abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136698094
Aaaaww ;(
Wist trouwens niet dat hij al 85 was. Dacht dat hij een jaartje of 75 was met een wat oude kop :P
In Blue Bloods is de `vader` van Tom Selleck maar 6 jaar ouder dan Tom (1945 vs 1939), dacht dat dit ook zoiets was :D

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 21:54:19 (plaatje gaf een kruis) ]
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:47:03 #77
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_138480939
Komt er nu een NCIS: New Orleans?
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 20:02:10 #79
187254 Giertje
lets all make believe
pi_138481165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef dfnk het volgende:
volgens imdb wel
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_138481580
quote:
Ha! Dat gokte ik ook al toen bij de vorige aflevering. Of nou ja, gokte, het lag er wel heel dik bovenop :o
Ja doei.
  donderdag 3 april 2014 @ 22:18:00 #81
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138487699
quote:
Daar doen ze wel een poging toe voor aankomend seizoen. Maar of CBS het ook ziet zitten is nog afwachten. NCIS Red is ondanks backdoor episodes in NCIS LA ook nooit gemaakt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138495652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar doen ze wel een poging toe voor aankomend seizoen. Maar of CBS het ook ziet zitten is nog afwachten. NCIS Red is ondanks backdoor episodes in NCIS LA ook nooit gemaakt.
Je ziet nu wel gelijk meer de gelijkenis met de andere groep uit washington + met een stad als NO als achtergrond is er wel gelijk meer sfeer/ omgeving, iets waar ze ook duidelijk op hadden ingezet in deze afleveringen.
pi_138496831
Ik had een paar posts (wel 2 maanden) geleden al wat opgemerkt over NCIS New Orleans :+

Als dat meer in het straatje ligt van NCIS kan dat nog wel enige kwaliteit opleveren. NCIS LA is vermakelijk, maar de plots en hoe die geschreven zijn gaan soms echt nergens over _O-
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 10:10:54 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_138497631
Ik vind NCIS LA momenteel interessanter dan NCIS eigenlijk :@
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_138498328
Met NCIS zelf ben ik nog niet helemaal bij, LA wel.

En ik kijk LA ook met veel plezier, maar wel meer met een jaren-'80-actieserie gevoel van 'tsja, oké, tv' :P De personages (en eigenlijk vooral Kensi-Deeks, het eigenlijk 'leading duo' van G-Sam vind ik over de linie minder sterk of boeiend) zijn het kijken meer waard dan de plots, want die gaan helemaal nergens meer over. Iedere week 'secret navy intel/technology', 'national security', terroristen en/of mollen en de steevaste dooddoener 'these where pros' (maar alleen omdat zij het zeggen na 5 seconden aan losse observatie :P) getuigd niet van heel veel fantasie bij de schrijvers :+ En er valt ook wat te zeggen over de bizar hoge bodycount die het team per aflevering lijkt op te rakelen. Plus; generieke, wat oudere sedan of suv/busje staat garant voor een naderende actiescene - helemaal als één van de cast om onverklaarbare redenen er ineens in rijdt...

Nou zijn er nog meer series die zich daar aan schuldig maak(t)en, zoals Hawai Five-0, Nikita of CSI Miami. Vind ik niet erg want het is heel vermakelijk, maar ten opzichte van NCIS zelf zit het conceptueel wel een paar treden lager. Het nadeel van dit soort actiegerichte series (met elke week een nieuw plot) is dat het na een jaar of 2 heel lastig wordt voor de schrijvers om de premisse vers te houden. Ik denk niet dat LA het zo goed had gedaan als het geen NCIS-show was en/of direct na NCIS zelf werd uitgezonden :P
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:22:26 #86
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_138513884
ncis mwah
ncis la yay

:) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:26:54 #87
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139955864
Mooie tribute aan papa Gibbs ^O^

NCIS New Orleans is officieël opgepakt voor aankomend seizoen. Nog meer NCIS *O*
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_139956358
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:34 schreef Dingest het volgende:
Ik had een paar posts (wel 2 maanden) geleden al wat opgemerkt over NCIS New Orleans :+

Als dat meer in het straatje ligt van NCIS kan dat nog wel enige kwaliteit opleveren. NCIS LA is vermakelijk, maar de plots en hoe die geschreven zijn gaan soms echt nergens over _O-
Harmon is de producer dus dat zal wel goed komen.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_139960102
Mja, ik weet niet wat Harmon's invloed is op het hele productieproces. Vaak worden de leading actors na een aantal seizoenen producer als de show succesvol wordt, zodat ze zelf input e.d. kunnen leveren en een beetje koers kunnen bepalen. Gewoon beschermen van hun baan :P Maar over het algemeen is dat niet full-time intensief producent want ze zijn in principe vooral acteur/leading man, dus dat wil niet alles zeggen over hun bekwaamheid ;)
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:46:00 #90
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139962231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Dingest het volgende:
Mja, ik weet niet wat Harmon's invloed is op het hele productieproces. Vaak worden de leading actors na een aantal seizoenen producer als de show succesvol wordt, zodat ze zelf input e.d. kunnen leveren en een beetje koers kunnen bepalen. Gewoon beschermen van hun baan :P Maar over het algemeen is dat niet full-time intensief producent want ze zijn in principe vooral acteur/leading man, dus dat wil niet alles zeggen over hun bekwaamheid ;)
Naast Harmon gaat ook showrunner Gary Glasberg mee helpen als executive producer. Het feit dat dit uit de stal van de originele NCIS komt, en de opzet van het team in de backdoor afleveringen, lijkt het een traditionele opzet van wekelijkse moord oplossen te krijgen. Dit ten opzichte van het veel meer actie gedreven NCIS LA.
Neil Degrasse Tyson
pi_139963428
Ah kijk, dat de showrunner ook meekomt zal inderdaad wel een goede invloed zijn :Y Het staat mij bij dat er sowieso al was gezegd dat de opzet kleiner en meer gericht op het team zal zijn, ipv de kant actiegerichte kant van NCIS LA op. Ik ben benieuwd :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:17:32 #92
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139967862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef Dingest het volgende:
Ah kijk, dat de showrunner ook meekomt zal inderdaad wel een goede invloed zijn :Y Het staat mij bij dat er sowieso al was gezegd dat de opzet kleiner en meer gericht op het team zal zijn, ipv de kant actiegerichte kant van NCIS LA op. Ik ben benieuwd :)
Het New Orleans idee kwam ook van beide mannen af. Glasberg bedacht het in eerste instantie als afleveringsidee voor NCIS zelf. Harmon zag er zoveel potentie in dat ze het als spin-off zijn gaan ontwikkelen. Ze lijken beide dus wel gemotiveerd om er iets moois van te gaan maken.

Ik hoop overigens wel dat die New Orleans saus er iets minder dik op komt te liggen in de serie dan in de backdoor eps. Al die opmerkingen over het eten en de muziek e.d. zijn leuk om de sfeer in het begin neer te zetten maar als ze elke aflevering zo vol stoppen word het snel oud ben ik bang.
Neil Degrasse Tyson
pi_139980965
8 september gaat New Orleans overigens van start.
pi_139980994
pi_140962980
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef Kirov het volgende:
8 september gaat New Orleans overigens van start.
Ik ben benieuwd
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:00:27 #96
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_140970184
Ben benieuwd naar de zeker weten aanwezige Mardi gras aflevering :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_142073070
Ik vroeg mij altijd al af waarom er in de openingcredits een shot van de Golden Gate brug zit, terwijl de serie zich (doorgaans) afspeelt in Washington DC.

Kennelijk is het een knipoog naar en een shot uit The Presidio, een film uit 1988 waar Mark Harmon samen met Sean Connery de hoofdrollen in vertolkten. Vanavond eens gezien :) Film is imho een beetje wankel in wat het wil zijn en ook in de uitvoering, en heel erg jaren '80, maar het personage van Harmon is een beetje een soort proto-Gibbs. Was wel vermakelijk :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Dingest op 09-07-2014 01:52:43 (plaatje) ]
pi_151739348
"More than a little shoulder"

:P
pi_152360581
Verdomme, die afgelopen twee afleveringen waar de heftigste die ik in tijden gezien heb :{

Altijd spannend als het verhaal doorloopt.

Geroy Libbs ;(

In de seizoensfinale van volgende week gaat het verhaal dus weer verder

[ Bericht 10% gewijzigd door Max23 op 07-05-2015 10:47:06 ]
pi_152444818
Godsklere NCIS, das nie tof! :(
Dat was er eentje van het kaliber Kate... ;(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')