Het is uitgelekt, de politie wil het tot dusverre ook nog niet bevestigen. Het is wel heel erg slordig en erg triest voor de familie en vriendenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:59 schreef vencodark het volgende:
Wel raar dat de familie niet van tevoren nu is ingelicht.
Dit denk ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:
Als die hoofdsponsor van de club waar Visser gespeeld heeft ook als maffioso betiteld wordt dan verwacht ik eerder dat daar de connectie zit.
Vergeet je niet GPS in je schoenen te laten plaatsenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lijkt me wel van belang. Zelf ben ik volgende maand twee weken in Murcia, genieten van de zon gaat toch wel wat moeizamer als je weet dat roofmoordbendes jacht maken op lange blonde Hollanders.
De theorie werd een paar uur later bevestigd toen de zoektocht draaide lokaliseren twee lichamen. Hoewel afgelopen nacht hebben we hard gewerkt om te identificeren zonder twijfel, zowel de toestand van de lichamen en hun fysieke kenmerken, zowel als Lodewijk Ingrid langer zijn dan zes meter hoog, wat aangeeft dat het zou kunnen zijn de twee Nederlanders vermist twee weken geleden.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:31 schreef TC03 het volgende:
http://www.laverdad.es/mu(...)es-201305270759.html
Vertaald met Google Translate:
[ afbeelding ]
De Engelse vertaling heeft het over 'six feet' i.p.v. 'zes meter'. Raar dat er zo'n verschil in zit.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De theorie werd een paar uur later bevestigd toen de zoektocht draaide lokaliseren twee lichamen. Hoewel afgelopen nacht hebben we hard gewerkt om te identificeren zonder twijfel, zowel de toestand van de lichamen en hun fysieke kenmerken, zowel als Lodewijk Ingrid langer zijn dan zes meter hoog, wat aangeeft dat het zou kunnen zijn de twee Nederlanders vermist twee weken geleden.
De reden dat ze naar Murcia waren was inderdaad het achterstallig salaris innen. De vorige keer dat ze het hadden geprobeerd zijn ze al bedreigd en van de weg afgeduwd met de auto.. Ik begreep dat het om Russische maffia gaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit denk ik ook
Vreselijk om zo aan je einde te moeten komen
Bron?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De reden dat ze naar Murcia waren was inderdaad het achterstallig salaris innen. De vorige keer dat ze het hadden geprobeerd zijn ze al bedreigd en van de weg afgeduwd met de auto.. Ik begreep dat het om Russische maffia gaat.
De dochter van die man is mn jaargenoot van studie. Ze zit n al 2 weken in Murcia met zusje en moeder dus ex-vrouw). Arme hunquote:
Ondanks die gebeurtenissen gingen ze alweer?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De reden dat ze naar Murcia waren was inderdaad het achterstallig salaris innen. De vorige keer dat ze het hadden geprobeerd zijn ze al bedreigd en van de weg afgeduwd met de auto.. Ik begreep dat het om Russische maffia gaat.
Tja, meer weet ik ook niet.. Je zou toch ook denken laat die centen maar zitten na zoiets.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ondanks die gebeurtenissen gingen ze alweer?
En Severein was toch miljonair?
Sommige mensen laten zich dan nog niet afschepen.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tja, meer weet ik ook niet.. Je zou toch ook denken laat die centen maar zitten na zoiets.
Ja maar ik geloof wel dat ze dat geld (achterstallig salaris) nu perse wilden hebben en niet wilden opgeven.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:
Als die hoofdsponsor van de club waar Visser gespeeld heeft ook als maffioso betiteld wordt dan verwacht ik eerder dat daar de connectie zit.
he bahquote:Visuele herkenning van de stoffelijke resten zou niet meer mogelijk zijn. Daarover wil de Nationale Politie verder niet uitweiden. (ANP)
Vreemd dat de media het eerst weten, voordat de familie het te horen krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
Da's kut, dat je als familie nog geen zekerheid hebt
Ze waren echter wel in staat om de lengte vast te stellen, langer dan 1,80 m. Echter, het gebrek aan nauwkeurigheid in de lengte doet vermoeden dat ze misschien niet meer in één stuk waren.quote:
Gebeurd helaas vaker, de media zit er met de neus boven op altijd en voor je het weet staat het overal.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd dat de media het eerst weten, voordat de familie het te horen krijgt.
Het wordt al gekker en gekker in deze wereld.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig dat het zo is afgelopen
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt al gekker en gekker in deze wereld.
Gisteren hier in Zutphen ook een meisje van 22 jaar vermoord in haar eigen huis ppff waar ben je nog veilig.
Bij wie ben je nog veilig?
Was dat maar waar dat het alleen de laatste 5 gebeurd.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef Silenus het volgende:
[..]Ja want moordpartijen zijn echt iets van de laatste 5 jaar. Heel triest allemaal, maar dit gebeurde 300 jaar geleden natuurlijk ook.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat maar waar dat het alleen de laatste 5 gebeurd.
Alleen gebeurd het volgens mij nu veel vaker dan 300 jaar geleden!
Dat is niet zo raar, gezien de explosieve bevolkingsgroei in de laatste 300 jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin, toen gebeurde het veel vaker alleen was er nauwelijks media om er aandacht voor te vragen. Als je arm was, zoals 90% van de mensen, kon het ook niemand schelen dat je vermist/vermoord/verkracht was.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |