PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Bestellen, als je het leuk vind om je sociale leven te vergooien en te falen in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.
dat wel ja, maar na mijn eerste game had ik daar geen last meer van. Ook amper gespeeld laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
LEKKKKKKERRRRRRR. LUCKYBEN JIJquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon (over)werken
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwens
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?
Altijd gedacht dat je full time werktequote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willen
Nee meestal iets van 30u p/w nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat je full time werkte
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:17 schreef Toefjes het volgende:
De stats van de spelers uit Fifa 12 in generations is verwijderdweg record van Kandji
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha open 1 pack nadat Zhano er 1 had
Niet doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijk
Nice hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha open 1 pack nadat Zhano er 1 had
Mwouaa wellicht maar denk eerlijk gezegd dat ie morgen overdag wel eens even duur zal zijn al dan niet duurder. Hetzelfde geldt voor na het weekendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice hoor.
Jullie zorgen er in ieder geval voor dat z'n prijs dropt.
Ik ook niet hoor. Wel congrats thoughquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet doenIk draai met dit niet eens even
Ja, het gaat wel weer wat beter gelukkig. Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nachtbrakerhoe is het met de holtes?
Mooizoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel weer wat beter gelukkig. Lekker geslapen?
Haha, weltrusten dan maar nog evenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mooizoik moest m'n vriendin naar haar werk brengen
stiekem toch nog maar even gaan liggen
Jooooooodddquote:
Opaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, weltrusten dan maar nog even
[..]
Joooooooddd![]()
![]()
![]()
Hoe is t met jou dan? Speel je nog een beetje FUT, of hebben je kinderen het bedrijf overgenomen?quote:
Ja, gaat lekker.....druk, druk , druk....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe is t met jou dan? Speel je nog een beetje FUT, of hebben je kinderen het bedrijf overgenomen?
Ga je pupillen trainen dan? Hier gaat het erg goed. Huis + ex ligt achter me. Een goedkoop appartementje gekocht. Wel een ruimte die ok is, en de buurt is prettig. Goede vorderingen gemaakt dit jaar dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker.....druk, druk , druk....
Ik speel bijna helemaal niets meer.....Heel soms 1 a 2 potjes en dan ben ik het alweer zat...
Ben momenteel druk met een KNVB pupillencurus....
Met u?
Train al de E1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je pupillen trainen dan? Hier gaat het erg goed. Huis + ex ligt achter me. Een goedkoop appartementje gekocht. Wel een ruimte die ok is, en de buurt is prettig. Goede vorderingen gemaakt dit jaar dus
Je wordt wel gemist hier hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:56 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Train al de E1.
Volgend jaar waarschijnlijk de D2.....
Cursus is betaald door de club...Dus dat is wel prettig...
Dat is lekker....geen gezeik meer.....
Aaaaaaaaah liefffffffquote:
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah liefffffff![]()
![]()
Het gamen staat me gewoon een beetje tegen op dit moment...
Gaan maandag wel ff met de "clan" ff oldskool en COD4 erin knallen.....
Werk je stiekem voor EA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?
Ssssssssssstquote:
Het wat????quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook het TOTS BPL kan je niet prikkelen?
http://wefut.nl/squad/1460quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ssssssssssst
![]()
Nee, helaas.... was graag beta-tester daarvan geweest
[..]
Het wat????
Ik heb grotendeels alles al verkocht...dus met coins kom ik ook niet ver meer meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef poker4lifee het volgende:
Ik zal m'n EA broek ook wel ff aandoen dan.
[..]
http://wefut.nl/squad/1460
die
doet ie ook eens watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:12 schreef Reemi het volgende:
Yo y-y-y-y-o
Pascal had MOTM Courtois alweer op wefut geplaatst zie ik
Ja wel met een verkeerde rating maar dat zien we maar weer door de vingers.quote:
De beste spelers vormen niet altijd het beste team!quote:
Nice. Ik zou alleen een andere LM doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog tips?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#d0p8EluJ1sK:360
Thanks, ben nu aan het handelen voor El Shaarawyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice. Ik zou alleen een andere LM doen.
Dan verlies je je balans weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks, ben nu aan het handelen voor El Shaarawy
Vind je? Dat is ook wel een mooie goedkope oplossingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan verlies je je balans weer.Ik persoonlijk zou Lulic doen, omdat die echt heel goed is.
Voor mij was hij heel goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind je? Dat is ook wel een mooie goedkope oplossing
Oke, dankje! Zal hem zo eens proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor mij was hij heel goed in ieder geval.
Ik zou persoonlijk je hele veld omdraaien en dan Lavezzi op LM en op RM dan Lamela.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog tips?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#d0p8EluJ1sK:360
Blij dat ik m gisteren niet in een YOLO moment heb gekochtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:40 schreef detennismaster het volgende:
Bentekkers zak zak zak maar lekker door door door![]()
gelukkigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blij dat ik m gisteren niet in een YOLO moment heb gekocht
Welk festival ga je naartoe?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef Johnbon het volgende:
Jammer van het weer vandaag. Festival moet gewoon zonnetje zijn.
Nee. Ik ga googlen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soenda, in Utrecht. Wel is van gehoord?
Techno feestje, nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soenda, in Utrecht. Wel is van gehoord?
Ja Emporium was ik toen ook, vond het wel wat hebben hoor 27 gradenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Techno feestje, niceGa je ook naar de afterparty? En volgens mij blijft het wel droog. Vorig jaar rond deze tijd was Emporium, 27 graden, stralende zon, amper schaduw. Dan kun je beter dit weer hebben
Wel briljant dat het festival seizoen los gaat barsten weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja Emporium was ik toen ook, vond het wel wat hebben hoor 27 gradenAfterparty is niet de planning, zit net zo lief na een festival nog ff lekker met paar vrienden thuis. En het weer maakt me straks toch ook niet meer uit
Aftermovie van Electronic family ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel briljant dat het festival seizoen los gaat barsten weerIk heb vooralsnog alleen Electronic family in de planning staan. Binnenkort maar eventjes nog een paar extra feestjes uitzoeken
Ja, echt een ongelooflijk wij-gevoel daar. Iedereen was vrolijk en aardig die dag leek het wel. Ik raakte mijn groep kwijt, en kwam een dame tegen. Zijn de hele dag met elkaar opgetrokkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Aftermovie van Electronic family ziet er goed uit!
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenHij ging helemaal stuk
Jezus slaap jij nooit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik een vriend Djeetjes prachtzin in het Engels laten lezenHij ging helemaal stuk
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jezus slaapt nooitJezus waakt full time over jullie.
Ikkuhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie had hier nou met TOTS Rever gespeeld?
Lekker jezus! Nu kan jij ons uitlachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel raar, dat de PS3 prijzen lager zijn dan de xbox prijzen
hahaha. sukkelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker jezus! Nu kan jij ons uitlachen.
Echt een tank is het. Zijn acceleration is wat laag, zijn sprint speed daarentegen is prima. Scoort aardig wat cornergoals voor me (1.93 lang als ik me niet vergis)quote:
mooi dan ga ik hem even halen. Maar 34kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Echt een tank is het. Zijn acceleration is wat laag, zijn sprint speed daarentegen is prima. Scoort aardig wat cornergoals voor me (1.93 lang als ik me niet vergis)
Gelukkig is Cech niet echt meer gestegen. Ik verkocht hem op de dag van release voor 290kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef fetss het volgende:
De prijzen van BPL spelers stijgen hard, wanneer zou de piek zijn?
Tijd voor een filmpje danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
best veel abonnees in een korte tijd er bij nu al weer 53
Doe maar een give-awayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
best veel abonnees in een korte tijd er bij nu al weer 53
Goedkoop idd, ik wilde hem ook maar proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi dan ga ik hem even halen. Maar 34k
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel raar, dat de PS3 prijzen lager zijn dan de xbox prijzen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halen
achter af ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ivanovic 245k, daar had ik er gewoon een aantal van moeten kopen
Ik begin nu ook te twijfelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig dan hoeft het voorvocht geen xbox te halen
Lees je posts van gisteravond eensquote:
gister avond was alles anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees je posts van gisteravond eens
Misschien mijn low pace IF's maar verkopen, doen we toch niets meer mee. Zie alleen wel dat Berbatov nog maar de helft waard is
Alleen omdat ze lage pace hebben? Pacethorbquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees je posts van gisteravond eens
Misschien mijn low pace IF's maar verkopen, doen we toch niets meer mee. Zie alleen wel dat Berbatov nog maar de helft waard is
Het is Royston...al een wonder dat hij zijn eigen naam kan spellen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Michu is wel een aanrader, zeer goede CF, veel loopvermogen en lekker knallen van afstand,
Lastig hoor, die # fatsoenlijk gebruiken.quote:
*Atleticoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
wel genieten dat Real heeft verloren van Athletico
Nee, dan zet je m op Duits.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Djeetje het volgende:
Hoe zet je je ultimate team op engels ? gewoon als je fifa opstart engels aanklikken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |