misschien heeft hij het letterlijk gezegd zoiets als:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je bang zijn voor een familiedrama? Dat lijkt me evident.

Nee dat staat er niet, bang voor de media?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Helemaal niet. Die tweet is gewoon een aanvulling op de opsomming die gegeven werd, omdat het tweede deel van die tweet daar niet in staat. En ik vind dat tweede deel óók van belang.quote:

twitter:SaskiaWaterland twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:28:56@RobHag Ja, volgens het rapport Raad voor de Kinderbescherming zouden beide ouders 7 mei rapport komen bespreken. Eind april opgestuurd. reageer retweet

Dat zou best kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Rachilda het volgende:
[..]
misschien heeft hij het letterlijk gezegd zoiets als:
"als jij......dan vermoord ik de kinderen en hang ik mezelf op"

twitter:KempesHVNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:34:40Politie heeft al veel tips binnen nav oproep over shirt en short. Ze komen eind vd middag met update. #vermistebroertjes #hvnl reageer retweet

quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelukkig trekt FOK! het niveau omhoog.

Ok ik zie het, dat stond in het stuk niet vermeld en is later toegevoegdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die tweet is gewoon een aanvulling op de opsomming die gegeven werd, omdat het tweede deel van die tweet daar niet in staat. En ik vind dat tweede deel óók van belang.

Waar heb je dat gelezen?|quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:34 schreef rever het volgende:
Ik heb wel gelezen in de media dat de moeder wist dat vader ze zou meenemen voor een korte vakantie en dus op de hoogte was. Wat vreemd is als je een afspraak hebt. Ik weet dus niet of dit wel klopt.

Dat was dan dus precies als hij de kinderen had voor een vakantie, logisch dat je dan afzegt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:SaskiaWaterland twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:28:56@RobHag Ja, volgens het rapport Raad voor de Kinderbescherming zouden beide ouders 7 mei rapport komen bespreken. Eind april opgestuurd. reageer retweet

Wellicht bang dat hij juist dan doorslaat (als dingen bekend worden en instanties zich ermee gaan bemoeien)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad.
Wat ik dan weer niet snap is dat de moeder om die reden niet wil dat Bureau Jeugdzorg contact opneemt met de vader. Dat zou je dan toch juist willen neem ik aan?

Ik vind het raar, als je ex dreigt met een familiedrama doe je daar toch iets mee. Maar daar deed ze juist niks mee? Raar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Dat staat er al helemaal niet ...quote:

Okay, het staat wel duidelijk en letterlijk in het stuk van het NRC, maar als een journalist er vervolgens op Twitter over bericht en je kunt het door de korte berichten ineens niet meer goed volgen dan heeft er ineens iets anders in het rapport gestaan? Omdat het op Twitter staat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet, bang voor de media?

update, mooi !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:KempesHVNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:34:40Politie heeft al veel tips binnen nav oproep over shirt en short. Ze komen eind vd middag met update. #vermistebroertjes #hvnl reageer retweet

Ze kan het ook vertellen om de vader zwart te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het raar, als je ex dreigt met een familiedrama doe je daar toch iets mee. Maar daar deed ze juist niks mee? Raar.

Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad.
Wat ik dan weer niet snap is dat de moeder om die reden niet wil dat Bureau Jeugdzorg contact opneemt met de vader. Dat zou je dan toch juist willen neem ik aan?

dat zou een logische verklaring zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht bang dat hij juist dan doorslaat (als dingen bekend worden en instanties zich ermee gaan bemoeien)

bron?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:34 schreef rever het volgende:
Ik heb wel gelezen in de media dat de moeder wist dat vader ze zou meenemen voor een korte vakantie en dus op de hoogte was. Wat vreemd is als je een afspraak hebt. Ik weet dus niet of dit wel klopt.

volgens mij deed ze daar juist wel wat mee, ze had niet voor niks al die instanties om zich heenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het raar, als je ex dreigt met een familiedrama doe je daar toch iets mee. Maar daar deed ze juist niks mee? Raar.

Nee, de afspraak op 25 april is afgezegd en verzet naar 7 mei.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Dat was dan dus precies als hij de kinderen had voor een vakantie, logisch dat je dan afzegt.

Zal dat niet gewoon in het rapport gestaan hebben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het trouwens onprofessioneel dat een huisarts uitspraken doet naar de media toe.

Dat komt uit het rapport voor de kinderbescherming.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het trouwens onprofessioneel dat een huisarts uitspraken doet naar de media toe.

Nogmaals:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij deed ze daar juist wel wat mee, ze had niet voor niks al die instanties om zich heen
quote:* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"

ja, raar verhaal is dat hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ze deed er wél iets mee, anders hadden we het niet geweten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]

ow okquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt uit het rapport voor de kinderbescherming.

Ja, en hij zou niet doorslaan met de politie op zijn stoep?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze deed er wél iets mee, anders hadden we het niet geweten.
Ze vertelde het de politie die Bureau Jeugdzorg inschakelde. Moeder wilde alleen niet dat Bureau Jeugdzorg daar met vader over zou praten. Wellicht omdat ze bang was dat hij juist dan zou doorslaan.

Klopt wat je zegt: NRC blz.4quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de afspraak op 25 april is afgezegd en verzet naar 7 mei.
Maar waar las ik dat nou net?

Ik zou het doen. Je zou zomaar een psychopaat kunnen zijnquote:Ik ben ook temperamentvol, moet ik nu in therapie?

Hey, ik weet het ook niet he? Ik probeer alleen een verklaring te vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en hij zou niet doorslaan met de politie op zijn stoep?

ik lees hieruit dat de vader (volgens de moeder) dreigde met een familiedrama als BJZ erbij betrokken zou worden (wellicht had hij niet zoveel moeite met bemoeienis met de politie maar wel met BJZ)quote:

Misschien dat de politie daarom denkt dat het een vooropgezet plan is?quote:

Soms valt er niet meer met elkaar te praten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik het goed begrijp wilde moeder nadat zoon zei te zijn geslagen aangifte doen.
In de eerste instantie ga je toch met elkaar praten ipv het zo op de spits te drijven?
Maar goed, er waren ook al rechtzaken over inboedel en weet ik veel wat.
Het klinkt allemaal alsof het beiden niet zo'n fijne mensen zijn in ieder geval.

Precies. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en hij zou niet doorslaan met de politie op zijn stoep?

Maar mijn kinderen leven gewoon nog hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Je zou zomaar een psychopaat kunnen zijn

Waarom heb je dan in godsnaam co-ouderschap met elkaar??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Soms valt er niet meer met elkaar te praten.

Jawel. Bijna op het eind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Dee69 het volgende:
Maar verzet naar 7 mei kan ik daar niet lezen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |