @ 09:14:22 #10
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126714445
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:07 schreef Kwisted het volgende:

Wat zijn jullie pinksterplannen?

Wij zijn nu onderweg naar de camping. Dus bereid jullie voor voor de bramspam in het gras enzo.

Qua maat: alle 62 is nu echt de kast uit. Broeken 68 en veel shirts tegenwoordig al in 74. De eerste 68 zijn ook al te klein / kort. Ligt heel erg aan het merk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:17:00 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126714465
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo. :@

Veel plezier Tico! Bramspam is altijd goed. Je gaat wel hard door je kleertjes heen zeg....
pi_126714516
Vanmiddag wordt M gedoopt, een extra bijzondere pinksterdag voor ons dus!
En de zon schijnt eindelijk weer, heerlijk!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zondag 19 mei 2013 @ 09:27:12 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126714539
Veel plezier Piekie!

Ik hoop nog even -voor de allereerste keer- te kunnen gaan fietsen met mijn oudste. En lekker wandelen met de meisjes. O+ In ieder geval: naar buiten!
pi_126714593
Piekie ook veel plezier vandaag!

Wij hadden ook gepland om naar buiten te gaan, maar de mini kreeg vannacht koorts -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 19 mei 2013 @ 10:21:45 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126715051
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef Phaidra het volgende:
Piekie ook veel plezier vandaag!

Wij hadden ook gepland om naar buiten te gaan, maar de mini kreeg vannacht koorts -O-.
Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.
  zondag 19 mei 2013 @ 10:23:56 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126715092
quote:
17s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo. :@

Veel plezier Tico! Bramspam is altijd goed. Je gaat wel hard door je kleertjes heen zeg....
Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.
Ik vond het wat minder toen ze hem daarvoor gingen wakker maken. Gelukkig is Bram zo enorm makkelijk.
pi_126715473
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.
Ja is ook. Maar het plan was wandelen door de duinen, een rondje van minstens een uur. Lijkt me nu geen goed plan. Straks misschien even door de buurt :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126715729
Tico veel plezier, en bring on the Bramspam
Pieke mooie dag toegewenst
Free ook een mooie dag

Uit t vorige topic nog de geweldige foto van Phaidra _O-
En Danic's mini die lacht O+
En Troeta en Twinkle met kindjes met jeuk -O-
pi_126716087
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.
Ik vond het wat minder toen ze hem daarvoor gingen wakker maken. Gelukkig is Bram zo enorm makkelijk.
Oh dat vind ik ook zo lastig! Onze beide families wonen redelijk ver weg en als bezoek speciaal voor haar langskomt, vind ik dat ze ook het "recht" hebben om haar te zien en even te knuffelen, maar tegelijkertijd willen we haar niet storen als ze slaapt. Mijn moeder is daar ook erg in, die wil zelfs dat ik haar uit bed haal als ze diep in slaap is als zij er is. Dat vertik ik (zij woont dichtbij).

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Sarcasme. Herken het.
pi_126716428
Veel naar buiten, prachtig weer hiero!

Enne .. Ik maak Djen dus echt niet wakker voor wie dan ook. Al moeten ze vanaf de andere kant van de wereld komen. Want ik weet dat ik erna met een strontchagrijnig kind zit te kijken als ze niet haar slaap krijgt. En daar krijgen die mensen dan niks van mee, want die zijn dan allang weer vertrokken 8)7

Laatst nog met de verjaardag van mijn man. We hadden expliciet gezegd: Als je Djenna nog wil zien, zorg dan dat je voor 19 uur hier bent. Want om 19 uur is gewoon haar bedtijd. Krijg ik om 19.45 nog smsjes van mensen: Kunnen jullie Djenna nog even wakker houden voor ons? Ik bedoel ..... 8)7 8)7 8)7 .. Ik snap dat niet.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:39:36 #21
381212 Gulara
From the future
pi_126716438
Lastig inderdaad. Ik had dat met kraamvisite. Had ik na uren eindelijk een volledige overstuur kind in slaap toen de kraamvisite kwam. Tsja vervelende timing en ze bleven maar hinten dat ze heel graag wilde dat ik em wakker zou maken. Jammerdebammer. Ze mochten even stilletjes gaan kijken maar verder niks.

Verder is Pi vooral veel wakker. Als we met vrienden zijn en hij slaapt dan is iedereen al lang blij dat we allemaal even onze handen vrij hebben. Niemand waagt het dan om hem wakker te maken. ;)

Kyara, je wasmachine! Wat een ramp! Hopelijk komt er snel een nieuwe/ reparatie.
pi_126716814
quote:
17s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:

Hier net hetzelfde! M. is veel drukte niet echt gewoon dus als we op bezoek gaan bij m'n (grote)schoonfamilie moet hij echt wel even acclimatiseren. Pas dan eventueel eens op schoot bij iemand anders maar doorgeven doen wij hier ook niet aan. M. vindt dat ook helemaal niet fijn.
En je wasmachine, bummer! Hopelijk snel een nieuwe!

Wakker maken voor visite doen we hier ook helemaal niet hoor, ik ben zo blij als hij (eens) slaapt dus dan maak ik hem zeker ook niet wakker :N Moeten ze maar nog eens terugkomen.

Piekie, veel plezier met de doop! Hebben wij tijdje terug ook gehad en ik had een voorbeeldige baby O+

Ai Phaidra, veel beterschap voor je kleintje!

Ik merk toch dat er soms een groot maatverschil is tussen bepaalde merken hoor. Sommige rompers/shirtjes heeft hij al aan in maat 74 terwijl hij vandaag ook nog gewoon een broekje van de hema maat 62 aan kan. Maar kleertjes gaan best hard, vind het zonde mocht hij niet alles aan kunnen dus ik probeer niet te veel te kopen per maat. Mocht ik een meisje hebben btw, zou ik het een stuk moeilijker hebben denk ik, ik zie vaak zo'n leuke jurkjes en rokjes en...
pi_126718201
Oh ja Kyara je wasmachine! Baaaaaaaaaaalen -O-

Ik maak L ook echt niet wakker, het slapen is al lastig genoeg hier. Wij gaan binnenkort n weekendje weg met schoonfamilie en ik wil L dan echt in zn ritme houden. Zie er best tegenop.
pi_126718331
Wakker maken voor bezoek doen wij ook niet, maar ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand daarom vroeg.
Qua familie en gezelschappen vindt M nu nog alles en iedereen gezellig en interessant, dus we laten de anderen lekker met hem kneuteren, zijn wij even vrij :+
Heel drukke gelegenheden zijn we nog niet geweest, dus geen idee hoe ie dan reageert. Het is in elk geval een kind dat snel aangeeft wat ie wel of niet wil.
In het begin waren bijv. feestjes leuk, maar dan had ie daar de dag erna last van. Dat is nu gelukkig niet meer. ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 13:11:27 #25
381212 Gulara
From the future
pi_126719017
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:45 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Kyara je wasmachine! Baaaaaaaaaaalen -O-

Ik maak L ook echt niet wakker, het slapen is al lastig genoeg hier. Wij gaan binnenkort n weekendje weg met schoonfamilie en ik wil L dan echt in zn ritme houden. Zie er best tegenop.
For what it's worth: Ik keek ook wel een beetje op tegen ons weekendje weg. Maar Pi heeft daar geslapen als een baby. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')