Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk dingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Neem aan dat het dure bad niet in een goedkoop oud huis staat toch..
En huisje moet toch ergens van betaald worden?
Ahah Etsu heeft een sugardaddyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk ding
En hoe ik t betaal, gaat je niks aan.
je bent heel rijk toch, nja je familiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is 100 jaar oud ofzo, maar badkamer is gerenoveerd lijkt t wel. De rest van t huis is gewoon hoor. Behalve m'n keuken, afschuwelijk ding
Okiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je bent heel rijk toch, nja je familie
Nee, een grote neger met veel geld is tenminste legaal.quote:
Ooh laalala Etsu heeft sjansquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een grote neger met veel geld is tenminste legaal.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
Zijn badkamer betaalt hij van zn wajong en zijn keuken van zn stufi
Vergeet de inloopkasten, aparte slaapkamer etc niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
Zijn badkamer betaalt hij van zn wajong en zijn keuken van zn stufi
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet de inloopkasten, aparte slaapkamer etc niet.
Mijn haar is niet echt pittig en kort hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij was dat toch met dat pittige korte kapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |