10 is niet waar want daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
10 voor de cocaïne en 11 voor het feit dat de vrouwtjes alleen in je zijn geïnteresseerd omdat je een westerling bent.
Noorwegen?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9.5
8.0 voor het gemis aan moslims, 1.5 extra voor de fruitsapjes, de vrouwen, het uitgaan en de natuur.
Misschien moet je dan niet zo prat lopen op het feit dat er geen moslims wonen en dat dat je leven zo geweldig maakt om hier wat respect te krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10 is niet waar want daar doe ik niet aan.
Man, het is superrelaxed. Niks opdringerig, stalkerig, paspoortzoekend, etc. gewoon oprecht geinteresseerde dames in een relatie met een half-latino mono.
Je beeld is echt verkeerd, het is gewoon een ongelooflijk aardig en vriendelijk volk. Kom gewoon es kijken, kan je meepraten over het moois hier. Ik betaal ons avondje uit in de Zona Rosa.
Ben ik op zoek naar kudo's? welnee, daar heb ik helemaal de stijl niet naar en ben ik veel te individualistisch voor.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo geweldig dat er geen moslims bij jou wonen?
Zodat je respect en kudows krijgt van de intolerante users hier?
Vrij triest.
Respect te krijgen? Man, in tegenstelling tot Nederlanders in Nederland ben ik helemaal niet zoveel met anderen bezig. Het lijkt me ook veel gezonder om met jezelf bezig te zijn, dingen die je kan veranderen en verbeteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zo prat lopen op het feit dat er geen moslims wonen en dat dat je leven zo geweldig maakt om hier wat respect te krijgen.
Nou nou, toe maar, D_G. Word je nu echt boos op iemand op 8000 km afstand en maak je mij wiens opa de enige (ondergedoken) overlevende van de familie was nu serieus uit voor "NSB-gedrag"? Werkelijk, wat is er aan de hand, D_G?quote:Dat is kruiperig NSB-gedrag en daar hou ik niet van. Blijf gewoon bij je eigen mening.
Dat kan zijn maar ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 19 mei 2013 04:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor blanke ouderen kan het ook prettig zijn om zonder enge buitenlanders te zitten.
Soms moet je er even hard ingaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect te krijgen? Man, in tegenstelling tot Nederlanders in Nederland ben ik helemaal niet zoveel met anderen bezig. Het lijkt me ook veel gezonder om met jezelf bezig te zijn, dingen die je kan veranderen en verbeteren.
Maar in Nederland is De Ander de belangrijkste.
[..]
Nou nou, toe maar, D_G. Word je nu echt boos op iemand op 8000 km afstand en maak je mij wiens opa de enige (ondergedoken) overlevende van de familie was nu serieus uit voor "NSB-gedrag"? Werkelijk, wat is er aan de hand, D_G?
Blijf dan weg uit Nederland. Dan is er minder afzakkingquote:Op zondag 19 mei 2013 09:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie met lede ogen aan hoe Europa in het algemeen en Nederland in het bijzonder afzakt.
Welnee, die val komt niet door de multikul, dat gaat economisch, met dank aan die geweldige EU. Het neemt echter de bestaande en nog komende schrijnende gevallen van segregatie, sharia, crimineel gedrag etc. niet weg. Kijk voor "interessante" voorbeelden niet ver over de landsgrenzen, rond Noord-Parijs...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:42 schreef Ringo het volgende:
Als je de culturele ondergang van Europa (en van Nederland in het bijzonder) gestalte ziet krijgen in de bouw van een tehuis voor Turkse bejaarden, dan ben je wel héél lang van huis geweest, El_Matador.
Maar het blijft een knus deuntje, op die ouwe viool van je, zo ver van het betreurde vaderland.
Krijg maar eens een vergunning om je te vestigen als buitenstaander in Volendam, daar moet je ook een band mee hebben om die te krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Twiitch het volgende:
Komt er ook een wijk voor alleen maar blanke Nederlanders? Of mag dat dan weer niet?
Ze gaan nergens heen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:04 schreef ocho het volgende:
Die oudere Turken kunnen beter naar Turkije terug gaan, lekker in het zonnetje. Kunnen ze de hele dag door naar het galmen van de moskee luisteren, lijkt me echt beter. En gaan ze dood, fijn begraven worden in hun zo geliefde Turkije.
Het gratis geld dat ze hier krijgen maakt een hoop goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:08 schreef ocho het volgende:
Nee voor mij hoeven ze niet weg Maar waarom zou je hier blijven . Turkije is toch zo geweldig. En leer er maar mee leven, slaat nergens op. Valt me op dat ze altijd zo afgeven op Nederland, en ze lopen zich de hele dag op te vreten, lijkt me geen prettig leven.
Hoe weet je dat ze zich er aan ergeren? Ken je ze?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef ocho het volgende:
Nee begrijp echt niet dat die oudjes niet teruggaan. Lijkt me geen fijne oude dag als moslim zijnde in de westerse wereld, waar ze zich zo aan ergeren.
Dan ga je toch niet. Nobody cares.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:14 schreef ocho het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om in een moslim land te wonen, lijkt me verschrikkelijk, zelfs niet eens meer voor vakantie.
Ik ken mijn opa beter dan jij. En hij verafschuwt de westerse wereld totaal niet. Verre van.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef ocho het volgende:
Ja natuurlijk ken ik ze. En iedereen weet nu toch wel dat ze de westerse wereld verafschuwen.
Ja erg vreemd als je kinderen en kleinkinderen hier wonen en werken. Het zijn net mensen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:16 schreef ocho het volgende:
Nee maar vreemd toch dat ze zo graag in de westerse wereld willen wonen.
Nee hoor, ik verafschuw het westen niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef ocho het volgende:
Ja die verafschuwen ook het westen, dus blijft vreemd.
Mensen die dat doen zijn inderdaad hypocriet. Maar zijn niet de meesten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef ocho het volgende:
Nou de meeste toch wel, kotsen op het westen, maar wel er willen wonen, vreemd hoor.
Wat maakt het uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef Mathemaat het volgende:
Het enige ding wat me tegenzit, is de Perzische-Arabische architectuur van de wijk. De Turkse architectuur is meer Grieks.
Ik vind blokgebouwen lelijk en Nederland heeft voornamelijk blauwlicht (korte zomers), dus die blauwe pleinen gaan er niet uitzien.quote:
Die ga ik aanvallen weet je nog?quote:
In een bejaardentehuis ja ?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat hier op den duur jongeren intrekken en de zaak weer verpauperd.
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Willen ze Turks horen, dan gaan ze maar, met een flink uitgeklede AOW naar Turkije.
Dus die mensen hebben hier decennia gewoond en gewerkt, maar moeten als ze op leeftijd zijn maar weg? Ik begrijp de logica daarachter niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Willen ze Turks horen, dan gaan ze maar, met een flink uitgeklede AOW naar Turkije.
Zo jij durft met te zeggen "toen jouw opa en oma te lui waren om te werken" zou je zo een ram voor je kop willen verkopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef omerr01 het volgende:
[..]
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.
Zoveel domheid in je post.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef omerr01 het volgende:
[..]
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.
Inderdaad. Om bij de familie te zijn. Meestal is het half jaar hier, half jaar daar.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Veel van die oudjes gaan vast maar een deel van het jaar in NL doorbrengen.
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef ocho het volgende:
Nou de meeste toch wel, kotsen op het westen, maar wel er willen wonen, vreemd hoor.
Niet zo agressief.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef ocho het volgende:
[..]
Zo jij durft met te zeggen "toen jouw opa en oma te lui waren om te werken" zou je zo een ram voor je kop willen verkopen.
Turkse bejaarden die ik ken zijn juist wel dol op Nederland en de Nederlanders, bij de jongeren is dat minder het geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.
Sorry hoor moslims laten toch duidelijk merken op alle mogelijke manieren dat ze het westen haten, dus niet de boel omdraaien a.u.b.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |