Tough life matequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gelaten. Zo de levende hel van het zaterdagmiddag boodschappen doen in.
het was geen zure vis he.. nee het was wat anders bij die vrouw hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Misselijk en moe, kei zware training gehad, armen trillen nog steeds.
En laat ik nou net vandaag 5 min te laat zijn waardoor ik met een vrouw moest trainen die naar zure vis stonk![]()
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, ik heb net toegezegd een barbecue te organiseren morgen. Me & my big mouth...
Nooit meer doen, op je handen gaan zitten, laat een ander met het voorstel komen in het vervolg!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb toegezegd voor een groep van twaalf man te koken... whyyyyy?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Super, lekker de hele dag in bed liggen.
Ik doe met je mee. Net toastjes, pizza en bier gekocht, gordijnen dicht pyjama aan en op de bank songfestival kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
Brak maar zo even douchen en doorbijten en even wat lekkere dingen halen voor bij het songfestival vanavond . Ja lekker burgerlijk maar wel leuk.
Dus wel in de prak gereden. Damn, jammer. Je leeft nog, though.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
Geschrokken, op een haar na m'n auto niet in de prak gereden. Overal spierpijn nu.
Omdat koken leuk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ritsel een paar van je gasten anders als kookhulp, scheelt zoveel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |