abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126699707
De man had zijn zoontjes maandag in overleg met hun moeder meegenomen onder het mom een korte vakantie te willen houden. Mogelijk was dat op een bestemming over de grens. Het vermissingsdrama wordt momenteel ook in Duitsland en België nauwgezet door politie en media gevolgd.

“Het is onduidelijk waar de vader maandag met zijn zonen naar toe is gegaan, het contact tussen de ouders was niet van dien aard dat daar iets over is gezegd”, aldus een woordvoerder van de politie Midden Nederland. “Zodra wij echter meer zekerheid hebben, brengen we dat onmiddellijk naar buiten omdat het een aanwijzing kan vormen voor eventuele getuigen die de kinderen kunnen hebben gezien.”
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:51:27 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126699751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef highwire het volgende:

[..]

Nou als de koude douche en pak rammel redelijk gangbaar zijn, mits er geen grens wordt overschreden, dan hou je eigenlijk alleen nog de blauwe plekken over...
Volgens mij zijn een koude douche en een pak rammel al zeker 2 decennia niet gangbaar meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126699754
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,

Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...

just saying....

Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.
Zonder meer info kunnen we hier uren over speculeren. Mama fout, papa fout, lekker belangrijk.

Al zou die moeder hem beschuldigd hebben van kindermisbruik vind ik niet dat je het recht hebt je kinderen om te brengen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126699837
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef klipper het volgende:

[..]

Sommige vrouwen gaan ver om hun gelijk te bewijzen.
Kan ze prima zelf gedaan hebben.
Ze is er toch niet mee naar de dokter geweest of wel? Ze heeft het wel eens gezien.....
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:18 #180
403563 highwire
I'm in the Zone
pi_126699941
Ik denk dat het wel degelijk goed is om te weten wat er echt heeft gespeeld en wat er wel en niet waar is... simpelweg omdat het niet vaststaat dat Jeroen alleen heeft gehandeld, danwel op de hoogte was van eventuele plannen van Iris... Het is ook niet zeker dat hij zelf zijn telefoon heeft uitgezet...
pi_126699998
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?

Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
- Nieuwe vriendin ging niet mee op vakantie
- Nieuwe vriendin vriendin was 7 mei pas laat bereikbaar
- Nieuwe vriendin was geinterseerd in de erfenis?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:54:04 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126700006
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef highwire het volgende:
Stel,

Jeroen heeft hevige ruzie met Iris, en tijdens de tumult krijg een van de kids een tik (voor de duidelijkheid, met een vlakke hand), dit kan door Iris zijn verteld als een hevige ruzie waarbij de kinderen werden geslagen...

just saying....

Denk een kind kan geslagen worden, met vlakke hand als die zich echt misdraagt... maar kom op, het zijn kinderen, en die breng je op geen manier letsel toe...
Ah, daar begint het al... met de vlakke hand.

Een weloverwogen tik met de vlakke had of het gevolg van frustratie?
Dat laatste waarschijnlijk, want verschrikkelijke ruzie met de moeder.... nou, grote vent ben je dan, als je uit frustratie je kind van 9 gaat meppen.
Jahaaa met de vlakke hand, opvoedkundig tikje, even corrigeren.... gewoon falen als ouder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:54:23 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126700033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, en het kan ook zijn dat Jeroen zijn kind hard op de neus heeft gestompt. Allemaal dingen die zouden kunnen maar waar geen bewijs voor is.
Zonder meer info kunnen we hier uren over speculeren. Mama fout, papa fout, lekker belangrijk.

Al zou die moeder hem beschuldigd hebben van kindermisbruik vind ik niet dat je het recht hebt je kinderen om te brengen.
Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomen :{.
KuikenGuppy
pi_126700050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef highwire het volgende:
Ik denk dat het wel degelijk goed is om te weten wat er echt heeft gespeeld en wat er wel en niet waar is... simpelweg omdat het niet vaststaat dat Jeroen alleen heeft gehandeld, danwel op de hoogte was van eventuele plannen van Iris... Het is ook niet zeker dat hij zelf zijn telefoon heeft uitgezet...
Welke plannen??? Bij een aanvraag ots weten beide ouders dat er een onderzoek loopt, je wordt er immers in betrokken.
pi_126700102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
Ik vraag me serieus af in hoeverre die Iris en zijn nieuwe vriendin van Jeroen zijn doorgelicht?

Opvallend is dat:
- Iris de kinderen mee geeft met vader terwijl ze hem niet kan vertrouwen (slaan)
- Iris de kinderen mee geeft en weet dat ze een dag later een gesprek met BJZ hebben
Volgens mij niet met BJZ, maar met de Raad toch? De Raad doet onderzoek en brengt verslag uit.
pi_126700137
Klopt geloof ik Moeke

Maar er zitten overal wel wat haken en ogen aan
pi_126700158
quote:

Opvallend is dat:
1: Ze moest de kinderen wel meegeven. Je hebt geen keus hoor, als mama zijnde. Als er uitspraak van de rechter is voor co-ouderschap, moet je je daaraan houden. Ook als vrouw zijnde.
2: Die afspraak was toch verzet?
3: Ik vind het niet raar dat de nieuwe vriendin mee gaat onder het mom 'mannenweekendje'
4: Ja, vreemd. Ik ook. Damn, misschien moeten ze mij ook maar doorlichten dan.
5: WHUT? :') :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:56:10 #188
264694 blanket
its human nature
pi_126700173
Kleding was niet van de kinderen hoor ik net via twitter en bron Hart van Nederland? Heb niet gekeken.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:56:35 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126700208
quote:

Opvallend is dat:
Het was gewoon "zijn week" en de omgangsregeling was nog niet aangepast, dus ze hadden ieder de kinderen om de week.

Lekker verstandig om je kinderen dan niet mee te geven, als de omgangsregeling op het punt van wijzigen staat....

Nieuwe vriendin interesse in de erfenis? :')
Als er iets is waar je weinig interesse in zou moeten hebben dan is het de erfenis van iemand die al kinderen heeft, die heeft immers ook erfgenamen van het soort dat je bijna niet kunt onterven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126700246
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sja, dat kan toch ook twee kanten op? Ik ken iemand die door zijn ex werd beschuldigd van kindermisbruik. Kids wisten van niks, maar geloofden ma. Hele familie kapot door iets wat die vrouw had verzonnen... later is ze overigens ook opgenomen met psychoses en waanbeelden, maar tussen die man en zijn (inmiddels volwassen) kinderen is het nooit meer goed gekomen :{.
Ik kom niet op voor de moeder hier. Maar ook niet voor de vader.

Als een vrouw (of man!) valse beschuldigingen doet richting ex-partner zou daarvoor HARD gestraft moeten worden!
pi_126700342
Inderdaad Mesinna, met je eens.
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Waarom deed Jeroen dit zal boven water MOETEN komen
pi_126700428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Het kan niet. Stel dat Jeroen nooit iets gedaan heeft. Maar zij wel dácht -en oprecht DACHT- dat het zo was. Dan is het toch logisch dat ze aan de bel trekt?
pi_126700487
quote:
Jij bent compleet welke weg dan ook kwijt
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:03 #194
403563 highwire
I'm in the Zone
pi_126700534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Lol !
pi_126700569
0014101961 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:48:24 @JulianRubenNL wie weet er de bedoeling van die heli boven rhenen en omg reageer retweet
zijn die heli's nog steeds aan het rondcirkelen??
pi_126700573
quote:
Is er al eens iemand opgepakt omdat een ander zich van het leven heeft beroofd??? Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Jemig waar zijn jullie mee bezig. Jullie schuiven het de moeder in de schoenen terwijl jullie niet eens weten hoe het werkelijk zat. :r
  zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:44 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126700612
quote:
Je hebt dus al besloten dat de moeder valse beschuldigingen heeft geuit? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126700638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

^O^
  zaterdag 18 mei 2013 @ 23:01:01 #199
403563 highwire
I'm in the Zone
pi_126700642
Ik ga morgen maar weer zoeken, ergens rustig zonder al die dames op hoge hakken die zelfs hun chiwawa meebrengen...
pi_126700643
Zaak en topics niet gevolgd (kijk niet veel tv) maar meest waarschijnlijke scenario lijkt toch dat de vader zijn kinderen heeft omgebracht voordat hij uit het leven stapte. En had hij daarbij zijn kleding uitgetrokken op de boxershort na, om te voorkomen dat alles nat werd. Gebied als de Biesbosch? Hoe dan ook, altijd naar als volwassenen kinderen meeslepen in hun eigen ellende. Hopelijk voor de moeder worden ze snel gevonden.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')