abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129056599
Zowel Burn Notice als H50 zijn heerlijk wegkijkende series. En goed aan te gluren ook. Hawaï en Miami zien er een stuk gezelliger uit dan menig andere US stad :Y
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_129184271
Jammer van Ziva.
pi_129478605
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
En dan meer overloop met NCIS LA!
Ik meende dat Mark Harmon niet zoveel op had met LA (wat ik vermakelijk vind, maar een stuk minder origineel dan NCIS zelf) en niet zat te wachten op crossovers, en Harmon heeft kennelijk redelijk wat invloed.

Jammer van Ziva/de Pablo, maar dat spelletje 'will they/won't they' met Tony duurde nogal lang. Te lang blijkbaar, als ze er iets mee hadden willen doen :P Opmerkelijk dat het vooral de vrouwen zijn die steeds uit de serie stappen; Kate/Alexander, Jenny/Holly en nu Ziva/de Pablo. En nog een boel terugkerende vrouwelijke personages die het niet maar na kunnen vertellen :D
pi_129479928
Terwijl ik zowel Kate als Ziva erg interessante personages vond, met hun persoonlijke verhalen, etc. Ik vind juist Ducky en McGee oersaai bijvoorbeeld.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:55:59 #30
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129488627
Zowel Sasha als Cote wilden zelf weg voor dat de schrijvers iets tussen hun karakters en Tony kon gebeuren. Dat kun je de schrijvers moeilijk aanrekenen lijkt me.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129489802
Mja, Cote heeft er 8 seizoenen ingezeten. Elk seizoen dat je blijft zinspelen op 'iets gebeuren' en er niets mee doet vergroot je het risico dat andere plannen bepalen wat er werkelijk gebeurd. Dus in zoverre is het wel de schuld van de schrijvers (en producenten) dat er te lang gewacht is als ze er verder ooit iets mee hadden willen doen ;) Want de set-up en insinuaties waren toch iets te sterk aanwezig om het als plagerijtje af te doen naar de kijker, ook al hadden ze soms zelf andere relaties. Ik bedoel, zelfs Mulder en Scully kwamen uiteindelijk samen :P

In NCIS LA doen ze dit geintje zelfs met twee (potentiële) koppels, en dat begint allemaal wel een beetje vervelend te worden en zichzelf te herhalen als ze het maar steeds van zich af blijven schuiven...
  maandag 29 juli 2013 @ 23:41:04 #32
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129490850
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Dingest het volgende:
Mja, Cote heeft er 8 seizoenen ingezeten. Elk seizoen dat je blijft zinspelen op 'iets gebeuren' en er niets mee doet vergroot je het risico dat andere plannen bepalen wat er werkelijk gebeurd. Dus in zoverre is het wel de schuld van de schrijvers (en producenten) dat er te lang gewacht is als ze er verder ooit iets mee hadden willen doen ;) Want de set-up en insinuaties waren toch iets te sterk aanwezig om het als plagerijtje af te doen naar de kijker, ook al hadden ze soms zelf andere relaties. Ik bedoel, zelfs Mulder en Scully kwamen uiteindelijk samen :P
Dat risico loop je in principe elke keer dat als een van de contracten afloopt. Dat iemand na zo lang in een serie te zitten ineens zo abrupt weggaat komt echter niet veel voor naar mijn idee. Meestal is het een besluit van de schrijvers/producenten of word het in overleg in de loop van een seizoen besproken en kunnen ze de verhaallijn er op aanpassen. Voor zover mij bekend is heeft Cote het besluit zelf genomen aan het einde van het seizoen.
Hoewel dat heen en weer mij ook wat lang begon te duren is dat een afweging die de schrijvers waarschijnlijk gemaakt hebben met het idee dat ze volgend seizoen alle karakters nog gewoon zouden hebben. Wie weet schrijven ze er nog een scene in om ze bij elkaar te brengen in de seizoensopener, voor ze haar einde schrijven :P

quote:
In NCIS LA doen ze dit geintje zelfs met twee (potentiële) koppels, en dat begint allemaal wel een beetje vervelend te worden en zichzelf te herhalen als ze het maar steeds van zich af blijven schuiven...
In de finale van LA leek daar bij een van de "koppels" wel iets meer vaart in te zitten dan bij Tony en Ziva. Bovendien is 2 (en een beetje) seizoenen Kensi/Deeks wel iets anders dan 8 seizoenen Tony/Ziva
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129491692
Dat is een beetje mijn punt, dat ze het net zolang hebben lopen rekken van seizoen tot seizoen totdat ze uiteindelijk er niet meer mee aan de bak hoefde. Een koppel verandert de dynamiek van de show en stiekem willen ze dat ook weer niet, want a) kost dat extra werk om allemaal uit te pluizen ipv de gevestigde lijn van de status quo houden en b) als dat niet goed valt kan het een show redelijk verpesten omdat de focus anders komt te liggen. En dat kan je prima een paar seizoenen rekken, zelfs met hoofdpersonages (zie bijv. Bones of Castle), maar niet 8. Er zijn shows die dan duidelijk zeggen 'ze willen wel, maar het kan/mag niet gebeuren in hun positie' en dan verwatert het wat. NCIS heeft dit nooit echt gedaan en bleef zinspelen op de mogelijkheid. Cote ging niet weg 'voordat de schrijvers er iets mee konden doen' want dat konden ze al bijna 8 jaar, Cote ging weg voordat de schrijvers/TPTB er imho vrij bewust iets besloten of durfden mee te doen. Dat kan ik ze best kwalijk nemen :P

Overigens kijk ik series meestal in blokken achter elkaar ipv keurig 1 aflevering per week, en dan valt zeker bij NCIS LA die herhaling van zetten heel erg op ;) Niet alleen Kensi-Deeks trouwens, maar hun hele formule die ze duidelijk wat minder serieus nemen :P NCIS is daarin variabeler en kan ik echt veel makkelijker meerdere afleveringen achter elkaar kijken, wat best een prestatie is voor een serie die al 10 jaar loopt :Y
pi_129603713
NCIS (8:00-9:00 PM, ET/PT)
SEASON FINALE: In response to the Department of Defense’s investigation of Gibbs, agents DiNozzo, McGee and Ziva David turned in their badges and took full responsibility for the team’s questionable actions. Also, the team uncovered that the murders of Ziva's father and NCIS Director Vance's wife were part of a CIA distraction from an unknown domestic threat. The final scene found Gibbs four months in the future, armed with a sniper rifle aimed at FBI Agent Tobias Fornell and the mysterious figure he was guarding.

NEW SEASON:
SPOILER: tipje van sluier voor nieuwe seizoen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.cbs.com/shows/fall-previews-2013/news/1001047/
Ja doei.
pi_129604748
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:57 schreef Dingest het volgende:
Dat is een beetje mijn punt, dat ze het net zolang hebben lopen rekken van seizoen tot seizoen totdat ze uiteindelijk er niet meer mee aan de bak hoefde. Een koppel verandert de dynamiek van de show en stiekem willen ze dat ook weer niet, want a) kost dat extra werk om allemaal uit te pluizen ipv de gevestigde lijn van de status quo houden en b) als dat niet goed valt kan het een show redelijk verpesten omdat de focus anders komt te liggen. En dat kan je prima een paar seizoenen rekken, zelfs met hoofdpersonages (zie bijv. Bones of Castle), maar niet 8. Er zijn shows die dan duidelijk zeggen 'ze willen wel, maar het kan/mag niet gebeuren in hun positie' en dan verwatert het wat. NCIS heeft dit nooit echt gedaan en bleef zinspelen op de mogelijkheid. Cote ging niet weg 'voordat de schrijvers er iets mee konden doen' want dat konden ze al bijna 8 jaar, Cote ging weg voordat de schrijvers/TPTB er imho vrij bewust iets besloten of durfden mee te doen. Dat kan ik ze best kwalijk nemen :P

Overigens kijk ik series meestal in blokken achter elkaar ipv keurig 1 aflevering per week, en dan valt zeker bij NCIS LA die herhaling van zetten heel erg op ;) Niet alleen Kensi-Deeks trouwens, maar hun hele formule die ze duidelijk wat minder serieus nemen :P NCIS is daarin variabeler en kan ik echt veel makkelijker meerdere afleveringen achter elkaar kijken, wat best een prestatie is voor een serie die al 10 jaar loopt :Y
Wel mee eens. Dat hele will they/won't they is leuk om naar te kijken, maar op een gegeven punt moet je toch een keer verder met dat verhaal. Laat ze bij elkaar komen, of laat de personages inderdaad zeggen dat het niet kan gezien hun baan/positie. Maar dan weet de kijker in ieder geval waar hij aan toe is. Bij NCIS hebben ze het wel heel lang gerekt....en ja, dan krijg je dit. Ik snap niet altijd waarom schrijvers zo bang zijn ( niet alleen bij NCIS ) om hoofdpersonages bij elkaar te brengen als ze een hele tijd een will they/won't they relatie hebben gehad. Ik kijk geen Castle, maar ik vind Bones echt niet slechter nu de hoofdpersonages bij elkaar zijn. Een extra dimensie is juist verfrissend. En het is niet zo dat als je ze bij elkaar brengt dat er geen drama meer kan zijn.
pi_129605624
Leuke foto ook:

Crossover, anyone? :D
Ja doei.
pi_129609327
Barrett Foa ziet er wel even een beetje anders uit in z'n vrije tijd :o
Er was ooit op een IMDB-forum iemand die een crossover van alle CBS shows voorstelde, dat dan de hele week doorliep en alle (toen nog) CSI's, NCIS en Criminal Minds met elkaar zou verbinden :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wel mee eens. Dat hele will they/won't they is leuk om naar te kijken, maar op een gegeven punt moet je toch een keer verder met dat verhaal. Laat ze bij elkaar komen, of laat de personages inderdaad zeggen dat het niet kan gezien hun baan/positie. Maar dan weet de kijker in ieder geval waar hij aan toe is. Bij NCIS hebben ze het wel heel lang gerekt....en ja, dan krijg je dit. Ik snap niet altijd waarom schrijvers zo bang zijn ( niet alleen bij NCIS ) om hoofdpersonages bij elkaar te brengen als ze een hele tijd een will they/won't they relatie hebben gehad. Ik kijk geen Castle, maar ik vind Bones echt niet slechter nu de hoofdpersonages bij elkaar zijn. Een extra dimensie is juist verfrissend. En het is niet zo dat als je ze bij elkaar brengt dat er geen drama meer kan zijn.
TV-producenten durven niet zo snel iets te veranderen aan een 'winning format', bang dat ze kijkcijfers verliezen. DiNozzo blijft ook al eeuwen op zijn plek zitten, ondanks dat hij eind seizoen 3 al zijn eigen team aangeboden kreeg :P Die had in werkelijkheid natuurlijk allang promotie gemaakt. Maar zeker toen het de best bekeken gescripte show werd zullen ze daar weinig aan durven hebben veranderen. Het kan inderdaad wel, als je maar een team schrijvers hebt dat weet hoe ze het goed aan moeten pakken :Y
pi_129609966
Ja, ik snap waarom ze het niet willen :) Maar ze zien niet in dat de kijkcijfers alleen maar gaan dalen als ze geen stap vooruit zetten :P
pi_129610943
Nou ja, het is de laatste 5 seizoenen één van de of de beste bekeken gescripte show op de Amerikaanse zenders - seizoen 10 zelfs all-round de best bekeken show. Ze kunnen niet echt meer een kant op dan weer naar beneden :P
pi_129611279
Dat is dan ook wel weer waar. Maar op internet heb ik genoeg verhalen gelezen over mensen die gestopt zijn omdat Tony/Ziva maar niet vooruit gaat. Kijkcijfers hadden dus nog hoger gekund.
pi_129612380
Shows veranderen natuurlijk altijd wel wat; oude kijkers haken af, nieuwe komen erbij :P Zal CBS verder een zorg zijn zolang ze nog op 1 staan :D
  Redactie Frontpage vrijdag 27 september 2013 @ 08:38:40 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_131610024
Gisteravond eindelijk de eerste afleveirng van het seizoen gekeken, heerlijk :9 goede humor ook weer ^O^
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_131610135
Maar nu weten we nog niet of hij Tobias neer gaat halen. :'(
Ja doei.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:06:53 #44
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_131769671
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Frontpage donderdag 3 oktober 2013 @ 11:05:36 #45
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_131804080
quote:
11s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:06 schreef DaMook het volgende:
SPOILER
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_131804102
Sneaky gedaan wel, die cliffhanger met Tobias _O- Slaat achteraf eigenlijk helemaal nergens op, die cliffhanger :') _O- maar wel tof gedaan.
Ja doei.
  Redactie Frontpage donderdag 3 oktober 2013 @ 11:10:09 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_131804203
Ja _O- _O-
With four other people
And aliens
pi_131818459
Dat was het enige grappige moment van de eerste 2 afleveringen. Het viel me echt zwaar tegen. Had me wel meer van het afscheid voorgesteld. Maar goed, tijd voor een nieuwe frisse wind door NCIS. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen zonder Ziva.
pi_131970381
Ik las op internet dat Emily Wickersham waarschijnlijk de rol gaat spelen van Ziva's vervanger.
pi_131972678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef Max23 het volgende:
Ik las op internet dat Emily Wickersham waarschijnlijk de rol gaat spelen van Ziva's vervanger.
Oei das best wel leuke eye candy ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')