En in de afgelopen aflevering was ze dan voor het eerst te zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef Max23 het volgende:
Ik las op internet dat Emily Wickersham waarschijnlijk de rol gaat spelen van Ziva's vervanger.
Shhhht, die gaan we zo kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Ze moet wel zo maf blijvenmet op tafel gaan zitten, voedselassociatieherinneringen enzo
NCIS LA had een tof einde trouwens
Ik zeg verder niksquote:Op donderdag 21 november 2013 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Shhhht, die gaan we zo kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Komen we vast nog wel eens te weten, anders hadden ze dit al nooit zo gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef bietelboer het volgende:
Ben ondertussen ook wel heel benieuwd wie dan ex-wife nr 2 is
Ben wel benieuwd wat ze daar van gaan maken. Dit keer komt de spin-off van het team achter NCIS zelf ipv dat achter LA. Onder andere Mark Harmon (Gibbs) zelf gaat mee produceren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:23 schreef Dingest het volgende:
Kennelijk komt er weer/nog een spin-off; NCIS: New Orleans (van uitgaande dat het wel een season order krijgt in tegenstelling tot NCIS: Red vorig jaar). Scott Bakula (Quantum Leap, Star Trek: Enterprise) zou gecast zijn als de leading man, met Zoe McLellan (JAG, maar niet dezelfde rol die ze daarin speelde) en C. C. H. Pounder (The Shield, Avatar, Warehouse 13) in andere rollen.
Huuuuuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:07 schreef Etcetera het volgende:
Ralph Waite, de acteur die de vader van Gibbs speelde, is overledenhttp://www.volkskrant.nl/(...)e-85-overleden.dhtml
volgens imdb welquote:
Ha! Dat gokte ik ook al toen bij de vorige aflevering. Of nou ja, gokte, het lag er wel heel dik bovenopquote:
Daar doen ze wel een poging toe voor aankomend seizoen. Maar of CBS het ook ziet zitten is nog afwachten. NCIS Red is ondanks backdoor episodes in NCIS LA ook nooit gemaakt.quote:
Je ziet nu wel gelijk meer de gelijkenis met de andere groep uit washington + met een stad als NO als achtergrond is er wel gelijk meer sfeer/ omgeving, iets waar ze ook duidelijk op hadden ingezet in deze afleveringen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar doen ze wel een poging toe voor aankomend seizoen. Maar of CBS het ook ziet zitten is nog afwachten. NCIS Red is ondanks backdoor episodes in NCIS LA ook nooit gemaakt.
Harmon is de producer dus dat zal wel goed komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:34 schreef Dingest het volgende:
Ik had een paar posts (wel 2 maanden) geleden al wat opgemerkt over NCIS New Orleans![]()
Als dat meer in het straatje ligt van NCIS kan dat nog wel enige kwaliteit opleveren. NCIS LA is vermakelijk, maar de plots en hoe die geschreven zijn gaan soms echt nergens over
Naast Harmon gaat ook showrunner Gary Glasberg mee helpen als executive producer. Het feit dat dit uit de stal van de originele NCIS komt, en de opzet van het team in de backdoor afleveringen, lijkt het een traditionele opzet van wekelijkse moord oplossen te krijgen. Dit ten opzichte van het veel meer actie gedreven NCIS LA.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Dingest het volgende:
Mja, ik weet niet wat Harmon's invloed is op het hele productieproces. Vaak worden de leading actors na een aantal seizoenen producer als de show succesvol wordt, zodat ze zelf input e.d. kunnen leveren en een beetje koers kunnen bepalen. Gewoon beschermen van hun baanMaar over het algemeen is dat niet full-time intensief producent want ze zijn in principe vooral acteur/leading man, dus dat wil niet alles zeggen over hun bekwaamheid
Het New Orleans idee kwam ook van beide mannen af. Glasberg bedacht het in eerste instantie als afleveringsidee voor NCIS zelf. Harmon zag er zoveel potentie in dat ze het als spin-off zijn gaan ontwikkelen. Ze lijken beide dus wel gemotiveerd om er iets moois van te gaan maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef Dingest het volgende:
Ah kijk, dat de showrunner ook meekomt zal inderdaad wel een goede invloed zijnHet staat mij bij dat er sowieso al was gezegd dat de opzet kleiner en meer gericht op het team zal zijn, ipv de kant actiegerichte kant van NCIS LA op. Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef Kirov het volgende:
8 september gaat New Orleans overigens van start.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |