Volgens mij zijn een koude douche en een pak rammel al zeker 2 decennia niet gangbaar meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef highwire het volgende:
[..]
Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Ze is er toch niet mee naar de dokter geweest of wel? Ze heeft het wel eens gezien.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.
Kan ze prima zelf gedaan hebben.
Ah, daar begint het al... met de vlakke hand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,
Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...
just saying....
Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.
Zonder meer info kunnen we hier uren over speculeren. Mama fout, papa fout, lekker belangrijk.
Al zou die moeder hem beschuldigd hebben van kindermisbruik vind ik niet dat je het recht hebt je kinderen om te brengen.
Welke plannen??? Bij een aanvraag ots weten beide ouders dat er een onderzoek loopt, je wordt er immers in betrokken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef highwire het volgende:
Ik denk dat het wel degelijk goed is om te weten wat er echt heeft gespeeld en wat er wel en niet waar is... simpelweg omdat het niet vaststaat dat Jeroen alleen heeft gehandeld, danwel op de hoogte was van eventuele plannen van Iris... Het is ook niet zeker dat hij zelf zijn telefoon heeft uitgezet...
Volgens mij niet met BJZ, maar met de Raad toch? De Raad doet onderzoek en brengt verslag uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?
Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
- Nieuwe vriendin ging niet mee op vakantie
- Nieuwe vriendin vriendin was 7 mei pas laat bereikbaar
- Nieuwe vriendin was geinterseerd in de erfenis?
1: Ze moest de kinderen wel meegeven. Je hebt geen keus hoor, als mama zijnde. Als er uitspraak van de rechter is voor co-ouderschap, moet je je daaraan houden. Ook als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?
Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
Het was gewoon "zijn week" en de omgangsregeling was nog niet aangepast, dus ze hadden ieder de kinderen om de week.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Opvallend is dat:
Ik kom niet op voor de moeder hier. Maar ook niet voor de vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomen.
Het kan niet. Stel dat Jeroen nooit iets gedaan heeft. Maar zij wel dácht -en oprecht DACHT- dat het zo was. Dan is het toch logisch dat ze aan de bel trekt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Mesinna, met je eens.
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Waarom deed Jeroen dit zal boven water MOETEN komen
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Lol !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijt
zijn die heli's nog steeds aan het rondcirkelen??twitter:0014101961 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:48:24@JulianRubenNL wie weet er de bedoeling van die heli boven rhenen en omg reageer retweet
Is er al eens iemand opgepakt omdat een ander zich van het leven heeft beroofd??? Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Jemig waar zijn jullie mee bezig. Jullie schuiven het de moeder in de schoenen terwijl jullie niet eens weten hoe het werkelijk zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Je hebt dus al besloten dat de moeder valse beschuldigingen heeft geuit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |