Vriezer moet terug naar Rotterdam maar past niet in de auto van m'n ma. Bank en poef ook niet, wel in de auto van m'n vader dus hij was net hier om te komen ophalen. Ik vroeg of hij ook de volgende keer vriezer kon meenemen en naar Rotterdam kon brengen. Ging die me helemaal ondervragen en zeggen: 'als je moeder hem gaat gebruiken, doe ik het niet'.quote:
maandag/dinsdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de bios dan?
zwemspullen naar de bios? wát?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja, kom je ook?
wat we gaan doen is verrassing, zwemspullen meenemen
gr
Je planning loopt niet goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
Waarom kunnen m'n ouders niet gewoon normaal doen tegen elkaar ipv elkaar te tegenwerken en niet denken in m'n belang
Werkte het maar zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je planning loopt niet goed?![]()
Haat elkaar wat je wil lijkt me, maar doe dat in je eigen tijd
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriezer moet terug naar Rotterdam maar past niet in de auto van m'n ma. Bank en poef ook niet, wel in de auto van m'n vader dus hij was net hier om te komen ophalen. Ik vroeg of hij ook de volgende keer vriezer kon meenemen en naar Rotterdam kon brengen. Ging die me helemaal ondervragen en zeggen: 'als je moeder hem gaat gebruiken, doe ik het niet'.
Dat wordt dus een busje huren en weer tientallen euro's kwijt en tijdelijk staat t nogal in de weg in de badkamer.
is coolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:04 schreef Trollscience het volgende:
IT GOT UGLY WAVING YO HAND OUT THE WINDOW CHECK YOSELF
De laatste keer dat mijn vader mijn moeder bij hem binnenliet was 2 jaar geledenquote:
Ik mag blij zijn dat ik al dat gezeur niet heb denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn vader mijn moeder bij hem binnenliet was 2 jaar geleden![]()
toen zijn broertje overleed
en als ze contact hebben is het voor hen beide moeilijk om normaal te doen
nja het is sowieso kutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn dat ik al dat gezeur niet heb denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |