abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:47:41 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_126699420
Dat is toch ook wat het PVV-paupervolk wil? Lekker met de eigen soort bij elkaar, geen gedoe met andere culturen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_126704295
jammer dat zo weinig mensen het afkeuren, dit is namelijk weer een vervolgstap in de verturking van de samenleving. We zullen toch echt eens een keer aan de rem moeten trekken, voordat het te laat is
pi_126704547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef BlueRoom het volgende:
jammer dat zo weinig mensen het afkeuren, dit is namelijk weer een vervolgstap in de verturking van de samenleving. We zullen toch echt eens een keer aan de rem moeten trekken, voordat het te laat is
LAAT DE VERTURKING OPHOUDEN, STEM PVV!
pi_126704982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

LAAT DE VERTURKING OPHOUDEN, STEM PVV!
Turkofoob!
pi_126707790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef BlueRoom het volgende:
Doe niet zo dom xenofobisch.
Het gaat hier om bejaardenzorg. Het idee is dat bejaarden een beste ouwe dag hebben in een eigen omgeving met mensen die hun taal en eigenheidjes direct begrijpen.
En voor zorg gelden andere normen. Het denken over integratie en gettovorming in gewone woonbuurten ken je niet overplanten naar bejaardentehuizen/wooncomplexen
  zondag 19 mei 2013 @ 00:25:09 #81
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126708330
Zolang het maar voor cash en nieuwe baantjes regelt, waarom niet? ^O^ Goed initiatief. Een soort Chinatown voor oudjes, maar dan in het Turks.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_126709349
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef Ringo het volgende:
Dat is toch ook wat het PVV-paupervolk wil? Lekker met de eigen soort bij elkaar, geen gedoe met andere culturen?
Als jij hoogbejaard bent heb jij ook een broertje dood aan politiek correcte openmindedness; dan wil je ook eenvoud, rust, routine en vooral wat je al gewend bent hoor... Maar blijf maar vooral vissen :z .

Wat ik me dan weer afvraag is hoeveel uit welke (subsidie)pot ze hiertegenaan hebben gegooid...
pi_126710587
Allemaal toeterende rollators.
  zondag 19 mei 2013 @ 04:16:14 #84
365082 IPA35
Patriarch
pi_126713909
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Turkofoob!
Vind je het gek?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_126713928
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Vind je het gek?
Nee maar dat zegt weinig, mijn maatstaf ligt wat dat betreft op een onconventioneel niveau.
  zondag 19 mei 2013 @ 04:26:47 #86
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126713938
Begin van Turkse overname van Nederland. Hoezo bepalen zij dat daar geen Nederlandse ouderen mogen wonen?
  zondag 19 mei 2013 @ 04:30:14 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126713940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:05 schreef Good_Luck het volgende:
Dit is een goed idee. Ik wil er wel op hameren dat soortgelijke enclaves voor blanke Nederlanders uiteraard verboden blijven.
Voor blanke ouderen kan het ook prettig zijn om zonder enge buitenlanders te zitten.
pi_126713948
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Voor blanke ouderen kan het ook prettig zijn om zonder enge buitenlanders te zitten.
Ik woon in een land zonder moslims (of dan alleen stil en op afgelegen plaatsen), weet je hoe lekker dat is?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_126714455
Afrikaanderwijk zit al vol met turken. Ze hoeven geen eigen wijk :') :{w Aanpassen heet het!
pi_126714472
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:26 schreef Mishu het volgende:
Begin van Turkse overname van Nederland. Hoezo bepalen zij dat daar geen Nederlandse ouderen mogen wonen?
Hoe kom je erbij dat er geen Nederlandse ouderen mogen wonen?
pi_126714475
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik woon in een land zonder moslims (of dan alleen stil en op afgelegen plaatsen), weet je hoe lekker dat is?
:')

Je gedraagt je weer eens vrij achterlijk.
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 09:22:16 #92
138438 crew  Pizzakoppo
pi_126714495
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schaal 1 op 10...?
pi_126714531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Starm het volgende:
En als we een aparte wijk voor blanken maken is het opeens discriminatie en racisme :')
Moet je voor de gein eens over een Jodenwijk beginnen.

Ik ben voor integratie eb tegen ghettovorming. Dat ze een leuk buurtje bouwen is natuurlijk tof, maar laat het dan bedoeld zijn voor Nederlanders in de breedste zin van het woord..
pi_126714563
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:19 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

:')

Je gedraagt je weer eens vrij achterlijk.
Hoezo? Ik vind dat oprecht prettig. Ik ben hier niet gaan wonen om geen moslims meer te hebben om me heen, maar het is wel opluchtend. Dat ligt lang niet alleen aan de moslims, ook aan de ophef die er in de politiek wordt gemaakt (en ondertussen de echte problemen zoals in de TT laten liggen), maar het feit op zich is fijn.

In het noorden en op San Andres zitten Libanezen (waar ook Shakira van afstamt), verder heb je er weinig. De bouw van de eerste moskee in Bogotá gaat net zo traag als de Noord-Zuidlijn (terwijl appartementencomplexen in een paar weken uit de grond gestampt worden, dus het zal wel niet zo populair zijn.

Eind van het jaar es kijken in een dorpje in de enige woestijn hier. schijnen veel (afstammelingen van) Marokkanen te wonen. Een leuk Colombiaans-Marokkaans halfbloedje lijkt me wel wat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_126714572
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Schaal 1 op 10...?
9.5

8.0 voor het gemis aan moslims, 1.5 extra voor de fruitsapjes, de vrouwen, het uitgaan en de natuur.

pi_126714590
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind dat oprecht prettig. Ik ben hier niet gaan wonen om geen moslims meer te hebben om me heen, maar het is wel opluchtend. Dat ligt lang niet alleen aan de moslims, ook aan de ophef die er in de politiek wordt gemaakt (en ondertussen de echte problemen zoals in de TT laten liggen), maar het feit op zich is fijn.

In het noorden en op San Andres zitten Libanezen (waar ook Shakira van afstamt), verder heb je er weinig. De bouw van de eerste moskee in Bogotá gaat net zo traag als de Noord-Zuidlijn (terwijl appartementencomplexen in een paar weken uit de grond gestampt worden, dus het zal wel niet zo populair zijn.

Eind van het jaar es kijken in een dorpje in de enige woestijn hier. schijnen veel (afstammelingen van) Marokkanen te wonen. Een leuk Colombiaans-Marokkaans halfbloedje lijkt me wel wat.
Je hebt in de NL-media weer eens wat onzin-berichten gelezen over moslims. Je ziet een stroom van intolerante reacties (waar je zelf aan meedoet) en vervolgens ga je even prat lopen doen dat er geen moslims bij jou wonen.

Ik noem dat triest meeloopgedrag.

Zuid-Amerika kent genoeg enorme gewelds en drugsproblematiek. Juist een heel goed voorbeeld van dat er geen moslims nodig zijn voor problemen.
pi_126714598
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

9.5

8.0 voor het gemis aan moslims, 1.5 extra voor de fruitsapjes, de vrouwen, het uitgaan en de natuur.
10 voor de cocaïne en 11 voor het feit dat de vrouwtjes alleen in je zijn geïnteresseerd omdat je een westerling bent.
pi_126714604
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je hebt in de NL-media weer eens wat onzin-berichten gelezen over moslims. Je ziet een stroom van intolerante reacties (waar je zelf aan meedoet) en vervolgens ga je even prat lopen doen dat er geen moslims bij jou wonen.

Ik noem dat triest meeloopgedrag.

Zuid-Amerika kent genoeg enorme gewelds en drugsproblematiek. Juist een heel goed voorbeeld van dat er geen moslims nodig zijn voor problemen.
Nee, geen onzin, ik volg het allemaal erg aardig. Intolerantie tegen geflipte sharia-idioten lijkt me een mensenrecht, eerlijkgezegd.

En dat laatste klopt. Ik heb dan ook geen problemen met moslims en vroeger ook eigenlijk niet gehad.

Ik doe slechts een simpele constatering. Geen zinloos geweld, geen gassies die een meisje een gebroken bierfles in haar voorhoofd (WTF, kijken jullie daar niet meer van op??) planten OM NIETS!

pi_126714610
Sjah ik weer het niet. Aan de ene kant zeg ik 'fijn dat ze wat special voor oudjes doen' en aan de andere kant denk ik: 'waarom doen deze oudjes niet wat alle oude Turken doen (en altijd van dromen) : terug naar Turkije gaan... ' Want dit, hoe je het ook bekijkt en wat je ook zegt is gewoon niet gunstig voor integratie. Zeker aangezien zelfs sommige groepen jongeren daar nog altijd moeite mee blijken te hebben en die toch altijd naar papa en opa kijken voor advies.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:37:17 #100
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_126714614
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat laatste klopt. Ik heb dan ook geen problemen met moslims en vroeger ook eigenlijk niet gehad.

Waarom vind je het dan zo geweldig dat er geen moslims bij jou wonen?

Zodat je respect en kudows krijgt van de intolerante users hier?

Vrij triest. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')