PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
dank.quote:
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?quote:
Ja, die draait regelmatig op film 1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?
http://wefut.nl/squad/1511quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef vandermar het volgende:
Die ene kerel leek op Marylin Manson, zonet in die film.
Want er bestaat een normale manier van vermoorden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
Nou BDIL ik vind dat er niet echt schrik momenten etc in zitten alleen meer dat je zie hoe mensen worden vermoord op een andere ergere manier dan normaal
jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1511
is het goed gekeurd baas ?
onder normaal zie ik gewoon iemand dood schieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want er bestaat een normale manier van vermoorden?
quote:
https://www.nifpnet.nl/ni(...)heobservatiepbc.aspxquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
onder normaal zie ik gewoon iemand dood schieten.
En dit is mensen opsluiten in een auto en in die auto in de fik steken.
Jij bent 010 zuid gewend, daar is dit idd niets bij vergeleken.quote:
die is echt slechtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een remake gemaakt van the Thing?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij bent 010 zuid gewend, daar is dit idd niets bij vergeleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Daaromquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dit is niks vergeleken met een avondje op Slinge.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
*bloedtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ligt er aan welke kant van de slingequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dit is niks vergeleken met een avondje op Slinge.
Als je er een spijker in slaat dan is het normaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het is pas abnormaal als die niet bloedt. Zon jonge stier als jij moet zijn gelukstaaf de hele dag zo diep mogelijk in die zure sloot van mokkeltjes teken.quote:
quote:
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.quote:
nee hij bloed wel echtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nou blijkt weer dat je een klein kind bent
Avondje Excelsior, LEKKER GEAK, GODVERDOMME SNUIVEN GODVERquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Moet je is in Kralingen komen. Hier slaan we elke pauper die niet in een Audi van zijn vadur rijdt helemaal de vernieling in.
En 49 en 48, 47 ....quote:
EX-CEL-SI-OR!! WE DEGRADEREN TOCH NIET AANGEZIEN WE NIET FAILLIET GAAN. eerst naar de uni en dan een witte neus halen op woudesteinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Avondje Excelsior, LEKKER GEAK, GODVERDOMME SNUIVEN GODVER
Ik voel me eigenlijk nooit echt onveilig in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Zal vast een lekker gevoel zijn, elke wedstrijd 0,0 zenuwen omdat je toch niet kan degraderenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
EX-CEL-SI-OR!! WE DEGRADEREN TOCH NIET AANGEZIEN WE NIET FAILLIET GAAN. eerst naar de uni en dan een witte neus halen op woudestein
ik wel, maar dat komt vanwege de ginger haat daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk nooit echt onveilig in Rotterdam.
Het is volgens mij maar net hoe je over straat loopt.
Pas maar op met dat voetbaltoernooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wel, maar dat komt vanwege de ginger haat daar
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas maar op met dat voetbaltoernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |