SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, boehoe. Zolang mensen je maar snappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Amoeba het volgende:
Nederlands is belangrijk. Stelletje homofielen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Turks 27 18
27 klachten en 18 deelnemers
Turks is sowieso al een grote klacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Turks 27 18
27 klachten en 18 deelnemers
Arabisch ookquote:Arabisch 22 18
ja dit konijn welquote:
ja ik kan toch niet gister en vandaag van 1 fles cola levenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef zwerty het volgende:
[..]
nu ineens doen alsof je het nooit hebt gekregen he
schijnheilig kut konijn
Hoezo zijn er mensen die een klacht indienen voordat het betreffende examen überhaupt is afgenomen?quote:Wiskunde B 1 18362
Teveel stof?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zijn er mensen die een klacht indienen voordat het betreffende examen überhaupt is afgenomen?
De woorden zijn gewoon correct, redelijk verouderd, maar dat maakt niets uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de woordvolgorde. Dat zou kunnen.
De wereldquote:
De echte klacht is dan dat die klager gewoon dom is.quote:
INB4: Grammarnazi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De wereld
Planeten
De universum
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com/blog/3404/wiskunde-b-was-veel-te-lastig
zeikerds
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef Rezania het volgende:
Zijn er trouwens bij jullie al mensen niet komen opdagen voor examens?Er zit zo'n gozer bij mij in de klas, en die kwam gisteren niet opdagen.
Ik snap die gozer echt niet, hij is al 21. Dan wil je toch ook een keer oprotten?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap die gozer echt niet, hij is al 21. Dan wil je toch ook een keer oprotten?
omdat examensquote:
Oh, een tweedejaars die even het vwo examen Nederlands gaat beoordelen, slim.quote:Barbara is een slimme tweedeklasser die haar hand er niet voor omdraait om een paar examenkandidaten uit de brand te helpen. Vandaag plukte zij een twijfelachtige passage uit het vwo-examen Nederlands.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
I used to be an adventurer like you, but then i
- SHUT THE FUCK UPPPPPPPP
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
@Rezania
Vorig jaar kwamen er bij mij 3 mensen niet opdagen bij Frans omdat ze toch al gezakt waren.
quote:t achterste van tantwoord zie ik steeds niet……
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
@Rezania
Vorig jaar kwamen er bij mij 3 mensen niet opdagen bij Frans omdat ze toch al gezakt waren.
Daar zorgt de drugs al voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ksla je zo hardt dat je morge nog nie weet wa links n rechts is man
Onik. Denk ik, ik weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eerst mijn vakjargon maar eens leren
Wisequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onik. Denk ik, ik weet het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie trouwens al mijn bazenpaint van vannacht gezien?
[ afbeelding ]
Een regenboog die uit iemand z'n aars komt.quote:
Jongen, ik heb skills, wat kom jij haten?quote:
ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een regenboog die uit iemand z'n aars komt.
Skills? ik ga je laten zien wat skills zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb skills, wat kom jij haten?
Ik heb je zusje gisterenavond mijn skills laten voelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Skills? ik ga je laten zien wat skills zijn
Ze is 10 gastquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb je zusje gisterenavond mijn skills laten voelen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb skills, wat kom jij haten?
quote:
Dat vind ik wel knap, het is mij nog niet gelukt om er ook iets in te maken wat ergens op lijktquote:
quote:
quote:
jij weetquote:
Is t vlakbij mij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
gister kamernet tegoed gekocht om te reageren op kamers en vanavond al mijn eerste bezichtiging op wat lijkt een goede kamer op een perfecte gelegen plek
2 kamers, 1 met balkon voor 400pm met action, aldi op 5min fietsen, school 5 min fietsen, 4 bushaltes vlakbij en station op letterlijk 3 minuten fietsen
meh weetniet, wou liever een eigen keuken maar deel t sanitair en keuken maar met 2 andere jongens en ze hebben een schoonmaakschema dus vies/ordinair zal t vast niet zijn dus daar kijk ik overheenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vet. Als je een goed gevoel bij hebt, gewoon doen
Manman, ik bén kapot. Ik wil slapen
Doe maar nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh weetniet, wou liever een eigen keuken maar deel t sanitair en keuken maar met 2 andere jongens en ze hebben een schoonmaakschema dus vies/ordinair zal t vast niet zijn dus daar kijk ik overheen
verder heb ik 2 kamers he.. 1 kleine kamer met balkon en 1 grotere kamer wat z'n voor en nadelen kan hebben
zie vanavond welkan iig snel even langshuppen bij jou
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar nietouders blijven tot morgenavond en ik kan elk moment in slaap vallen.
Had ik ook bij de nieuwe en toen kreeg degene die als eerste zei dat hij/zij t wilde hebben en na 10 min was 't van mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
lijkt me alleen super ongemakkelijk om samen met eventueel andere mensen die de kamer ook willen in zo'n kamer te staan en straks krijg je te horen dat ze allemaal de kamer willen
hoe vecht je om een kamer
Op die fietsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
.. ik bedoelde, mocht ik de kamer krijgen, dat ik dan ieder moment bij jou langs kan komen mocht dat uit komen
lol oke ik probeer er als eerste te zijn en als eerste erg enthousiast te reagerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik ook bij de nieuwe en toen kreeg degene die als eerste zei dat hij/zij t wilde hebben en na 10 min was 't van mij.dus zo snel mogelijk zijn
oke wat wil je nu :s :s nog meer cola is spr slegt voor een konijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dit konijn wel
[..]
ja ik kan toch niet gister en vandaag van 1 fles cola leven
zwerty :s :squote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
oke wat wil je nu :s :s nog meer cola is spr slegt voor een konijn
doe maar sinaasappelsap danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
oke wat wil je nu :s :s nog meer cola is spr slegt voor een konijn
Lol, mooi liedje jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik zie dat jij gepost hebt denk ik altijd weer aan:
Je bent zwanger?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef Osuchi het volgende:
ik heb zo'n heel zenuwachtig nerveus gevoel maar ik weet niet waarvoor
ik denk dan aanquote:
Is het een hospiteeravond? Zo ja: Interesse tonen in de kamer, maar niet overdrijven. Naast informatie krijgen over de kamer, huisgenoten en huisbaas, zorg dat je ook een normaal gesprekje aanknoopt met de bewoners. Kijken of het klikt, daar letten ze op. En vooral niet met een eisenlijst komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
lijkt me alleen super ongemakkelijk om samen met eventueel andere mensen die de kamer ook willen in zo'n kamer te staan en straks krijg je te horen dat ze allemaal de kamer willen
hoe vecht je om een kamer
Als ik zwerty zie denk ik aan emiel :squote:
De videoclip erbij is ook wel leuk:quote:
Geen idee, is niet gezegd:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het een hospiteeravond? Zo ja: Interesse tonen in de kamer, maar niet overdreven. Naast informatie krijgen over de kamer, huisgenoten en huisbaas, zorg dat je ook een normaal gesprekje aanknoopt met de bewoners. Kijken of het klikt, daar letten ze op. En vooral niet met een eisenlijst komen.
kan het hierop ook niet uit duidelijk maken, volgens mij niet omdat ik zomaar ook voor een andere dag kan kiezen en ik vanavond zo langs kan komenquote:Voor vanavond staat er een bezichtiging gepland om 19.30 uur voor de kamer aan de parkweg 92a. Als je dit nog leest van te voren ben je van harte welkom, maar we kunnen ook een andere afspraak maken. Graag zou ik je voorkeur willen weten voor dag en tijdstip
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De videoclip erbij is ook wel leuk:
Succes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
god ik hoop zo dat de andere mensen die ook interesse hebben grote autisten zijn
Als die huisbaas een man is krijg je 'm sowieso.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
god ik hoop zo dat de andere mensen die ook interesse hebben grote autisten zijn
is een vrouwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Als die huisbaas een man is krijg je 'm sowieso.
lol iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is een vrouw
nu hopen dat ze gay is
lol zo'n iemand ben ik sowieso al nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
lol idd
je wel een beetje gepast kleden trouwens, ik kan me voorstellen als jij in je laag uitgesneden shirtje met hoge hakken aan komt zetten dat ze daar niet zoveel zin in hebben, denken dat je iemand bent die elk weekend voor veel geluidsoverlast zorgt etc
ja echt wel! tof, dankjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
Wel spannend zo'n bezichtiging, DV. Ik gun het je wel.
haha ok leuk, succesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol zo'n iemand ben ik sowieso al niet
zwarte broek, minnetonka's, een net blousje wat makeup op mn snoet en ik ben ready to go
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
Nu even heel iets anders: is het bij jullie ook zo verdomd koud?
Waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is een vrouw
nu hopen dat ze gay is
huisgenoten zijn wel 2 jongens
Wanneer gaan we naar de bios dan?quote:
Ik weet bijna zeker dat onze winkel het nog wel verkoopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef zwerty het volgende:
Waarom wordt Speculooshagel niet meer verkocht?
Ik zie het nergens, alleen de pasta nogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat onze winkel het nog wel verkoopt.
feliquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
koud? ik heb het ontzettend warm hier.
zonet gebeld voor nog een andere bezichtig maandagyess
Ja. Vanmorgen regende het keihardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Ezell het volgende:
Nu even heel iets anders: is het bij jullie ook zo verdomd koud?
http://www.mijnsupermarkt.nl/lotus-speculoos-hagel-380gquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik zie het nergens, alleen de pasta nog
Had het nog geen uur geleden in mijn handquote:
Welke supermarkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had het nog geen uur geleden in mijn hand
Geen idee of dit klopt hoor, maar op de manier waarop je altijd met Toto praat zou ik denken dat je hem irl kent, en dan zou je het gewoon in Almelo kunnen kopen.quote:
1. Nopequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee of dit klopt hoor, maar op de manier waarop je altijd met Toto praat zou ik denken dat je hem irl kent, en dan zou je het gewoon in Almelo kunnen kopen.
Het was maar een aanname.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
Waarom kunnen m'n ouders niet gewoon normaal doen tegen elkaar ipv elkaar te tegenwerken en niet denken in m'n belang
Hehe, ik snap je wel hoor, is gewoon een aardig kindje (zwerty) dus vandaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het was maar een aanname.Maar goed, ik weet 99% zeker dat we het verkopen. Ik ga vanavond kijken als ik tijd heb, moet toch werken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, ik snap je wel hoor, is gewoon een aardig kindje (zwerty) dus vandaar
Als je het 99% zeker weet zal het vast wel.
wat liefquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het was maar een aanname.Maar goed, ik weet 99% zeker dat we het verkopen. Ik ga vanavond kijken als ik tijd heb, moet toch werken.
wat is path grquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zomaar niet meer reageren op path :S :S
pathquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
#insta #foto #yolo #swek #hash #tags
fb
Vriezer moet terug naar Rotterdam maar past niet in de auto van m'n ma. Bank en poef ook niet, wel in de auto van m'n vader dus hij was net hier om te komen ophalen. Ik vroeg of hij ook de volgende keer vriezer kon meenemen en naar Rotterdam kon brengen. Ging die me helemaal ondervragen en zeggen: 'als je moeder hem gaat gebruiken, doe ik het niet'.quote:
maandag/dinsdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de bios dan?
zwemspullen naar de bios? wát?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja, kom je ook?
wat we gaan doen is verrassing, zwemspullen meenemen
gr
Je planning loopt niet goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
Waarom kunnen m'n ouders niet gewoon normaal doen tegen elkaar ipv elkaar te tegenwerken en niet denken in m'n belang
Werkte het maar zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je planning loopt niet goed?![]()
Haat elkaar wat je wil lijkt me, maar doe dat in je eigen tijd
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriezer moet terug naar Rotterdam maar past niet in de auto van m'n ma. Bank en poef ook niet, wel in de auto van m'n vader dus hij was net hier om te komen ophalen. Ik vroeg of hij ook de volgende keer vriezer kon meenemen en naar Rotterdam kon brengen. Ging die me helemaal ondervragen en zeggen: 'als je moeder hem gaat gebruiken, doe ik het niet'.
Dat wordt dus een busje huren en weer tientallen euro's kwijt en tijdelijk staat t nogal in de weg in de badkamer.
is coolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:04 schreef Trollscience het volgende:
IT GOT UGLY WAVING YO HAND OUT THE WINDOW CHECK YOSELF
De laatste keer dat mijn vader mijn moeder bij hem binnenliet was 2 jaar geledenquote:
Ik mag blij zijn dat ik al dat gezeur niet heb denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn vader mijn moeder bij hem binnenliet was 2 jaar geleden![]()
toen zijn broertje overleed
en als ze contact hebben is het voor hen beide moeilijk om normaal te doen
nja het is sowieso kutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn dat ik al dat gezeur niet heb denk ik
-> SESquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
F en Z hoeken die in 6vwo boeken nog worden behandeld.
Oh ja, JNG is natuurlijk vmbo en swag only, even vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
Zometeen komen die nerds nog naar JNG
sorry, vwoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, JNG is natuurlijk vmbo en swag only, even vergeten.
MBO representquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, JNG is natuurlijk vmbo en swag only, even vergeten.
w8 maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
Binnenkort nog onbekende FOK!ster (lees Flips) tot macaroni bereiden
ik leg je aan de ketting in de keukenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben van mijzelf. Pas op anders ga ik naar een blijf van mijn lijf huis
Feeder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik leg je aan de ketting in de keuken
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
Vraag me af dan zegmaar. in een homoseksuele relatie wie kookt dan. want beide mannen
Denk jij serieus dat een relatie uit een mannetje en een vrouwtje moet bestaan?quote:
Mijn vriend. Die kan het (het beste)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
Vraag me af dan zegmaar. in een homoseksuele relatie wie kookt dan. want beide mannen
Dat was wel nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
Zojuist mijn audio setup verbeterd. Van 3,5mm naar tulp kabeltje naar HDMI
Klopt! Bedacht me laatst pas dat mijn videokaart ook gewoon geluiden meezend via HDMI, wist ik veelquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat een relatie uit een mannetje en een vrouwtje moet bestaan?
Alleen wanneer je mij pleziert.quote:
Niet te vol doen he? Straks gebeuren er brokkenquote:
Gelukkig kan je heel goed een compliment nemen.quote:
Ik huur inclusief, dus ik kan zovaak in bad als ik dat wil. Huisbaas betaalt t water toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
Wij hebben een bad maar daar zit echt nooit maar dan ook echt NOOIT iemand in
Jij was dat toch met dat pittige korte kapsel?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben van mijzelf. Pas op anders ga ik naar een blijf van mijn lijf huis
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij was dat toch met dat pittige korte kapsel?
Studeer je niet meer?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik huur inclusief, dus ik kan zovaak in bad als ik dat wil. Huisbaas betaalt t water toch.
Dat is Rezania Flips heeft mooi haarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Neem aan dat het dure bad niet in een goedkoop oud huis staat toch..quote:
Mijn haar is prachtig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is Rezania Flips heeft mooi haar
Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk dingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Neem aan dat het dure bad niet in een goedkoop oud huis staat toch..
En huisje moet toch ergens van betaald worden?
Ahah Etsu heeft een sugardaddyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk ding
En hoe ik t betaal, gaat je niks aan.
je bent heel rijk toch, nja je familiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk ding
Okiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je bent heel rijk toch, nja je familie
Nee, een grote neger met veel geld is tenminste legaal.quote:
Ooh laalala Etsu heeft sjansquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een grote neger met veel geld is tenminste legaal.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
Zijn badkamer betaalt hij van zn wajong en zijn keuken van zn stufi
Vergeet de inloopkasten, aparte slaapkamer etc niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
Zijn badkamer betaalt hij van zn wajong en zijn keuken van zn stufi
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet de inloopkasten, aparte slaapkamer etc niet.
Mijn haar is niet echt pittig en kort hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |