Op zich heeft ze het perfect gezongen en is het applaus ook terecht... Maar wat denkt Europa er van ...quote:
Geef mij maar Birdsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
Met dit erna en pauze ervoor, je weet 't niet?
Liever niet, die heeft een van de meest boring stemmen ter wereld. Nasale monotone klank.quote:
Nog slechter dan die oma?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Liever niet, die heeft een van de meest boring stemmen ter wereld. Nasale monotone klank.
Vergelijkbaar, maar dan monotoon en nasaal. Bonnie is monotoon en kelig.quote:
Denemarken was leuk, mede door die jongen met die fluitquote:
Ik heb er niets meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denemarken was leuk, mede door die jongen met die fluit
Nee, maar die vent wel. Hij kan zo JCS spelen!quote:
Sorry, ik zit echt op de muziek te letten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, maar die vent wel. Hij kan zo JCS spelen!
Maar het merendeel van de muziek is haske slecht!!! Dan moet ik toch echt mijn aandacht gaan verleggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry, ik zet echt op de muziek te letten.
Ik heb ook grote moeite om de mijne vast te houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar het merendeel van de muziek is haske slecht!!! Dan moet ik toch echt mijn aandacht gaan verleggen
Man, ik ga niet eens stemmen, ik geef geen geld uit aan die waardeloze zooi. Maar ik zit me enorm te verkneukelen om het circus eromheen, straks komen de Bodhranspelers, daar kijk ik nu al naar uit, maar het geluid zet ik dan wel af!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
Vrouwen ... En dan hoop je op een faire selectie... Sorry no respect...
Vroeg ik je te stemmen ... ? Sorry maar dat doe ik zelf ook niet .... Een tv - programma ///quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Man, ik ga niet eens stemmen, ik geef geen geld uit aan die waardeloze zooi. Maar ik zit me enorm te verkneukelen om het circus eromheen, straks komen de Bodhranspelers, daar kijk ik nu al naar uit, maar het geluid zet ik dan wel af!!
Probeerde ze net te doen maar failquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ze moet haar buik inhouden roept de postbode
Oh, verkeerd begrepen, omdat je het over selektie had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg ik je te stemmen ... ? Sorry maar dat doe ik zelf ook niet .... Een tv - programma ///
Heb je geen Spaanse proxy of VPN?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik vond Birds best,,, Mag dus niet meer stemmen
Kan ik eindelijk mijn bed (en mezelf) verschonenquote:
Ik dacht het niet, de puntentelling komt nogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn bed (en mezelf) verschonen
Ik doelde op de halve finale, had misschien nog een beetje hoop dat het nu beter zou zijn,quote:
Komt toch een pauze tussen? Iets met stemmen per SMS/Appquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, de puntentelling komt nog
Ik vind zijn stem niet mooi en zijn zangtalent is ver te zoeken, vind ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn sound is ok, zingen kan hij ook en en het nummer is simpel en doeltreffend.
quote:
nu begint het pas Bosquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt toch een pauze tussen? Iets met stemmen per SMS/App![]()
![]()
Dat duurt nog wel ff, da's het leukste om te zien hoe corrupt dat gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, de puntentelling komt nog
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Het moment dat iedereen weer gaat schelden dat het een grote nep isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, da's het leukste om te zien hoe corrupt dat gaat.
Nu mag je stemmen Bossquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment dat iedereen weer gaat schelden dat het een grote nep is
En dat er weer zo/n Oostblok land wintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment dat iedereen weer gaat schelden dat het een grote nep is
Ierland maakt kans en je maakt mij niet wijs dat het daar niet leeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan, alleen die bodhranspelers zijn wel yummy. Was vanavond bij onze ver-achterbuurvrouw en die is er helemaal weg van!!
De mensen die ik gesproken heb vinden de rugbyfinale veel belangrijkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ierland maakt kans en je maakt mij niet wijs dat het daar niet leeft.
En wat denk jij muts>quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
Aap denkt dat Zweden wint, postbode denkt Denemarken of Ierland
Daar hebben ze geen kans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De mensen die ik gesproken heb vinden de rugbyfinale veel belangrijker
Mij niet gezien...quote:
Heb je dr nummer ... ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij niet gezien...
Ik stem alleen op Estland als ik de zangeres er bij krijg
Ja man want wij stemmen nooit op onze burenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:42 schreef sig000 het volgende:
Het grote corrupte punten geven is begonnen.
Ja. Dadelijk geeft België ons geen puntenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat er echt op wachten dat er ineens een dwarse komt.
Kijk eens naar haar naam en vertaal die vanuit het Engels naar het Nederlandsquote:
Ja dat zeg ik ook elk jaar maar dan is er ook niets anders op TV dus kijk je toch weer ...quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de ervaring, ik weet nu weer waarom ik al die tijd niet gekeken heb.
Het is een soort verslaving dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook elk jaar maar dan is er ook niets anders op TV dus kijk je toch weer ...
rel?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
Nou, de rel is ook alweer voorbij, zelfs dat FB-topic ligt stil
'Welke waar ?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef sig000 het volgende:
Ik zat ff wat te zappen en kwam ineens op toffe docu terecht, die staat nu nog op.
Jaquote:
Geen ideequote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
Jezus, sjoef zonder kusjes, hoe moet dat nou?
Nee, tonja is met geweld in die trein gezet en moest verplicht 3 kwartier treinen voordat ze er weer uit magquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zul je jezelf aangedaan hebben neem ik aan... ?
Je weet het tegenwoordig nooit, maar dan zou ze het anders gepost hebben ...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, tonja is met geweld in die trein gezet en moest verplicht 3 kwartier treinen voordat ze er weer uit mag
Daar laat ik me verder niet over uitquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef tonja het volgende:
ik was op de verjaardag van mijn neefje. damn wat typt dit kut.
Gezellig! En de machinist is de Bobquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef tonja het volgende:
ik was op de verjaardag van mijn neefje. damn wat typt dit kut.
Dat nws topicquote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
sig001 kan ook weer naar huis en hoeft niet meer te zoeken... Te verwachten resultaat, helaas wel diep triest weer ,,,
topic dichtgemodquote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
sig001 kan ook weer naar huis en hoeft niet meer te zoeken... Te verwachten resultaat, helaas wel diep triest weer ,,,
Idiote reactiequote:
Alleen blauw mag er nog postenquote:
Beter, want een discussie aangaan op een forum is even not donequote:
als je werk voor jou net zo zwaar weegt als de uitkomst van deze vermissing zou ik maar eens stoppenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk is anders... En morgen ook nog eens een paar uurtjes werken ..
dat noemen ze hier hoogseizoenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens kermis op het eiland? Gewoon vraagje tussen door als het mag?
Er valt niets meer te discussieren daar lijkt me... Wat gevreesd werd is de waarheid geworden.. Weinig discussie meer over lijkt me ...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, want een discussie aangaan op een forum is even not done
Ha nou het gaat nog steeds verder. En een discussie over wat de vader er zo ver toe gebracht heeft mag niet. Dat vind ik een "beetje" éénzijdig. Maar ik bemoei me er niet meequote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er valt niets meer te discussieren daar lijkt me... Wat gevreesd werd is de waarheid geworden.. Weinig discussie meer over lijkt me ...
Nee dank ik heb genoeg gegetenquote:
Simpelweg een vader die doordraait en zn kinderen meeneemt in zn verdriet.. en dat deze keer wat gecompliceerder in scene heeft gezet... Maar we zijn er uit en de kids zijn gevonden .. Punt uit .. en sluiten die hap,, Sorry ik ben hier redelijk simpel in ..quote:Op maandag 20 mei 2013 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha nou het gaat nog steeds verder. En een discussie over wat de vader er zo ver toe gebracht heeft mag niet. Dat vind ik een "beetje" éénzijdig. Maar ik bemoei me er niet mee
Het is niet de eerste keer en ook niet de laatste. Er knapt iets bij mensen blijkbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Simpelweg een vader die doordraait en zn kinderen meeneemt in zn verdriet.. en dat deze keer wat gecompliceerder in scene heeft gezet... Maar we zijn er uit en de kids zijn gevonden .. Punt uit .. en sluiten die hap,, Sorry ik ben hier redelijk simpel in ..
Elke ... maand is er toch wel zoiets in het binnen of buitenland ... ? Of is er weer een school doodgeschoten ... Trieste gekken all over the worldquote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer en ook niet de laatste. Er knapt iets bij mensen blijkbaar.
Ja maar om er 65 topics over vol te kwakken is nogal bizar. Vandaag zijn ook een opa oma en kleinkind doodgereden. Bijna niemand die daar op reageertquote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke ... maand is er toch wel zoiets in het binnen of buitenland ... ? Of is er weer een school doodgeschoten ... Trieste gekken all over the world![]()
![]()
Juist en ik heb vanavond gewoon nog een nieuw tapijt besteld... Dat zeg ik nu pas maar tochquote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar om er 65 topics over vol te kwakken is nogal bizar. Vandaag zijn ook een opa oma en kleinkind doodgereden. Bijna niemand die daar op reageert
Wat ben je van plan?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en ik heb vanavond gewoon nog een nieuw tapijt besteld...
wie ga je in de oude rollen?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en ik heb vanavond gewoon nog een nieuw tapijt besteld... Dat zeg ik nu pas maar toch
Hahahaha.. Dit kan altijd tegen je gebruikt worden. Is het wel hoog Pooligquote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en ik heb vanavond gewoon nog een nieuw tapijt besteld... Dat zeg ik nu pas maar toch
Ja dat oude tapijt... Hmmm Kid around? No! Ex around ? No !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope geen gekroel op tapijt gedoe ... Daar heb ik een bank voor ..quote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha.. Dit kan altijd tegen je gebruikt worden. Is het wel hoog Poolig
Was een grapjequote:Op maandag 20 mei 2013 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope geen gekroel op tapijt gedoe ... Daar heb ik een bank voor ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |