Wij zijn nu onderweg naar de camping. Dus bereid jullie voor voor de bramspam in het gras enzo.quote:
Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef Phaidra het volgende:
Piekie ook veel plezier vandaag!
Wij hadden ook gepland om naar buiten te gaan, maar de mini kreeg vannacht koorts.
Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo.
Veel plezier Tico! Bramspam is altijd goed. Je gaat wel hard door je kleertjes heen zeg....
Ja is ook. Maar het plan was wandelen door de duinen, een rondje van minstens een uur. Lijkt me nu geen goed plan. Straks misschien even door de buurtquote:Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Paracetamol erin en gewoon rustig aan doen. Kindjes hebben vrij snel koorts. Buiten is ook lekker gezond.
Oh dat vind ik ook zo lastig! Onze beide families wonen redelijk ver weg en als bezoek speciaal voor haar langskomt, vind ik dat ze ook het "recht" hebben om haar te zien en even te knuffelen, maar tegelijkertijd willen we haar niet storen als ze slaapt. Mijn moeder is daar ook erg in, die wil zelfs dat ik haar uit bed haal als ze diep in slaap is als zij er is. Dat vertik ik (zij woont dichtbij).quote:Op zondag 19 mei 2013 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van. Ik moest ook behoorlijk wennen met Bram en de familie van J z'n kant. Die wonen op meer dan 100km afstand en dus zien ze Bram niet erg vaak. Dus als ze Bram dan zien dan moet hij wel bij iedereen knuffelen.
Ik vond het wat minder toen ze hem daarvoor gingen wakker maken. Gelukkig is Bram zo enorm makkelijk.
Hier net hetzelfde! M. is veel drukte niet echt gewoon dus als we op bezoek gaan bij m'n (grote)schoonfamilie moet hij echt wel even acclimatiseren. Pas dan eventueel eens op schoot bij iemand anders maar doorgeven doen wij hier ook niet aan. M. vindt dat ook helemaal niet fijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Hier hielp het we om hem eerst goed rond te laten kijken en te wennen. Dus eerst veel zelf bij je houden en pas als ze zelf wat meer interesse voor de omgeving krijgen, neerleggen of bij iemand anders op schoot. Maar goed, ik ben juist weer niet van het hele doorgeven van baby's aan jan en alleman op verjaardagen en zo.
For what it's worth: Ik keek ook wel een beetje op tegen ons weekendje weg. Maar Pi heeft daar geslapen als een baby.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:45 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Kyara je wasmachine! Baaaaaaaaaaalen![]()
Ik maak L ook echt niet wakker, het slapen is al lastig genoeg hier. Wij gaan binnenkort n weekendje weg met schoonfamilie en ik wil L dan echt in zn ritme houden. Zie er best tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |