abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126947833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ken je Michael Zengers ?

:P
Nee ik moest googlen :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:53:27 #77
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126947897
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee ik moest googlen :P
Van wie? :{
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126947946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Van wie? :{
Van mezelf :{
pi_126948332
Hmm opmerkelijk verhaal, opties zijn :

- ze zijn achtervolgd vanaf de luchthaven en ergens op de rit is het misgegaan; ik heb wel eerder gehoord/gelezen dat criminelen op de luchthaven staan en vervolgensmensen/ vakantiegangers die een huurauto hebben gaan achtervolgen om vervolgens hun ergens op de rit in een wat meer verlaten stuk te overvallen
- soort van crime passionnel; een jaloerse ex die hen allebei iets heeft aangedaan
- geldkwestie zoals in eerdere krantenberichten wordt gesuggereerd
pi_126949786
Die Lifante die ook spoorloos is heeft er vast mee te maken. Ze kreeg nog veel geld van hem. Dat de politie dit niet waarschijnlijk vindt snap ik niet.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:40:50 #81
179534 Waaghals
pi_126949862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef Rachilda het volgende:
Hmm opmerkelijk verhaal, opties zijn :

- ze zijn achtervolgd vanaf de luchthaven en ergens op de rit is het misgegaan; ik heb wel eerder gehoord/gelezen dat criminelen op de luchthaven staan en vervolgensmensen/ vakantiegangers die een huurauto hebben gaan achtervolgen om vervolgens hun ergens op de rit in een wat meer verlaten stuk te overvallen
- soort van crime passionnel; een jaloerse ex die hen allebei iets heeft aangedaan
- geldkwestie zoals in eerdere krantenberichten wordt gesuggereerd
Jij weer :')
Eindelijk een nieuwe case gevonden?
pi_126950080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Jij weer :')
Eindelijk een nieuwe case gevonden?
hey stalkertje, nog steeds mijn gangen aan het nagaan en nog steeds geobsedeerd door mij? :) :) :)
Ik begrijp het wel hoor, je bent vast een persoon die lelijk is, en dik en vaker gedumpt en meer ellende heeft meegemaakt en ja, dan heb je natuurlijk iets tegen mensen die gewoon goed in het leven staan, happy, lief, mooi en vrolijk zijn.
Groetjes :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:47:39 #83
179534 Waaghals
pi_126950172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef Rachilda het volgende:

[..]

hey stalkertje, nog steeds mijn gangen aan het nagaan en nog steeds geobsedeerd door mij? :-) :-) :-)
Ik begrijp het wel hoor, je bent vast een persoon die lelijk is, en dik en vaker gedumpt en meer ellende heeft meegemaakt en ja, dan heb je natuurlijk iets tegen mensen die gewoon goed in het leven staan, happy, lief, mooi en vrolijk zijn.
Groetjes :-)
Nee hoor, ik hoef je gangen niet na te gaan. Je duikt vanzelf op als er weer een puzzel is. En verdwijnt meteen zoals de puzzel is opgelost en niks van je dwaze theorietjes blijkt te kloppen.
Ga je nu ook weer informatie van de politie eisen?
Ik kijk er alvast naar uit.
pi_126950718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee hoor, ik hoef je gangen niet na te gaan. Je duikt vanzelf op als er weer een puzzel is. En verdwijnt meteen zoals de puzzel is opgelost en niks van je dwaze theorietjes blijkt te kloppen.
Ga je nu ook weer informatie van de politie eisen?
Ik kijk er alvast naar uit.
Even voor de goed orde, ik heb geen informatie van de politie geëist zoals jij dat zegt.
En het zegt me trouwens genoeg over jou als je een vermissingszaak omschrijft als "puzzel"!!
Een beetje erg onrespectvol! Het gaat wel om mensen en zelfs ook kinderen!
Wel eerlijk van je dat je niet ontkent dat je dik en lelijk bent.
Voor de duidelijkheid, vanaf nu ga ik niet meer reageren op welk bericht van jou dan ook, want ik heb een naar gevoel bij jou, je kunt mij om een of andere reden niet loslaten, dat vind ik zielig en eng en daarnaast voeg je niks zinnigs toe, met andere woorden ik vind je maar een vaag, eng en nietszeggend figuur.
Vanaf nu reageer ik dan niet meer op welk bericht van jou, dan ben je in ieder geval op de hoogte;
de groeten en het ga je goed! (hopelijk komt het ooit nog goed met jou)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:01:32 #85
179534 Waaghals
pi_126950852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Even voor de goed orde, ik heb geen informatie van de politie geëist zoals jij dat zegt.
En het zegt me trouwens genoeg over jou als je een vermissingszaak omschrijft als "puzzel"!!
Een beetje erg onrespectvol! Het gaat wel om mensen en zelfs ook kinderen!
Voor de duidelijkheid, vanaf nu ga ik niet meer reageren op welk bericht van jou dan ook, want ik heb een naar gevoel bij jou, je kunt mij om een of andere reden niet loslaten, dat vind ik zielig en eng en daarnaast voeg je niks zinnigs toe, met andere woorden ik vind je maar een vaag, eng en nietszeggend figuur.
Vanaf nu reageer ik dan niet meer op welk bericht van jou, dan ben je in ieder geval op de hoogte;
de groeten en het ga je goed! (hopelijk komt het ooit nog goed met jou)
Nee ik kan jou inderdaad niet loslaten. Ik slaap slecht in de wetenschap dat er mensen zijn die een vermissing als entertainment zien.
De enige zielige ben jij en bovendien nog ziekelijk ook.

Je reacties geven wel aan wat voor een niveauloos figuur je bent.

Ook de groeten en nog veel plezier met je laatste puzzel
pi_126950893
Rachilda; In BNW zijn er ook nog heel wat onopgeloste mysterieuze zaken te vinden, misschien kun je je daar ook eens over buigen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2013 @ 16:20:12 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_126951653
De ex-vrouw en dochters van Severein zijn vrijdagochtend teruggevlogen na een verblijf van een week in de Zuid-Spaanse stad, meldde Miriam van de Velde, die voor de familie het woord voert, vrijdag. 'Veel vrijwilligers in het land hebben aangegeven wel naar Murcia af te willen reizen om te helpen. Zij hebben wel wat tijd nodig om dat te regelen, dus daar houden we rekening mee', aldus Van de Velde.

De familie van Visser was niet in Murcia.

Het flyeren van donderdag heeft volgens Van de Velde nog geen doorslaggevende tips opgeleverd, maar de politie kreeg na de actie wel meer telefoontjes binnen. Een woordvoerder van de Spaanse politie kon niet aangeven hoeveel tips er precies binnen zijn gekomen. Hij liet weten dat de politie nog geen concrete aanwijzingen heeft die tot een doorbraak kunnen leiden in de vermissingszaak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2013 @ 17:33:08 #88
163650 Greys
pi_126954791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef Rachilda het volgende:

Dat heeft ook lekker veel met deze zaak te maken. :')
Blijf eens ontopic, wel zo leesbaar voor de anderen die jullie persoonlijke geneuzel niet willen lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2013 @ 17:34:15 #89
163650 Greys
pi_126954828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
De ex-vrouw en dochters van Severein zijn vrijdagochtend teruggevlogen na een verblijf van een week in de Zuid-Spaanse stad, meldde Miriam van de Velde, die voor de familie het woord voert, vrijdag. 'Veel vrijwilligers in het land hebben aangegeven wel naar Murcia af te willen reizen om te helpen. Zij hebben wel wat tijd nodig om dat te regelen, dus daar houden we rekening mee', aldus Van de Velde.

De familie van Visser was niet in Murcia.

Het flyeren van donderdag heeft volgens Van de Velde nog geen doorslaggevende tips opgeleverd, maar de politie kreeg na de actie wel meer telefoontjes binnen. Een woordvoerder van de Spaanse politie kon niet aangeven hoeveel tips er precies binnen zijn gekomen. Hij liet weten dat de politie nog geen concrete aanwijzingen heeft die tot een doorbraak kunnen leiden in de vermissingszaak.

Ik vind het zo raar dat die politie niet geneigd lijkt om die vage maffioso te onderzoeken :{
Ze roepen meteen al dat het daar niks mee te maken lijkt te hebben... terwijl er eigenlijk best veel die kant op wijst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_126957235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef Rachilda het volgende:

[..]

hey stalkertje, nog steeds mijn gangen aan het nagaan en nog steeds geobsedeerd door mij? :) :) :)
Groetjes :)
:D

Ben jij happy, lief, mooi en vrolijk ja? :) :)
pi_126957405
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

:D

Ben jij happy, lief, mooi en vrolijk ja? :) :)
haha, dat is inderdaad een goede omschrijving van mij :) past ook wel bij jou denk ik :)
nu weer "on topic"
pi_126957460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar dat die politie niet geneigd lijkt om die vage maffioso te onderzoeken :{
Ze roepen meteen al dat het daar niks mee te maken lijkt te hebben... terwijl er eigenlijk best veel die kant op wijst.
erg opmerkelijk inderdaad, volgens mij is er nog niet zoveel bekend (ook niet bij de poiltie) dus kunnen ze volgens mij ook niet aangeven wat er niet mee te maken heeft, dat kunnen ze dan nog niet weten lijkt me
pi_126966501
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies, laten we hopen dat ze ook naar die vent zoeken, want die is ook spoorloos .... of gevlucht!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:50:27 #94
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126969532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze zo duidelijk stellen dat hun louche verleden niks met de verdwijning te maken zou hebben, terwijl dat door de mensen daar wel beweerd wordt.
Welk louche verleden? :?

Ik heb het topic alleen maar gescand maar ben niks tegengekomen over louche zaken waar de twee mee te maken zouden kunnen hebben. Wel kwam ik tegen dat ze nog geld krijgen van een clubeigenaar (of iets dergelijks) die louche zaken deed, maar dat is heel wat anders.

Wanneer jij bij een voetbalclub speelt en de eigenaar blijkt (achteraf) banden te hebben met de maffia maakt dat jou volgens mij niet meteen tot louche figuur?

Maar goed, wellicht heb ik ergens overheen gelezen. Dat zou ook heel goed kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KreKkeR op 24-05-2013 23:11:18 ]
Krekker is de bom!
pi_126970105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Welk louche verleden? :?

Ik heb het topic alleen maar gescand maar ben niks tegengekomen over louche zaken waar de twee mee te maken zouden kunnen hebben. Wel kwam ik tegen dat ze nog geld krijgen van een clubeigenaar (of iets dergelijks) die louche zaken deed, maar dat is heel wat anders.

Wanneer jij bij een voetbalclub speelt en de eigenaar blijkt (achter) banden te hebben met de maffia maakt dat jou volgens mij niet meteen tot louche figuur?

Maar goed, wellicht heb ik ergens overheen gelezen. Dat zou ook heel goed kunnen.
Nee je hebt gelijk, ik was er al op gewezen. Ik had begrepen dat die man van Visser samenwerkte met die spanjaard, maar dat is dus niet zo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:11:49 #96
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126970431
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk, ik was er al op gewezen. Ik had begrepen dat die man van Visser samenwerkte met die spanjaard, maar dat is dus niet zo.
Ah oké.

quote:
ik was er al op gewezen.
Daar heb ik dan wel overheen gelezen :P
Krekker is de bom!
pi_126980403
MADRID - De coördinator van de Spaanse stichting SOS Desaparacidos (vermisten) houdt hoop dat voormalig volleybalster Ingrid Visser en haar vriend Lodewijk Severein levend terug worden gevonden. Maar Francisco Jimenez spreekt uit ervaring als hij stelt dat het er zeer slecht uitziet.
Als stichting moeten we hoop houden voor de familie. Maar persoonlijk denk ik dat het er zeer slecht uitziet", geeft Jimenez toe, wijzend op de door de nationale politie als 'verontrustend' omschreven verdwijning. Jargon voor uitgaan van het ergste scenario. "Het is een hele vreemde zaak. Het lijkt alsof de aardbodem ze heeft verzwolgen. We hebben eerder te maken gehad met vermiste personen van wie de auto is teruggevonden. En van allen hebben we nooit meer iets gehoord. Anderzijds werd onlangs een kind teruggevonden na zes jaar en een oudere man na dertig jaar zoeken."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2013 @ 11:59:21 #98
862 Arcee
Look closer
pi_126980490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:56 schreef Rachilda het volgende:
We hebben eerder te maken gehad met vermiste personen van wie de auto is teruggevonden. En van allen hebben we nooit meer iets gehoord. Anderzijds werd onlangs een kind teruggevonden na zes jaar en een oudere man na dertig jaar zoeken."
En dan toch hoop houden. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 26 mei 2013 @ 08:14:33 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127014355
Het duurt allemaal te lang. Krijg het idee dat de lijken nooit gevonden zullen worden en dat de dader niet gestraft zal worden.
pi_127014411
Het zal vast al gesuggereerd zijn dat het mogelijk een familiedrama is.. misschien zagen ze het beiden niet meer zitten, of een van beiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')