SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat heeft gewoon met de afspraken te maken, niet met de speler zelfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Maher veel beter in druk zetten is dan De Jong, dus in mijn ogen belangrijker is bij balverlies.
Hij spreekt ambitie uit en zijn wens te vertrekken. Hij spant geen rechtzaak aan, doet het niet elke week, zet zich gewoon 100% in op het veld...Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AZ mag gewoon voor hem vragen wat ze willen dat bepaalt meneertje Maher niet.
Twee dingen die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. Maher wou halverwege het seizoen weg Vertonghen wou na het seizoen pas wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, dus volgens de LitmanenAFCA logica was Vertonghen ook geen teamspeler
Hij heeft ambitie en wil gewoon stappen maken. En waarom zou hij niet mogen zeggen dat ze teveel vragen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beide zijn transferperiodes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee dingen die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. Maher wou halverwege het seizoen weg Vertonghen wou na het seizoen pas weg
Maar vond ook dat Ajax in eerste instantie de afspraken niet nakwam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee dingen die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. Maher wou halverwege het seizoen weg Vertonghen wou na het seizoen pas weg
Ik hoorde hem een half jaar geleden zeggen dat AZ niet veel mag vragen omdat hij ook relatief weinig gekost heeft. Wat een slap geouwehoer zeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ambitie en wil gewoon stappen maken. En waarom zou hij niet mogen zeggen dat ze teveel vragen?
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft staan. Volgens mij zit AZ echter ook niet heel ruim bij kas, dus dat zou nog wel eens enigszins kunnen helpen bij een eventuele transfer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij maakt er een probleem van dat een speler weg wilt terwijl je zelf altijd zegt dat het spelers alleen maar te doen is om geld.quote:
Inderdaad hij moet niet klagen als hij echt zo goed is dan komt die transfer er vanzelf wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde hem een half jaar geleden zeggen dat AZ niet veel mag vragen omdat hij ook relatief weinig gekost heeft. Wat een slap geouwehoer zeg.
Ach volgend seizoen is hij weg hoop ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Heeft Maher Boerrigter ooit iets aangedaan ofzo?
Nee hoor, niet door mij. Eriksen is toe aan een stap hogerop. Net zoals Maher dat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echt waar als Eriksen deze transferperiode hetzelfde gaat roepen als Maher bij AZ doet dan wordt hij massaal uitgekotst
Hij wil een stap maken naar de Nederlandse top. En die kunnen dat bedrag niet betalen. Nu komen misschien alleen buitenlandse clubs en daar wil hij nog niet naar toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad hij moet niet klagen als hij echt zo goed is dan komt die transfer er vanzelf wel.
Je haalt willen en kunnen door elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil een stap maken naar de Nederlandse top. En die kunnen dat bedrag niet betalen. Nu komen misschien alleen buitenlandse clubs en daar wil hij nog niet naar toe.
Ja dus? Dan blijft hij bij AZ zo moeilijk is het toch allemaal nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil een stap maken naar de Nederlandse top. En die kunnen dat bedrag niet betalen. Nu komen misschien alleen buitenlandse clubs en daar wil hij nog niet naar toe.
Dat doet hij idd ook nergens. Snap niet waaruit je opmaakt dat hij dit wel wil doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind Verbeek ook wel een type die luistert als een speler met een eisenpakket komt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij idd ook nergens. Snap niet waaruit je opmaakt dat hij dit wel wil doen.
Hij vond het bedrag dat PSV voor hem wou betalen in de winter meer dan genoeg omdat hij daar al in de jeugd had gespeeld en een jeugdcontract had gehad AZ werkte daar terecht niet aan mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij idd ook nergens. Snap niet waaruit je opmaakt dat hij dit wel wil doen.
Omdat? Ik ben niet tegen een transfer van Maher maar dan moet daar een juiste prijs aan vast zitten en hij moet zich heel wat anders gaan gedragen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
LitmanenAFCA is zo tegen Maher dat hij zichzelf ongemerkt voor schut zet.
Hij mag best een mening hebben van mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij vond het bedrag dat PSV voor hem wou betalen in de winter meer dan genoeg omdat hij daar al in de jeugd had gespeeld en een jeugdcontract had gehad AZ werkte daar terecht niet aan mee.
Mensen met een mening die wat anders overkomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat? Ik ben niet tegen een transfer van Maher maar dan moet daar een juiste prijs aan vast zitten en hij moet zich heel wat anders gaan gedragen.
Een mening mag hij ook hebben maar die hoef je niet met de media te delen in de hoop dat de club toch zwichtquote:
En je bent fan van Suarez?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat? Ik ben niet tegen een transfer van Maher maar dan moet daar een juiste prijs aan vast zitten en hij moet zich heel wat anders gaan gedragen.
Je neemt wel heel makkelijk een motief aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
in de hoop dat de club toch zwicht
quote:
Waarom zou hij dit anders in de media brengen? Hoe naďef zijn julliequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je neemt wel heel makkelijk een motief aan.
Wie zegt dat hij dit in de media heeft gebracht dan? Het kan ook zijn dat er gevraagd werd om z'n mening toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij dit anders in de media brengen? Hoe naďef zijn jullie
Eigenlijk zou je dit topic moeten splitten ofzo. 1 Voor discussies als deze en 1 voor de rest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Tarado het volgende:
Shit en het transferwindow is nog niet eens open
Klasse apart is wel overdreven. Suarez en Huntelaar waren een klasse apart, Maher is een talent.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, als we elke speler die iets verkeerds heeft gezegd in de media bekritiseren, blijven we aan de gang. Mensen zijn zo verblind door hun eigen mening dat ze de realiteit vergeten mee te nemen.
Maher is qua voetballer een klasse apart, hij is misschien snel ontevreden, maar dat heeft een reden. Maher is een strever die alles uit zichzelf wil halen, soms is hij ietwat verblind door zijn doelen dat hij even vergeet dat hij maar bij AZ speelt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dit topic moeten splitten ofzo. 1 Voor discussies als deze en 1 voor de rest.
Want Suarez had al zoveel meer bewezen in dat jaartje Groningen? Wat een zak hooi ben je toch ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klasse apart is wel overdreven. Suarez en Huntelaar waren een klasse apart Maher is een talent.
Absoluut.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Want Suarez had al zoveel meer bewezen in dat jaartje Groningen? Wat een zak hooi ben je toch ookHet ergste is waarschijnlijk dat je ook nog oprecht in je woorden gelooft.
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Of we kunnen een poll houden, voor of tegen Maher en voor of tegen Van Ginkel en ophouden met die discussie tot we weten wat er werkelijk gaat gebeuren
hahah wat een fanboy ben je toch ook. mooi man.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klasse apart is wel overdreven. Suarez en Huntelaar waren een klasse apart, Maher is een talent.
Suarez liep in zijn eerste seizoen in Nederland bijna 2 op 1 dat vind ik toch wel erg indrukwekkend zeker bij Groningen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahah wat een fanboy ben je toch ook. mooi man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |