Het is gewoon een idee van een projectontwikkelaar. En er is geen enkele grond om de vergunning niet te verstrekken natuurlijk. Het is immers niet zo dat niet-Turken niet welkom zouden zijn o.i.d.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft, lijkt mij, de vergunning afgegeven voor dit project. (En waarnaast ongetwijfeld subsidie verleent aan deze of gene organisaties)
Bejaardenzorg is een taak van de overheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft, lijkt mij, de vergunning afgegeven voor dit project. (En waarnaast ongetwijfeld subsidie verleend aan deze of gene organisaties)
In weze is dit het bestaansrecht van minderheden niet erkennen.quote:
Ik maar denken dat zorg een taak was van mensen. Helaas is de overheid dat concept al een poosje kwijt. Daar is men drukker bezig met het volgen van de juiste procedures en een star soort correctheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bejaardenzorg is een taak van de overheid.
En nogal onzin om bejaarde mensen te dwingen tot integratie.
Overheid: Foei..... jij mag niet zelf kiezen met wie jij je laatste jaren doorbrengt.
Dat wil jij toch ook... dat de overheid het zorgconcept voor bejaarden verliest ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zorg een taak was van mensen. Helaas is de overheid dat concept al een poosje kwijt. Daar is men drukker bezig met het volgen van de juiste procedures en een star soort correctheid.
Fris mijn geheugen op ik heb me nergens horen klagen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wil jij toch ook... dat de overheid het zorgconcept voor bejaarden verliest ?
Wat klaag je dan ?
Noemen ze dat tegenwoordig geen Euro?quote:
ohh.... nu al in denial ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen op ik heb me nergens horen klagen...
Dat noem ik geen geheugen opfrissen.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat noem ik geen geheugen opfrissen.
Dat klopt, dat is ook racisme. Een wijk voor blanken/zwarten/paarsen/blauwen/gelen is racisme, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Starm het volgende:
En als we een aparte wijk voor blanken maken is het opeens discriminatie en racisme
LAAT DE VERTURKING OPHOUDEN, STEM PVV!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef BlueRoom het volgende:
jammer dat zo weinig mensen het afkeuren, dit is namelijk weer een vervolgstap in de verturking van de samenleving. We zullen toch echt eens een keer aan de rem moeten trekken, voordat het te laat is
Doe niet zo dom xenofobisch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef BlueRoom het volgende:
jammer dat zo weinig mensen het afkeuren, dit is namelijk weer een vervolgstap in de verturking van de samenleving. We zullen toch echt eens een keer aan de rem moeten trekken, voordat het te laat is
Als jij hoogbejaard bent heb jij ook een broertje dood aan politiek correcte openmindedness; dan wil je ook eenvoud, rust, routine en vooral wat je al gewend bent hoor... Maar blijf maar vooral vissenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef Ringo het volgende:
Dat is toch ook wat het PVV-paupervolk wil? Lekker met de eigen soort bij elkaar, geen gedoe met andere culturen?
Vind je het gek?quote:
Voor blanke ouderen kan het ook prettig zijn om zonder enge buitenlanders te zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:05 schreef Good_Luck het volgende:
Dit is een goed idee. Ik wil er wel op hameren dat soortgelijke enclaves voor blanke Nederlanders uiteraard verboden blijven.
Ik woon in een land zonder moslims (of dan alleen stil en op afgelegen plaatsen), weet je hoe lekker dat is?quote:Op zondag 19 mei 2013 04:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor blanke ouderen kan het ook prettig zijn om zonder enge buitenlanders te zitten.
Hoe kom je erbij dat er geen Nederlandse ouderen mogen wonen?quote:Op zondag 19 mei 2013 04:26 schreef Mishu het volgende:
Begin van Turkse overname van Nederland. Hoezo bepalen zij dat daar geen Nederlandse ouderen mogen wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |