PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Bestellen, als je het leuk vind om je sociale leven te vergooien en te falen in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.
dat wel ja, maar na mijn eerste game had ik daar geen last meer van. Ook amper gespeeld laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
LEKKKKKKERRRRRRR. LUCKYBEN JIJquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon (over)werken
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwens
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?
Altijd gedacht dat je full time werktequote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willen
Nee meestal iets van 30u p/w nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat je full time werkte
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:17 schreef Toefjes het volgende:
De stats van de spelers uit Fifa 12 in generations is verwijderdweg record van Kandji
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha open 1 pack nadat Zhano er 1 had
Niet doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijk
Nice hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha open 1 pack nadat Zhano er 1 had
Mwouaa wellicht maar denk eerlijk gezegd dat ie morgen overdag wel eens even duur zal zijn al dan niet duurder. Hetzelfde geldt voor na het weekendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice hoor.
Jullie zorgen er in ieder geval voor dat z'n prijs dropt.
Ik ook niet hoor. Wel congrats thoughquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet doenIk draai met dit niet eens even
Ja, het gaat wel weer wat beter gelukkig. Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nachtbrakerhoe is het met de holtes?
Mooizoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel weer wat beter gelukkig. Lekker geslapen?
Haha, weltrusten dan maar nog evenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mooizoik moest m'n vriendin naar haar werk brengen
stiekem toch nog maar even gaan liggen
Jooooooodddquote:
Opaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weltrusten dan maar nog even
[..]
Joooooooddd![]()
![]()
![]()
Hoe is t met jou dan? Speel je nog een beetje FUT, of hebben je kinderen het bedrijf overgenomen?quote:
Ja, gaat lekker.....druk, druk , druk....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is t met jou dan? Speel je nog een beetje FUT, of hebben je kinderen het bedrijf overgenomen?
Ga je pupillen trainen dan? Hier gaat het erg goed. Huis + ex ligt achter me. Een goedkoop appartementje gekocht. Wel een ruimte die ok is, en de buurt is prettig. Goede vorderingen gemaakt dit jaar dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker.....druk, druk , druk....
Ik speel bijna helemaal niets meer.....Heel soms 1 a 2 potjes en dan ben ik het alweer zat...
Ben momenteel druk met een KNVB pupillencurus....
Met u?
Train al de E1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je pupillen trainen dan? Hier gaat het erg goed. Huis + ex ligt achter me. Een goedkoop appartementje gekocht. Wel een ruimte die ok is, en de buurt is prettig. Goede vorderingen gemaakt dit jaar dus
Je wordt wel gemist hier hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:56 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Train al de E1.
Volgend jaar waarschijnlijk de D2.....
Cursus is betaald door de club...Dus dat is wel prettig...
Dat is lekker....geen gezeik meer.....
Aaaaaaaaah liefffffffquote:
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah liefffffff![]()
![]()
Het gamen staat me gewoon een beetje tegen op dit moment...
Gaan maandag wel ff met de "clan" ff oldskool en COD4 erin knallen.....
Werk je stiekem voor EA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?
Ssssssssssstquote:
Het wat????quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?
http://wefut.nl/squad/1460quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ssssssssssst
![]()
Nee, helaas.... was graag beta-tester daarvan geweest
[..]
Het wat????
Ik heb grotendeels alles al verkocht...dus met coins kom ik ook niet ver meer meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef poker4lifee het volgende:
Ik zal m'n EA broek ook wel ff aandoen dan.
[..]
http://wefut.nl/squad/1460
die
doet ie ook eens watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Reemi het volgende:
Yo y-y-y-y-o
Pascal had MOTM Courtois alweer op wefut geplaatst zie ik
Ja wel met een verkeerde rating maar dat zien we maar weer door de vingers.quote:
De beste spelers vormen niet altijd het beste team!quote:
Nice. Ik zou alleen een andere LM doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog tips?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#d0p8EluJ1sK:360
Thanks, ben nu aan het handelen voor El Shaarawyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice. Ik zou alleen een andere LM doen.
Dan verlies je je balans weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks, ben nu aan het handelen voor El Shaarawy
Vind je? Dat is ook wel een mooie goedkope oplossingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan verlies je je balans weer.Ik persoonlijk zou Lulic doen, omdat die echt heel goed is.
Voor mij was hij heel goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind je? Dat is ook wel een mooie goedkope oplossing
Oke, dankje! Zal hem zo eens proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor mij was hij heel goed in ieder geval.
Ik zou persoonlijk je hele veld omdraaien en dan Lavezzi op LM en op RM dan Lamela.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog tips?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#d0p8EluJ1sK:360
Blij dat ik m gisteren niet in een YOLO moment heb gekochtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:40 schreef detennismaster het volgende:
Bentekkers zak zak zak maar lekker door door door![]()
gelukkigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blij dat ik m gisteren niet in een YOLO moment heb gekocht
Welk festival ga je naartoe?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef Johnbon het volgende:
Jammer van het weer vandaag. Festival moet gewoon zonnetje zijn.
Nee. Ik ga googlen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soenda, in Utrecht. Wel is van gehoord?
Techno feestje, nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soenda, in Utrecht. Wel is van gehoord?
Ja Emporium was ik toen ook, vond het wel wat hebben hoor 27 gradenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Techno feestje, niceGa je ook naar de afterparty? En volgens mij blijft het wel droog. Vorig jaar rond deze tijd was Emporium, 27 graden, stralende zon, amper schaduw. Dan kun je beter dit weer hebben
Wel briljant dat het festival seizoen los gaat barsten weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja Emporium was ik toen ook, vond het wel wat hebben hoor 27 gradenAfterparty is niet de planning, zit net zo lief na een festival nog ff lekker met paar vrienden thuis. En het weer maakt me straks toch ook niet meer uit
Aftermovie van Electronic family ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel briljant dat het festival seizoen los gaat barsten weerIk heb vooralsnog alleen Electronic family in de planning staan. Binnenkort maar eventjes nog een paar extra feestjes uitzoeken
Ja, echt een ongelooflijk wij-gevoel daar. Iedereen was vrolijk en aardig die dag leek het wel. Ik raakte mijn groep kwijt, en kwam een dame tegen. Zijn de hele dag met elkaar opgetrokkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Aftermovie van Electronic family ziet er goed uit!
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenHij ging helemaal stuk
Jezus slaap jij nooit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenHij ging helemaal stuk
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jezus slaapt nooitJezus waakt full time over jullie.
Ikkuhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie had hier nou met TOTS Rever gespeeld?
Lekker jezus! Nu kan jij ons uitlachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel raar, dat de PS3 prijzen lager zijn dan de xbox prijzen
hahaha. sukkelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker jezus! Nu kan jij ons uitlachen.
Echt een tank is het. Zijn acceleration is wat laag, zijn sprint speed daarentegen is prima. Scoort aardig wat cornergoals voor me (1.93 lang als ik me niet vergis)quote:
mooi dan ga ik hem even halen. Maar 34kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Echt een tank is het. Zijn acceleration is wat laag, zijn sprint speed daarentegen is prima. Scoort aardig wat cornergoals voor me (1.93 lang als ik me niet vergis)
Gelukkig is Cech niet echt meer gestegen. Ik verkocht hem op de dag van release voor 290kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef fetss het volgende:
De prijzen van BPL spelers stijgen hard, wanneer zou de piek zijn?
Tijd voor een filmpje danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
best veel abonnees in een korte tijd er bij nu al weer 53
Doe maar een give-awayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
best veel abonnees in een korte tijd er bij nu al weer 53
Goedkoop idd, ik wilde hem ook maar proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi dan ga ik hem even halen. Maar 34k
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel raar, dat de PS3 prijzen lager zijn dan de xbox prijzen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halen
achter af ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ivanovic 245k, daar had ik er gewoon een aantal van moeten kopen
Ik begin nu ook te twijfelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halen
Lees je posts van gisteravond eensquote:
gister avond was alles anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees je posts van gisteravond eens
Misschien mijn low pace IF's maar verkopen, doen we toch niets meer mee. Zie alleen wel dat Berbatov nog maar de helft waard is
Alleen omdat ze lage pace hebben? Pacethorbquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees je posts van gisteravond eens
Misschien mijn low pace IF's maar verkopen, doen we toch niets meer mee. Zie alleen wel dat Berbatov nog maar de helft waard is
Het is Royston...al een wonder dat hij zijn eigen naam kan spellen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Michu is wel een aanrader, zeer goede CF, veel loopvermogen en lekker knallen van afstand,
Lastig hoor, die # fatsoenlijk gebruiken.quote:
*Atleticoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
wel genieten dat Real heeft verloren van Athletico
Nee, dan zet je m op Duits.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Djeetje het volgende:
Hoe zet je je ultimate team op engels ? gewoon als je fifa opstart engels aanklikken ?
Nee Frans en dan moet je je naar settings en dan Engels aanzetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Djeetje het volgende:
Hoe zet je je ultimate team op engels ? gewoon als je fifa opstart engels aanklikken ?
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
kon toch zijn dat het voor Ultimate Team anders moest
Omdat niemand tegen me wil spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen omdat ze lage pace hebben? Pacethorb
Als jij het ziet moet jij het weten. Ik zie het niet dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Djeetje het volgende:
Raakte Ronaldo die speler van Atletico ?
zie nu pas die tackel
Ja, hij raakte hem in het gezichtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Djeetje het volgende:
Raakte Ronaldo die speler van Atletico ?
zie nu pas die tackel
ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij het ziet moet jij het weten. Ik zie het niet dus ik weet het niet.
En nog 4* skills ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is sowieso een baas. lekker rennen
negers zijn onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
En nog 4* skills ookWaar die vandaan komen
En dit is normaal:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dan is het echt een hele smerige overtreding
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
onder normaal zie ik gewoon iemand dood schieten.
En dit is mensen opsluiten in een auto en in die auto in de fik steken.
Ik blijkbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook op zaterdag 12:45 tv?
Ohjee, ik heb inderdaad een hoop onzin gemist gelukkigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit vind je wel smerig:
[..]
En dit is normaal:
[..]
Echt gras.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar mooi kunstgras bij mijn oude voetbalclub 100m van mijn huis
Clubs die geen kunstgras hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar mooi kunstgras bij mijn oude voetbalclub 100m van mijn huis
Kunstgras is serieus veel fijner dan echt gras. Het is even wennen,maar kunstgras komt het spel alleen maar ten goede als teams daaraan gewend zijn.quote:
ja dat speelt wel veel beterquote:
Kunstgrasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kunstgras is serieus veel fijner dan echt gras. Het is even wennen,maar kunstgras komt het spel alleen maar ten goede als teams daaraan gewend zijn.
Weekend van 100?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
Non stop bier drinken t/m maandag. Gedraag jullie.
Ja, maar het doet pijn aan mijn nostalgieklier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kunstgras is serieus veel fijner dan echt gras. Het is even wennen,maar kunstgras komt het spel alleen maar ten goede als teams daaraan gewend zijn.
Dat is ook wel weer waar, maar ik vind gewoon gras echt goed gewoon gras lekkerder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, gewoon een mooi vlak top veldje. Ballen gaan lekker snelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kunstgrasstuitert die bal tenminste niet alle kanten op.
Knollenvelden
In de herfst ook als het veel heeft geregendquote:
Je weet dat het gewoon een jasje is wat er overheen hangt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Thorb het volgende:
Een van de PSG shirts
Lijkt me een troll
[ afbeelding ]
Want de voorkant is zo mooi?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat het gewoon een jasje is wat er overheen hangt?
Normaal.quote:
Kut levenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
Ruben Castro in mijn pack. Kwartetje EA trolls is voltooid.
Dat niet, maar ik moet wel on topic blijven natuurlijk.quote:
Of je opent gewoon heel veel packsquote:
Er zit al 3 jaar een bug in waardoor je het niet fatsoenlijk kan opslaan, maar de workaround is dat je een single player match moet spelen en het voor de wedstrijd daar instelt. Dan saved hij het wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
Waar kan je voor je FUT team instellen wie standaard de corners etc neemt?
Nice hoor, Strootman.quote:
Top dank je. Had ik zelf ook bedacht maar denk, dat moet beter kunnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit al 3 jaar een bug in waardoor je het niet fatsoenlijk kan opslaan, maar de workaround is dat je een single player match moet spelen en het voor de wedstrijd daar instelt. Dan saved hij het wel.
Joepie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Toefjes het volgende:
Volgende week rond deze tijd is het vakantiegeld gestort
Dat is alleen voor werkende mensen, dus maak je niet druk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
Is dat nou nog veel dat vakantiegeld ? of valt dat wel mee ?
Ik vind het een geweldig bedrag dat op mijn rekening gestort wordt, 1 van de 2 keren dat ik me echt rijk voel (heb ook 13e maand). Is denk ik ongeveer 80% van je gewone salaris extra.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
Is dat nou nog veel dat vakantiegeld ? of valt dat wel mee ?
ja dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is alleen voor werkende mensen, dus maak je niet druk.
doe je goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig bedrag dat op mijn rekening gestort wordt, 1 van de 2 keren dat ik me echt rijk voel (heb ook 13e maand). Is denk ik ongeveer 80% van je gewone salaris extra.
Ik dacht, laat ik eens ontzettend kut reageren, gewoon omdat het kan. Dat is volgens mij gelukt. En eigenlijk ben ik wel blij voor je, ik gun het je welquote:
Geloof 8.3% van wat je het afgelopen jaar verdiend hebt. Is ook inclusief onregelmatigheidstoeslag. En laat ik nu heel veel onregelmatig gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
doe je goed.
Toen ik stage liep bij een fysio die kregen 8% van hun bedrag dat is ook wel redelijk aangezien die dacht ik minimaal 25k per jaar verdienen.
Kan je wat Thaise massages van doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof 8.3% van wat je het afgelopen jaar verdiend hebt. Is ook inclusief onregelmatigheidstoeslag. En laat ik nu heel veel onregelmatig gewerkt hebben
Is meer goed nieuws voor Freo, dan voor mij helaas. Ga gelijk een extra aflossing doen. Genietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens ontzettend kut reageren, gewoon omdat het kan. Dat is volgens mij gelukt. En eigenlijk ben ik wel blij voor je, ik gun het je wel![]()
nee dusquote:
dat zijn veel fut packs jongequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof 8.3% van wat je het afgelopen jaar verdiend hebt. Is ook inclusief onregelmatigheidstoeslag. En laat ik nu heel veel onregelmatig gewerkt hebben
Je kan er maar van af zijn toch? Hou je volgende maanden meer overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is meer goed nieuws voor Freo, dan voor mij helaas. Ga gelijk een extra aflossing doen. Genieten
Of hij koopt er coinsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee dus
[..]
dat zijn veel fut packs jonge
25k per jaar. Dat is echt niet geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
doe je goed.
Toen ik stage liep bij een fysio die kregen 8% van hun bedrag dat is ook wel redelijk aangezien die dacht ik minimaal 25k per jaar verdienen.
Aflossen is voor fiscale noobsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is meer goed nieuws voor Freo, dan voor mij helaas. Ga gelijk een extra aflossing doen. Genieten
Mfc heeft een ander mens van je gemaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die fase ben ik alweer ontgroeid
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
25k per jaar. Dat is echt niet geweldig
jaquote:
Hoezo? Rente is mofo hoog op het moment en spaarrente mofo laag.quote:
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef jackson het volgende:
Bewaard hij het zonder dat ik de wedstrijd daadwerkelijk speel?
Daar kom je je bed niet eens voor uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
25k per jaar. Dat is echt niet geweldig
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mfc heeft een ander mens van je gemaakt.
Bruto is dat geen geweldig loon neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kom je je bed niet eens voor uit
[..]
Zou dat het zijn?
Ieksboeks?quote:
Jep.. en dan te bedenken dat ik gisteren nog een waardeloze 25k pack heb gekocht en TOTS Williams net heb gekochtquote:
Hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Staan nu 7 kaarten TOTS Benteke tussen de 398K en 405K te koop. Die gaat richting 350K
Gewoon even geduld hebben, de prijs is dalende. Straks pik je er 1 op voor 400K, en heb je gewoon nog 11K overquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jep.. en dan te bedenken dat ik gisteren nog een waardeloze 25k pack heb gekocht en TOTS Williams net heb gekocht
COX?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Bmo89 het volgende:
Wat gaat de prijs van tots gerard doen denken jullie?
Ik had Bocchetti minder dan een minuut nadat zijn TOTS uit packs was in een packquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
Ruben Castro in mijn pack. Kwartetje EA trolls is voltooid.
Nee, nergens last vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je even checken of hotmail jou ook een malware alert geeft?
PS3quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon even geduld hebben, de prijs is dalende. Straks pik je er 1 op voor 400K, en heb je gewoon nog 11K overSpeel je trouwens op de xbox of de ps3?
Jij zit gewoon de hele dag packs te openen ofzo?quote:
Dan is die Cazorla ook goedkoop aan het wordenquote:
ik heb serieus vandaag 20 packs geopend, Lampard zat in me 4e pakje en nu me laatste Sturridgequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon de hele dag packs te openen ofzo?![]()
Volgens mij heb jij dit jaar meer IF's gehad dan ik goldpacks heb geopend.
Kijk, nog iemand die ziet wat een bazenvoorhoede dat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:55 schreef DePresident. het volgende:
Hoe zal ik mijn team met de voorhoede SIF Mertens - Wijnaldum - Lens afmaken in 4-3-3?
Waarom zijn Tots spelers gewoon goedkoper op PS3 dan XBOXquote:
Haha dankje. Fellaini vind ik altijd wel fijn en ik wil UP Van Rhijn graag proberen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kijk, nog iemand die ziet wat een bazenvoorhoede dat is.
Wie wil je er sowieso in hebben? Is namelijk nogal workrate afhankelijk.
Dejitwitter:ComedyGamer twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:49:44Look at the size of this pricks head xD http://t.co/s93g6uMqBn reageer retweet
Omdat jullie het hele jaar al voordeel hebben. Wij staan er gewoon als het er echt op aan komtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zijn Tots spelers gewoon goedkoper op PS3 dan XBOX![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat jullie het hele jaar al voordeel hebben. Wij staan er gewoon als het er echt op aan komt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is de prijs van Tots Vertonghen op PS3?
Gerard Cox zit op die dure sportschool in Barendrecht. Welnesslande. Groet altijd heel erg vriendelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Koningkeizeradmiraal heldeneindbaas is hij.
Die is dan wel weer bijna 50k duurder. Raarquote:
Inderdaad wel eens tegengekomen. Woont in heijnenoord in een behoorlijk huisjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gerard Cox zit op die dure sportschool in Barendrecht. Welnesslande. Groet altijd heel erg vriendelijk
En Robin Nelisse sport daar ook. Tenminste, toen ik daar nog kwam. Best wel wat beroemdheden daar in Barendrecht gezien. Hoogtepunt was Inge de Bruin in de Jumboquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Inderdaad wel eens tegengekomen. Woont in heijnenoord in een behoorlijk huisje
Kom jij bij de Jumbo? Pauper..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Robin Nelisse sport daar ook. Tenminste, toen ik daar nog kwam. Best wel wat beroemdheden daar in Barendrecht gezien. Hoogtepunt was Inge de Bruin in de Jumbo
Zoveel is Mears 4-1-2-1-2 toch niet waard?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:
Ik had 20K gister middag
Nu heb ik 17x Mears in 41212 en 150 fitness kaarten ongeveer. Dat is zo'n 80K aan waarde. Moet het wel eerst verkopen
Haten op de Jumboquote:
Heeft hij nou die kaart van Barton ?quote:
Mijn team is beter.quote:
Ik koop de hele markt op en doe zijn prijs wat omhoogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel is Mears 4-1-2-1-2 toch niet waard?
[..]
Haten op de Jumbo
quote:
Inge de bruinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Robin Nelisse sport daar ook. Tenminste, toen ik daar nog kwam. Best wel wat beroemdheden daar in Barendrecht gezien. Hoogtepunt was Inge de Bruin in de Jumbo
Nou, zo kan die wel weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Inge de bruinm'n ma is met haar opgegroeid, waren buurmeisjes. Ron vlaar woonde ook hier. Net zoals mario been, gio van bronckhorst en nog wel meer. GJVerbeek woonde 3 minuten bij mij vandaan in de dorpsstraat. Die is in het echt net als op tv, een chagrijnige man
doelde natuurlijk op iemand van dit forumquote:
Jup. En de meest lichte scanner die er is. Heb je nooit last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |