yep, als je dood bent geeft je telefoon ook geen signaal meer uit want je bent toch dood.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]even denken...een andere brainstormsessie....ff denken, toch maar dan ff over het tijdstip van overlijden vanen gezien er nog een signaal is geweest rond 04.16 denk ik dus dat hij zich heeft opgehangen rond een uur of 5

Oh, als het beelden waren afkomstig van hetzelfde restaurant dan heb ik niets gezegd. Maar kan me niet herinneren dat dat zo is bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het waren beelden bij de eigenaren van hetzelfde restaurant dacht ik, vandaar

mijn berichtje was niet volledig, wilde nog aangeven dat ik er ook van uitga dat hij zich heeft opgehangen dat het nog donker was en kom daarom rond ongeveer 5 uur uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
yep, als je dood bent geeft je telefoon ook geen signaal meer uit want je bent toch dood.

Ik had begrepen dat het daar erg diep was (en te gevaarlijk voor vrijwillige duikers)? Of was dat een andere zandafgraving waar ik mee in de war ben (ik dacht aan die met de zwerfkeien)?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo kunnen duikers het Maarnse zandgat niet onderzoeken?
Ik heb er vroeger wel gezwommen.

Jawel. Daarom was de politie daar en ontdekten ze ook de tijdfout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, als het beelden waren afkomstig van hetzelfde restaurant dan heb ik niets gezegd. Maar kan me niet herinneren dat dat zo is bekend gemaakt.

kloptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Daarom was de politie daar en ontdekten ze ook de tijdfout.

Aha, dat is me dan ontgaan in de chaos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Daarom was de politie daar en ontdekten ze ook de tijdfout.

hier staat het http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000591/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, dat is me dan ontgaan in de chaos.

Dat is waar. Het zou wel slim zijn aangezien de politie waarschijnlijk op een heel andere wijze zoekt bij moordzaak dan bij een ontvoering.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar t zijn geen hele kleine kinderen meer. Dan moeten ze bijna ergens opgesloten zitten anders doen ze vast wel hun mond open tegen iemand

Misschien hebben ze tegen de jongens gezegd dat ze lekker met 'Ome Jan' op vakantie gaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar t zijn geen hele kleine kinderen meer. Dan moeten ze bijna ergens opgesloten zitten anders doen ze vast wel hun mond open tegen iemand

Maar jij denkt dat ze beelden serieus nemen die in eerste instantie leken uit te gaan van tijden tussen 6u en 7u als hij zich rond 5u heeft verhangen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mijn berichtje was niet volledig, wilde nog aangeven dat ik er ook van uitga dat hij zich heeft opgehangen dat het nog donker was en kom daarom rond ongeveer 5 uur uit

Ze houden nog rekening met alle scenario's he. Dus ik denk niet dat het veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zou wel slim zijn aangezien de politie waarschijnlijk op een heel andere wijze zoekt bij moordzaak dan bij een ontvoering.

Welke chaos?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, dat is me dan ontgaan in de chaos.

Ik denk inderdaad dat ze eerst het nummer 'Birds' van Anouk gaan luisteren / bekijken, en zich daarna zelf verhangen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Rachilda het volgende:
komt de politie nog met een reactie op de gevonden spullen of gaat men eerst naar het songfestival kijken???

Zowel in dit topic, als rondom de berichtgeving over de verschillende tijdstippen.quote:

Ik denk dat er alleen een reactie komt als ze wel van hen zijn. En die kans lijkt me uitermate klein.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Rachilda het volgende:
komt de politie nog met een reactie op de gevonden spullen of gaat men eerst naar het songfestival kijken???

dat laatste denk ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ze beelden serieus nemen die in eerste instantie leken uit te gaan van tijden tussen 6u en 7u als hij zich rond 5u heeft verhangen?
Dat het tijdstip later 1 uur en 16 minuten vervroegd moest worden wisten ze in eerste instantie natuurlijk nog niet.
Overigens hebben we er niets meer van vernomen, dus waarschijnlijk denk ik dat ze niet overtuigd zijn dat de vader op die beelden te zien is geweest, maar dat terzijde.

Ik vind het een heel mooi nummer hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze eerst het nummer 'Birds' van Anouk gaan luisteren / bekijken, en zich daarna zelf verhangen.
Wat een depressief nummer is dat zeg.

ja, lijkt me ook, de politie blijft aan de gang met elke keer zeggen "nee" zijn niet van de jongetjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat er alleen een reactie komt als ze wel van hen zijn. En die kans lijkt me uitermate klein.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |