Op zich heeft ze het perfect gezongen en is het applaus ook terecht... Maar wat denkt Europa er van ...quote:
Geef mij maar Birdsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
Met dit erna en pauze ervoor, je weet 't niet?
Liever niet, die heeft een van de meest boring stemmen ter wereld. Nasale monotone klank.quote:
Nog slechter dan die oma?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Liever niet, die heeft een van de meest boring stemmen ter wereld. Nasale monotone klank.
Vergelijkbaar, maar dan monotoon en nasaal. Bonnie is monotoon en kelig.quote:
Denemarken was leuk, mede door die jongen met die fluitquote:
Ik heb er niets meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denemarken was leuk, mede door die jongen met die fluit
Nee, maar die vent wel. Hij kan zo JCS spelen!quote:
Sorry, ik zit echt op de muziek te letten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, maar die vent wel. Hij kan zo JCS spelen!
Maar het merendeel van de muziek is haske slecht!!! Dan moet ik toch echt mijn aandacht gaan verleggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry, ik zet echt op de muziek te letten.
Ik heb ook grote moeite om de mijne vast te houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar het merendeel van de muziek is haske slecht!!! Dan moet ik toch echt mijn aandacht gaan verleggen
Man, ik ga niet eens stemmen, ik geef geen geld uit aan die waardeloze zooi. Maar ik zit me enorm te verkneukelen om het circus eromheen, straks komen de Bodhranspelers, daar kijk ik nu al naar uit, maar het geluid zet ik dan wel af!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
Vrouwen ... En dan hoop je op een faire selectie... Sorry no respect...
Vroeg ik je te stemmen ... ? Sorry maar dat doe ik zelf ook niet .... Een tv - programma ///quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Man, ik ga niet eens stemmen, ik geef geen geld uit aan die waardeloze zooi. Maar ik zit me enorm te verkneukelen om het circus eromheen, straks komen de Bodhranspelers, daar kijk ik nu al naar uit, maar het geluid zet ik dan wel af!!
Probeerde ze net te doen maar failquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ze moet haar buik inhouden roept de postbode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |